Shejha Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Пичове, от доста време се чудя дали може на Каризмата да се сложат 17-ски (моята е със 15-ски) и все не ми остава време сериозно да пообиколя. Има ли някой с опит в тази посока.1. Стават ли;2 Как е?Поздрави! P.S. А за xenon какво ще кажете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Здравей, колега!Относно гумите... не знам :( Но за ксенона можеш да си сложиш без проблем Като се има предвид, че каризмите нямат много добри светлини... ксенона пооправя нещата. Не е труден за монтаж. На моята ми отне към 30 мин. да го монтирам. Ако имаш въпроси относно ксенон-а... питай! Надявам се да сме полезни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Могат да се монтират 17", даже имаше една обява във форума за Каризма със 17" джанти, но разхода ще ти скочи доста пък и ще затормозиш двигателя. Мисля, че размерът им беше 205/45/17 :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 На каризмите се слага би-ксенон. Ефекта е огромен. За водача... :D Няма напрежение на очите, дори и при продължително каране на фарове.Тъй че - слагай... :icon_thumbup:А за 17-ките - незнам. Не са много за зимата... :icon_refuse: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Става да се сложат 17-ки, но ти препоръчвам, да не са по широки от 205, понеже съм с 215 и при пълен завои леко притриева в ламарината http://www.snimka.bg/album.php?album_id=272908 :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Здравей, колега. Според мен с намъкването на 17-ки на Каризмата, ще си навлечеш само неприятности с времето. Най-вече по окачването ! Другото, което малко ме притеснява е, че ако е за твоята каризма, която виждам в описанието на профила ти, тя е 1.6 дефакто 90к.с. ако не се бъркам. Определено ще стане по мудна, разхода на гориво вдигаш и другото, което никак не е за пренебрегване, возията ти ще стане доста по твърда от тази, която имаш с 15-ки. Плюсовете са стабилност на пътя и визуално далеч по красиво от 14-ки примерно. Аз карам с 16-ки и да ти кажа, за нищо на света няма да се кача на 17-ки, защото и сега е доста стабилна, макар че при мен и окачването е сменено с по твърдо, но все пак помисли според мен и върху вариант със 16-ки ! Ето тук можеш да видиш как изглежда моя беглец с въпросните джанти. Специално за теб, се регистрирах току що в този сайт за албуми, за да видиш и сам да прецениш! http://www.snimka.bg/album.php?album_id=296942 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 15 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Става да се сложат 17-ки, но ти препоръчвам, да не са по широки от 205, понеже съм с 215 и при пълен завои леко притриева в ламарината http://www.snimka.bg/album.php?album_id=272908 :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Благодаря ви за съветите!!!!!Наистина знам, че доста ще се отрази на возията, но си мислих, че едва ли по-твърдо от това може да стане. Да моята е 90 к.с. 1998 г., но да чукам на дърво нямам оплакване за вървене и разход. То не можеш да искаш да върви като 300 к.с. в крайна сметка! Ти на твоята имаш ли стабилизираща щанга отзад? Моята да.Принципно зимните ми са стандартния 14 цолов размер и като ги сложа, направо не мога да си позная колата и на вървене и на возия и на стабилност, т.е. не ме кефи, но пък на сняг е като танк.Иначе за ксенона наистина ще ми е необходим съвет, защото, разглеждайки раличните предложения виждам, че има големи врътки. Трябва ли да се сменя самия фар? Има и някакви други приспособления към тях, дето ама грам не знам за какво са. И накрая, разбира се, колко парички ще ми излезе?Чакам с нетърпение....... П.С. Търся да си купя облегалка за между предните седалки, че моята принципно е без. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Иначе за ксенона наистина ще ми е необходим съвет, защото, разглеждайки раличните предложения виждам, че има големи врътки. Трябва ли да се сменя самия фар? Има и някакви други приспособления към тях дето ама грам не знам за какво са. И накрая, разбира се, колко парички ще ми излезе?Чакам с нетърпение....... П.С. Търся да си купя облегалка за между предните седалки, че моята принципно е без.Не знам какво разбираш под врътки? Самия фар не се сменя, а само крушката... Слага се баласт. Има един колега от форума, дето поставя. Много съм доволен от работата му :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 На мен ми струваше 180 лв. Би-ксенон. Монтира се за 30 мин. Ето как изглежда след обновяването каризмата:http://www.valboss.snimka.bg/album.php?alb...amp;pid=6739677А комплекта можеш да поръчаш тук:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=2536Ако се решиш и поръчаш, можеш да ми пишеш на лични - за помощ или съвет при монтажа. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 17 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Не знам какво разбираш под врътки? Самия фар не се сменя, а само крушката... Слага се баласт. Има един колега от форума, дето поставя. Много съм доволен от работата му :icon_thumbup:Е за баласта говорих, че не знам за какво е! Кажи, стига да не ти е необходимо да пишеш реферат де ;) :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Е за баласта говорих, че не знам за какво е! Кажи, стига да не ти е необходимо да пишеш реферат де ;) :help: Баласта е конвертор (трансформатор).Повишава напрежението до необходимите нива за запалването на ксенона.Върви с в комплекта (2 метални кутиики).Просто трябва да им намериш място под капака. А относно гумите:http://www.miata.net/garage/tirecalc.html тук можеш да си сметнеш какви гуми да сложиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.