Премини към съдържание

Dido_P

Потребител
  • От него общо

    23
  • Регистрация

  • Беше тук

За Dido_P

  • Рожден ден 01/28/1973

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Кара
    Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Dido_P's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, с Space Start 1,8 GDI съм. Когато колата е запалена на място се чува шим като на лагер. При натискане на съединителя шума изчезва. Същото е и при движение, шума изчезва като натисна съединителя. Проблем с лагер или скоростна кутия според вас. Шумът го имаше и преди но сега се усили. И в какво се изразява ремонта?
  2. Здравей, намери ли отговор на въпроса? За този модел и година става ли ELM327 ?
  3. Къде отидоха снимките?
  4. Dido_P

    Ключ с чип ?

    Има заготовки за ключове , които имат място за чипа . Вадиш чипа от стария ключ и го слагаш на новия и съответно ти нарязват новия. На мен ми струваше 35 лв. цялата работа . Като ключаря си прави цялата процедура .
  5. Сложих си такъв модул , първият опит беше неуспешен , защтото работи няколко дена и един ден след изключване на двигателя и контакния ключ фаровете останаха да си светият. Отворих капака и резнах жицата която захранва модулчето , а то самото се беше се разтопило. От фирмата ми го смениха попаднал съм на дефектно , защото новото работи втори месец без проблем. Модула включва късите светлини на 50%, 7,2 V някъде , когато се включи двигателя и напрежението стане по-голямо от 13,6 В , тоест почне да зарежда динамото. Забелязах , че когато е загряла колата и е на място ( по- ниски от 1000 оборота динамото не зарежда ) и има някакъв по голям консуматор фаровете ослабват и дори гаснат , защото напрежението падне под 13,4. Включил съм жълтото кабелче към плюса на крушката за късите на единия фар , а зеленот към плюса на габаритете. Така фаровете се палят и гасат с включване и гасене на двигателя , а като завъртиш ръчката да си включиш габарити , къси , дълги модула се изключва , защото по зеления му се връща 12 или повече волта. Тва е за Mitsubishi Space Star 1,8 GDI , при другите модели може да има разлика в схемата на свързване. А забравих да кажа , че си сложих и един предпазител на червената жица от акумулатора към модула(10А) , защото оригинално няма , има само на жълтия който е от модула към фара. Мисля , че това е задължително , защото ако модула окъси и целия ток през този кабел не ми се мисли какво може да стане.
  6. Dido_P

    Съединител - датчик

    Само предположение : Да не е за круис контрол , дори да го нямаш ниакои от елементите може да са налице.
  7. Dido_P

    SRS проблем

    Ако е за тестер аз знам къде да ида при Милен от Пазарджик съм . По принцип не светят ли и двете нали ако примигват през 0,25 сек. си е нормално. А за SRS само с тестер ли се четят ?
  8. ЗДР , светна SRS лампата или по точно светна изгасна и в момента примигва много бързо потчи не се вижда, че премигва. Това, че примигва ме навиава на мисълта , че е от проблемите които като изчезнат и лампата изгасва. Пробвах да прочета кода за грешки с замасяване на краче 1 на диагностичния куплунг , но не ми дава грешка ( ABS i dvigatel лампите премигват равномерно ). По този метод виждат ли се грешките с SRS или има друга процедура ? Как може да се види кода за грешки за SRS ?
  9. Някой с Space Star 1,8 GDI , правил ли си е такъв бутон, защото на мен ми дава само 3 неща за смяна без моментен разход. Разбрах , че не на всички го дава , но каква е разликата в софтуера , година на производство или...? Иначе тия стойности 3-те се сменят и без бутон.
  10. А трябва ли да се притеснявам от това? Каква е причината? Не е ли кофти за двигателя ? Нещо прави ли се ?
  11. Като стана въпрос за масло да питам : С Space Star 1,8 GDI съм много бързо маслото става черно. Като го сменя може да има малко черно от старото но после става черно цялото. А иначе не го гори , намаля но нормално за 3 месеца 1 мм от щеката . Знам че при GDI го цапа повече ама чак пък толкова. При вас как е ?
  12. Dido_P

    Rompetrol Efix

    Rompetrol пуснаха А95Н с добавка Efix. Имате ли впечатление от нея и как се отразява на GDI двигателите?
  13. Dido_P

    Проблем с Abs

    Да кажа за развитието на проблема. Прочетох кода за грешка като дадох на маса извода 1 на диагностичния терминал и дадох на контакт , съответно ми даде грешка номер 13 : "Rear right wheel speed sensor" по ел. схемите видях , че има междинен клупунг, който се намира под лявата задна седалка точно където се изля проклетата бутилка вода. Оставих колата с отворени прозорци цял ден на слънце. Като запалих към 17 часа проблема го нямаше ABS лампата не светеше и ABS-a си работеше :icon_rock: . Остава да се доизсушат подгизналите кичета.
  14. Така , като си се спусках от балкана и ми светна лампата ABS, спирам изключвам паля и пак същото. Забелязах, че при първото завъртане на ключа и изчакване лампата ABS изгасва, завъртам да паля и тя пак светва , колата не се движи, работи на празен ход, в движение ABS-a не работи ..... Може ли да е от датчиците на колелата? А една подробност като видях проблема после разбрах, че съм исипал една 11 литрова бутилка вода точно зад шофьорската седалка и водата беше стигнала чак до кичето под педалите. Отводних доста но още е влажно, може ли да е от това. Каква е възможността да съм окъсил нещо и да е изгориал датчик ? Дали ще се оправи като изсъхне?
×
×
  • Създаване...