Dido_P Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Здравейте на всички , взех си едно Mitsubishi Space Star 1,8 GDI 1999 . Доволен съм за сега , от вид , возия и двигател.Но като всяка кола на старо почват да се появяват неща дето не си ги видял при покупката.Имам няколко проблема за които искам да ви попитам.1. Първият ден оборотите бяха ок, на другиа ден смених акумолатора и станаха много ниски дори гасне на празен ход. Четох в форума ,че било от смяна на акумулатора , само не разбрах има ли някаква процедура за да се избегне това и като стане, само ли се оправя или нещо трябва да се направи.2. Забелязах , че стрелката за температурата като запаля за първи път при студен двигател е по средата на скалата и не се променя вопще. А стрелката за горивото стои на мах , аз го напулних до горе минал сум кум 150 - 200 км би триабвало да е мръднала ( или е много икономична ).3. Дисплея на борт компютъра не се виждат всички сигменти , и като покарам известно време се появяват. За начало май е достатачно , колата ми харесва ,но тези дреболии ми пречат да се наслаждавам пълно. Ще съм благодарен , който знае нещо по вупросите да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Здравейте на всички , взех си едно Mitsubishi Space Star 1,8 GDI 1999 . Доволен съм за сега , от вид , возия и двигател.Но като всяка кола на старо почват да се появяват неща дето не си ги видял при покупката.Имам няколко проблема за които искам да ви попитам.1. Първият ден оборотите бяха ок, на другиа ден смених акумолатора и станаха много ниски дори гасне на празен ход. Четох в форума ,че било от смяна на акумулатора , само не разбрах има ли някаква процедура за да се избегне това и като стане, само ли се оправя или нещо трябва да се направи.2. Забелязах , че стрелката за температурата като запаля за първи път при студен двигател е по средата на скалата и не се променя вопще. А стрелката за горивото стои на мах , аз го напулних до горе минал сум кум 150 - 200 км би триабвало да е мръднала ( или е много икономична ).3. Дисплея на борт компютъра не се виждат всички сигменти , и като покарам известно време се появяват. За начало май е достатачно , колата ми харесва ,но тези дреболии ми пречат да се наслаждавам пълно. Ще съм благодарен , който знае нещо по вупросите да сподели.Направо се свържи на лични с колегата Milen-z, и отивай да ти я оправи....Еи го къде е Пловдив..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_P Публикувано 29 август 2008 Автор Сподели Публикувано 29 август 2008 Той често ли е в форума? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Ето ти линк към профила му.....Пиши му съобщение, той ще ти отговори..... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Чел си из форума, ама тази тема май си я пропуснал...... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=697&st=80Има описано какво се прави след сваляне на акумулатора. Това със стрелката за температурата не го разбрах..... А при бензиномера си е нормално , няма да падне за 200км. За сметка на това пък после доста бързо пада докато не достигне 1/4 , и после пак бавно до нулата, така си работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_P Публикувано 29 август 2008 Автор Сподели Публикувано 29 август 2008 Благодаря Milen_z, утре схте тествам.За температурата, стрелката си седи на средата при първоначално запалване и не се променя .Не би триабвало да показва в началото по малко при студен двигател и после като загрее да се покачи.Аз пак ще я следя.А за дисплея на борд компютара , да не би да има студени споики и като загрее да се опрвя и да показва всички сегменти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Дисплея се оправя за 10мин, в 90% от случаите са спойки да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_P Публикувано 29 август 2008 Автор Сподели Публикувано 29 август 2008 Thx Milen_z , а за споЙките има ли определени места или трябва да се огледа?Лесно ли се разкачва дисплея . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_P Публикувано 29 август 2008 Автор Сподели Публикувано 29 август 2008 Извинявам се за глупавите въпроси, нали съм пресен в света на Mitsubishi само на 2 дена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Има писано по темите, потърси. Първо се сваля задната кора (зад дисплея), после има 4 винта. Дисплея излиза заедно с предната част от корите, и после още два винта да се махне съвсем. И разглобяваш... после една лупа , гледаш и запояваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_P Публикувано 31 август 2008 Автор Сподели Публикувано 31 август 2008 Проблема е решен от Milen_z ,благодаря.Процедурата при свален двигател не ставаше щото "майстори" са пипали по дроселовата клапа.Добре ,че отидох при Milen_z иначе кой знае какво друго щяха да развалят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 август 2008 Сподели Публикувано 31 август 2008 ..............Процедурата при свален двигател не ставаше ..................... При свален акумулатор, да те поправя че току виж някои се нагърбил да си сваля двигателя. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 31 август 2008 Сподели Публикувано 31 август 2008 Истината е, че всички проблеми на GDI се решават при Милен! :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_P Публикувано 1 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2008 Opss Нали си мисля за двигателя и вместо да пиша смяна акумолатор сум писул смяна на двигател Между другото за горните проблеми за стрелката на количеството гориво наистина почна да пада като покарах малко.А за стрелката за температурата, явно съм я гледал когато е вече заграла. Така че са си наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 септември 2008 Сподели Публикувано 1 септември 2008 Я вземи си засечи точно разхода, че с колежката по горе Светла живо се интересуваме от точния разход на автомобил като твоя. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido_P Публикувано 4 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2008 Кажете, по какъв начин мерите разхода за да е еднакво. Щото има различни начини.При вас как е? Веднъж само засичах по показанието на борт компютъра. От Пловдив до Пазарджик само извън градскои скорост 90-100 км показваше 5,2 л/км но като настъпя нещата се променят .При първа възмойност ще проверя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 септември 2008 Сподели Публикувано 4 септември 2008 Ох, то като настъпим се променят, я............ Както някой колега беше споменал и доказал - :mitsu-smiley: могат да бъдат икономични......Пък ако и шофьорите им са такива.... Ама как, Господи, да пилотираш :plane: икономично?!?! Засичането обикновено става с борд-компютъра, доколко е точен - нямам идея, но като цяло - даДругият вариант е - пълниш догоре, караш, пълниш на същата колонка на същата бензиностанция и смяташ. И при възможно постоянна скорост. За да бъде сметката коректна и съпоставима. +/-, де! А това 5,2 среден разход ли е, или временен? Да, знам, че GDI са икономични, ама това е направо изненадващо икономично, браво! Ще взема да мисля за така мечтания Пинин от жена ми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 5 септември 2008 Сподели Публикувано 5 септември 2008 При мен Каризмата-ГДИ ми гореше 5.5л/100 бензин. Малко съм скептичен Спейс Стара да гори също толкова впредвид, че има по-голямо съпротивление. Сегашната ми гори 7-7.5л/100 бензин, а газ 9л/100 :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
марин Публикувано 6 септември 2008 Сподели Публикувано 6 септември 2008 здравеите бихте ли ми казали каде е бензиновия филтар на Mitsubishi Space Star 1.3 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.