Balti Публикувано 24 август 2008 Сподели Публикувано 24 август 2008 Здравейте .Приятно съм изненадан от отзивчивостта на всичи стари кучета във форума и аз като новобранец със "Звездичка" реших да споделя своя проблем. От близо месец се заимах с Space Star 1,3 MPI 2002/3,очарован съм от нея но забелязах доста гадно проблемче - когато се движи ( загряла ) и изключа от скорост оборотите падат и почти винаги гасне ( принуждавам се да пипам педала за газта да я даржа запалаена).Когато е на място работи по 2 часа и не гасне ,обаче пусна ли я по наклон да се движи пак се появява проблема. Благодаря предварително!! :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Казваш нищо не ти свети на таблото? Ако ли не отиди да я закачат /MUT II/ :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balti Публикувано 25 август 2008 Автор Сподели Публикувано 25 август 2008 Всичко по таблото си гасне след старта на мотора,с нов създушен филтър съм.Малко съм песимист относно диагностиката в моя западнал край но ще опитам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 хм, странно! А ако завъртиш волана, докато си на място? Гасне ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Ако гасне, когато завъртиш волана до край, какво означава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Ако гасне, когато завъртиш волана до край, какво означава?Че стъпковото моторче не работи....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Става то, каквото става, ама си с GDI и питай Милен. Не знам нищо почти за този двигател. По принцип става това, че хидравликата товари двигателя и ако не ти е наред моторчето за празен ход го гаси...... Пък то компенсира оборотите и ако то не работи като хората - те падат много и така.....Как е при GDI - не знам. При мен не съществуваше такъв проблем, докато не дозаредих климатика, в момента, в който сипах фреона - се почна и се ядосвам, НО - лятото свършва и ще го изпомпам, ако трябва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Горе колегата е писал че е с 1.3 MPI, а сега пък и някакво GDI се появи. Ако е 1.3 или е моторчето за празния ход, или смуче въздух някъде след дебитомера. Ако е GDI няма моторче за празния ход. Оборотите се определят от дросела, и най-вероятно проблема е там, освен ако не са прегоряли вече лулите на свещите. Номера на рамата е желателно да се дава , за да не гадаем какви системи има по автомобила, и къде може да е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Първият колега е с МРІ. После колегата korradi пита какво става, ако гасне на място при завиване на волана, а той е с GDI.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Ми така е като зяпам компа и телевизора едновременно :icon_blush: откъде да видя че са различни хора. GDI гаснене при завъртане на волана е от повреден дросел (или ако не е направена процедура за адаптация при откачане на акумулатора), другия възможен проблем е както вече споменах изгорели лули и свещи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Ми така е като зяпам компа и телевизора едновременно :icon_blush: откъде да видя че са различни хора. GDI гаснене при завъртане на волана е от повреден дросел (или ако не е направена процедура за адаптация при откачане на акумулатора), другия възможен проблем е както вече споменах изгорели лули и свещи.1.8GDI е с механичен дросел .................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Не и Space Star-а, той е с електрически както 2.4 -то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Не и Space Star-а, той е с електрически както 2.4 -то.Брех, коя година е "звездата"......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Няма значение, няма GDI произведено след средата на 1999-та с механичен дросел. Всички са с електрически. Дори и Каризмите след феислифта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balti Публикувано 25 август 2008 Автор Сподели Публикувано 25 август 2008 ..ми да уточня рама XMCLNDG1A3F006.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 август 2008 Сподели Публикувано 26 август 2008 Както вече по-нагоре споменах, трябва първо да се прегледа дали от някъде не пропуска въздух. После да се провери моторчето на празния ход, и да се види дали и как деиства (най-добре с диагностична апаратура). Освен това да се провери и дросела дали е правилно регулиран (самата клапа и датчика му). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 9 септември 2008 Сподели Публикувано 9 септември 2008 И после? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.