Сложих си такъв модул , първият опит беше неуспешен , защтото работи няколко дена и един ден след изключване на двигателя и контакния ключ фаровете останаха да си светият. Отворих капака и резнах жицата която захранва модулчето , а то самото се беше се разтопило. От фирмата ми го смениха попаднал съм на дефектно , защото новото работи втори месец без проблем. Модула включва късите светлини на 50%, 7,2 V някъде , когато се включи двигателя и напрежението стане по-голямо от 13,6 В , тоест почне да зарежда динамото. Забелязах , че когато е загряла колата и е на място ( по- ниски от 1000 оборота динамото не зарежда ) и има някакъв по голям консуматор фаровете ослабват и дори гаснат , защото напрежението падне под 13,4. Включил съм жълтото кабелче към плюса на крушката за късите на единия фар , а зеленот към плюса на габаритете. Така фаровете се палят и гасат с включване и гасене на двигателя , а като завъртиш ръчката да си включиш габарити , къси , дълги модула се изключва , защото по зеления му се връща 12 или повече волта. Тва е за Mitsubishi Space Star 1,8 GDI , при другите модели може да има разлика в схемата на свързване. А забравих да кажа , че си сложих и един предпазител на червената жица от акумулатора към модула(10А) , защото оригинално няма , има само на жълтия който е от модула към фара. Мисля , че това е задължително , защото ако модула окъси и целия ток през този кабел не ми се мисли какво може да стане.