Премини към съдържание

Помогнете със съветче;) Space Star 1,3- Гасне !


Balti

Препоръчано мнение

Здравейте .

Приятно съм изненадан от отзивчивостта на всичи стари кучета във форума и аз като новобранец със "Звездичка" реших да споделя своя проблем.

От близо месец се заимах с Space Star 1,3 MPI 2002/3,очарован съм от нея но забелязах доста гадно проблемче - когато се движи ( загряла ) и изключа от скорост оборотите падат и почти винаги гасне ( принуждавам се да пипам педала за газта да я даржа запалаена).

Когато е на място работи по 2 часа и не гасне ,обаче пусна ли я по наклон да се движи пак се появява проблема.

 

Благодаря предварително!! :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко по таблото си гасне след старта на мотора,с нов създушен филтър съм.Малко съм песимист относно диагностиката в моя западнал край но ще опитам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако гасне, когато завъртиш волана до край, какво означава?
Че стъпковото моторче не работи.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става то, каквото става, ама си с GDI и питай Милен. Не знам нищо почти за този двигател.

По принцип става това, че хидравликата товари двигателя и ако не ти е наред моторчето за празен ход го гаси...... Пък то компенсира оборотите и ако то не работи като хората - те падат много и така.....

Как е при GDI - не знам.

При мен не съществуваше такъв проблем, докато не дозаредих климатика, в момента, в който сипах фреона - се почна и се ядосвам, НО - лятото свършва и ще го изпомпам, ако трябва! ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горе колегата е писал че е с 1.3 MPI, а сега пък и някакво GDI се появи. Ако е 1.3 или е моторчето за празния ход, или смуче въздух някъде след дебитомера. Ако е GDI няма моторче за празния ход. Оборотите се определят от дросела, и най-вероятно проблема е там, освен ако не са прегоряли вече лулите на свещите.

Номера на рамата е желателно да се дава , за да не гадаем какви системи има по автомобила, и къде може да е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първият колега е с МРІ. После колегата korradi пита какво става, ако гасне на място при завиване на волана, а той е с GDI....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми така е като зяпам компа и телевизора едновременно :icon_blush: откъде да видя че са различни хора. GDI гаснене при завъртане на волана е от повреден дросел (или ако не е направена процедура за адаптация при откачане на акумулатора), другия възможен проблем е както вече споменах изгорели лули и свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми така е като зяпам компа и телевизора едновременно :icon_blush: откъде да видя че са различни хора. GDI гаснене при завъртане на волана е от повреден дросел (или ако не е направена процедура за адаптация при откачане на акумулатора), другия възможен проблем е както вече споменах изгорели лули и свещи.

1.8GDI е с механичен дросел ..................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение, няма GDI произведено след средата на 1999-та с механичен дросел. Всички са с електрически. Дори и Каризмите след феислифта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както вече по-нагоре споменах, трябва първо да се прегледа дали от някъде не пропуска въздух. После да се провери моторчето на празния ход, и да се види дали и как деиства (най-добре с диагностична апаратура). Освен това да се провери и дросела дали е правилно регулиран (самата клапа и датчика му).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...