Krasimira Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Здравейте, Имам следния проблем. При смяната на двата ангренажни ремъка светна жълта лампа, която е за контрол на двигателя. Двигателя пали трудно, не се форсира, оборотомера не работи. Имате ли идея, какъв е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Здравейте, Имам следния проблем. При смяната на двата ангренажни ремъка светна жълта лампа, която е за контрол на двигателя. Двигателя пали трудно, не се форсира, оборотомера не работи. Ивате ли идея, какъв е проблема?По това което прочитам ,предполагам че колата е снабдена с 4Г63 или 4Г64 мотора.........каква е колата, кой модел и мотор............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Неправилно сложен ремък е най-вероятната причина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Разбери се с Пламен (DJ Tumby) и не губи време в експерименти, ще после болииииииииии Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimira Публикувано 25 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2008 По това което прочитам ,предполагам че колата е снабдена с 4Г63 или 4Г64 мотора.........каква е колата, кой модел и мотор............. Паджеро Спорт, 2003г., мотора е 4D56 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Паджеро Спорт, 2003г., мотора е 4D56Както каза Дани, най вероятно непрправилно зацепен ремък.............има и друга причина и тя е дадчика на кол. вал да е прецакан и за това и оборотомера ти не работи......при всички положения трябва да се отвори пак............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Даа, май датчика на коляновия вал "обичат" да го чупят "майсторите" като сменят ремък или пипат нещо по двигателя!Имаше и друг подобен случай наскоро! Краси, бегом обратно при "майсторите" и да си оправят бакиите. Ако не могат да те компенсират и идвай до София при Пламен... Защото иначе много скъпо може да излезне тази смяна... Доста хора от смяна да един ремък хвърлиха двигател... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 А къде е чак Разград, мислите ли? Ще стигне ли дотук колата? Аз пък хич не погледнах преди това..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Ами аз за това пиша... По-добре 200лв за бензин и посещение при DJ-я от колкото 2000лева за двигател и пак посещение при DJ-я! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Остави бензина, това е ясно. Дали колата ще издържи в това състояние? Иначе - пак е ясно, че е най-добре при Пламен, майната му на бензина! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 Ами Варна е по-близко. Отскочи до БСтар :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimira Публикувано 26 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2008 Благодаря на всички за съветите, бяха много полезни.Сега инспекцията постоянно свети, може ли това да бъде от зацeпeн ремък и може ли така да се кара ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 Благодаря на всички за съветите, бяха много полезни.Сега инспекцията постоянно свети, може ли това да бъде от зацeпeн ремък и може ли така да се кара ?Ако сте оправили вече ремъка, откачете сега акумулатора, за да изчисти компа грешките......Като сте я палили с грешно зацепен ремък, може да е хванал вируси..... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 28 септември 2008 Сподели Публикувано 28 септември 2008 Наи - вероятно не са ти зацепили правилно гориво - нагнетателната помпа !!! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.