Премини към съдържание

Нов собственик на Mitsubishi Space Star 1.8 Gdi


Препоръчано мнение

Здравейте на всички , взех си едно Mitsubishi Space Star 1,8 GDI 1999 . Доволен съм за сега , от вид , возия и двигател.

Но като всяка кола на старо почват да се появяват неща дето не си ги видял при покупката.

Имам няколко проблема за които искам да ви попитам.

1. Първият ден оборотите бяха ок, на другиа ден смених акумолатора и станаха много ниски дори гасне на празен ход. Четох в форума ,че било от смяна на акумулатора , само не разбрах има ли някаква процедура за да се избегне това и като стане, само ли се оправя или нещо трябва да се направи.

2. Забелязах , че стрелката за температурата като запаля за първи път при студен двигател е по средата на скалата и не се променя вопще. А стрелката за горивото стои на мах , аз го напулних до горе минал сум кум 150 - 200 км би триабвало да е мръднала ( или е много икономична :) ).

3. Дисплея на борт компютъра не се виждат всички сигменти , и като покарам известно време се появяват.

 

За начало май е достатачно , колата ми харесва ,но тези дреболии ми пречат да се наслаждавам пълно.

 

Ще съм благодарен , който знае нещо по вупросите да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички , взех си едно Mitsubishi Space Star 1,8 GDI 1999 . Доволен съм за сега , от вид , возия и двигател.

Но като всяка кола на старо почват да се появяват неща дето не си ги видял при покупката.

Имам няколко проблема за които искам да ви попитам.

1. Първият ден оборотите бяха ок, на другиа ден смених акумолатора и станаха много ниски дори гасне на празен ход. Четох в форума ,че било от смяна на акумулатора , само не разбрах има ли някаква процедура за да се избегне това и като стане, само ли се оправя или нещо трябва да се направи.

2. Забелязах , че стрелката за температурата като запаля за първи път при студен двигател е по средата на скалата и не се променя вопще. А стрелката за горивото стои на мах , аз го напулних до горе минал сум кум 150 - 200 км би триабвало да е мръднала ( или е много икономична :) ).

3. Дисплея на борт компютъра не се виждат всички сигменти , и като покарам известно време се появяват.

 

За начало май е достатачно , колата ми харесва ,но тези дреболии ми пречат да се наслаждавам пълно.

 

Ще съм благодарен , който знае нещо по вупросите да сподели.

Направо се свържи на лични с колегата Milen-z, и отивай да ти я оправи....Еи го къде е Пловдив.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти линк към профила му.....Пиши му съобщение, той ще ти отговори..... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чел си из форума, ама тази тема май си я пропуснал...... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=697&st=80

Има описано какво се прави след сваляне на акумулатора.

Това със стрелката за температурата не го разбрах..... А при бензиномера си е нормално , няма да падне за 200км. За сметка на това пък после доста бързо пада докато не достигне 1/4 , и после пак бавно до нулата, така си работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Milen_z, утре схте тествам.

За температурата, стрелката си седи на средата при първоначално запалване и не се променя .

Не би триабвало да показва в началото по малко при студен двигател и после като загрее да се покачи.

Аз пак ще я следя.

А за дисплея на борд компютара , да не би да има студени споики и като загрее да се опрвя и да показва всички сегменти?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Thx Milen_z , а за споЙките има ли определени места или трябва да се огледа?

Лесно ли се разкачва дисплея .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има писано по темите, потърси. Първо се сваля задната кора (зад дисплея), после има 4 винта. Дисплея излиза заедно с предната част от корите, и после още два винта да се махне съвсем. И разглобяваш... после една лупа , гледаш и запояваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен от Milen_z ,благодаря.

Процедурата при свален двигател не ставаше щото "майстори" са пипали по дроселовата клапа.

Добре ,че отидох при Milen_z иначе кой знае какво друго щяха да развалят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..............Процедурата при свален двигател не ставаше .....................

 

 

При свален акумулатор, да те поправя че току виж някои се нагърбил да си сваля двигателя. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Opss Нали си мисля за двигателя и вместо да пиша смяна акумолатор сум писул смяна на двигател :)

Между другото за горните проблеми за стрелката на количеството гориво наистина почна да пада като покарах малко.

А за стрелката за температурата, явно съм я гледал когато е вече заграла. Така че са си наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи си засечи точно разхода, че с колежката по горе Светла живо се интересуваме от точния разход на автомобил като твоя. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кажете, по какъв начин мерите разхода за да е еднакво. Щото има различни начини.

При вас как е?

Веднъж само засичах по показанието на борт компютъра. От Пловдив до Пазарджик само извън градско

и скорост 90-100 км показваше 5,2 л/км но като настъпя нещата се променят :).

При първа възмойност ще проверя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ох, то като настъпим се променят, я............

Както някой колега беше споменал и доказал - :mitsu-smiley: могат да бъдат икономични......

Пък ако и шофьорите им са такива....

Ама как, Господи, да пилотираш :plane: икономично?!?!

 

Засичането обикновено става с борд-компютъра, доколко е точен - нямам идея, но като цяло - да

Другият вариант е - пълниш догоре, караш, пълниш на същата колонка на същата бензиностанция и смяташ.

И при възможно постоянна скорост. За да бъде сметката коректна и съпоставима. +/-, де!

А това 5,2 среден разход ли е, или временен? Да, знам, че GDI са икономични, ама това е направо изненадващо икономично, браво! Ще взема да мисля за така мечтания Пинин от жена ми ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен Каризмата-ГДИ ми гореше 5.5л/100 бензин. Малко съм скептичен Спейс Стара да гори също толкова впредвид, че има по-голямо съпротивление. Сегашната ми гори 7-7.5л/100 бензин, а газ 9л/100 :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...