Stark Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Здравейте, искам първо да ви поздравя за чудесния форум - открих доста полезна информация за марката и техните дилъри в България. Но все пак имам няколко въпроса които останаха неотговорени. Пред покупка на нова кола съм и lancer-a изглежда просто чудесен. Все още не съм имал възможността да го разгледам отблизо но се надявам днес да направя тест-драйв. ( тест-вах Авенсис -> пълно дърво се оказа, дори дилъра се оправдаваше че е възможно тестовия им автомобил да не е съвсем наред). За момента съм се спрял на 1.8 INTENSE MT - въпреки че като цяло съм почитател на дизеловите двигатели. Причината да се спра на бензин бяха главно коментарите че дизеловия двигател на VW e морално остарял и много по назад по качества от "модерните" common-rail. Трябва да си призная че не разбирам много от ДВГ и най-вероятно се хваштам на някакъв рекламен трик. Освен това прочетох че скоро ще има модификация на lancer с нов дизел - common rail. Това заедно с представянето на новия sportback v paris през октомври ме кара да се замисля дали да не изчакам. Та въпросите ми са 3 :rolleyes: : 1. Достатъчно качествен ли е дизела според днешните стандарти?2. Дали ще има скоро sportback, на какви цени и с какъв дизел ако някой има инфо 3. 7000лв за INSTYLE ??? - струва ли си според вас? Главната причина да се замисля INSTYLE e koжения салон и мисълта колко по лесно ще се поддържа ако имаш повръщащо бебе на задната седалка. ДВД+ГПС+Мюзик сървър не са голяма екстра за мен. Също така смятам че е добра идея да се изчака още малко ( ако е малко :rolleyes: ) за нов модел - главно заради по ниското обезценяване ако реша да го сменям след някоя друга година. Благодаря аз помощта предварително и се извинявам за дългия текст. Поздрави от надявам се бъдещ член на клуба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivospasov Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Здравейте, искам първо да ви поздравя за чудесния форум - открих доста полезна информация за марката и техните дилъри в България. Но все пак имам няколко въпроса които останаха неотговорени. Пред покупка на нова кола съм и lancer-a изглежда просто чудесен. Все още не съм имал възможността да го разгледам отблизо но се надявам днес да направя тест-драйв. ( тест-вах Авенсис -> пълно дърво се оказа, дори дилъра се оправдаваше че е възможно тестовия им автомобил да не е съвсем наред). За момента съм се спрял на 1.8 INTENSE MT - въпреки че като цяло съм почитател на дизеловите двигатели. Причината да се спра на бензин бяха главно коментарите че дизеловия двигател на VW e морално остарял и много по назад по качества от "модерните" common-rail. Трябва да си призная че не разбирам много от ДВГ и най-вероятно се хваштам на някакъв рекламен трик. Освен това прочетох че скоро ще има модификация на lancer с нов дизел - common rail. Това заедно с представянето на новия sportback v paris през октомври ме кара да се замисля дали да не изчакам. Та въпросите ми са 3 :rolleyes: : 1. Достатъчно качествен ли е дизела според днешните стандарти?2. Дали ще има скоро sportback, на какви цени и с какъв дизел ако някой има инфо 3. 7000лв за INSTYLE ??? - струва ли си според вас? Главната причина да се замисля INSTYLE e koжения салон и мисълта колко по лесно ще се поддържа ако имаш повръщащо бебе на задната седалка. ДВД+ГПС+Мюзик сървър не са голяма екстра за мен. Също така смятам че е добра идея да се изчака още малко ( ако е малко :rolleyes: ) за нов модел - главно заради по ниското обезценяване ако реша да го сменям след някоя друга година. Благодаря аз помощта предварително и се извинявам за дългия текст. Поздрави от надявам се бъдещ член на клуба. Здравей колега!Поздравления за избора :icon_clap: бъди сигурен,че няма да съжеляваш!!! ;) 1. Дизеловият мотор според мен (дори и да е немски) е много добър поради причината,че е изпитан и е подлежал на множество корекции след началото на поизводството му. Лично аз съм разговарял с хора, които карат кола с такъв мотор и всички( без изключения) са страшно доволни(аз карах тестов автомобил дизел и съм също много доволен) ...моторът е много динамичен... малко харчи... има само една забележка- доста е шумен,а и специално при ЛАНСЕР-а шумоизолацията на двигателя не е добра и доста се чува( при бензина не е така). Моят дилър ми каза,че новият японски дизел common-rail излиза 2009 г. 2. В Балкан Стар говорят, че sportback ще има през 2009 година, но в Дарс Ауто ще го има през Ноември тази година с същите двигатели, които са си на концептуалния модел. Цената му в Дарс Ауто е 700 лв по висока от на седана. Ето ти и две снимки на хечбека. http://picasaweb.google.com/lh/searchbrows...r%20sportback#0http://picasaweb.google.bg/lh/searchbrowse...=N&tab=wq#3 3.Според мен INSTYLE-а си струва, защото екстрите му са доста привлекателни, а относно поддръжката ако има повръщащо бебе... прав си.. няма по лесно от това- забърсваш го с влажна кърпа и си готов. Следващият модел ЛАНСЕР ще е най-рано след 6-7 години... спорт седана е модел тази година ;)Надявам се да ти бях полезен! :icon_thumbup: Поздрави !!! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stark Публикувано 18 август 2008 Автор Сподели Публикувано 18 август 2008 Благодаря много за помощта :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Мисля че все пак ще са насоча към седана ако разликите са само във външния вид на купето. Края на седмицата имам път към Бургас и ще се опитам да измъкна повече инфо от Дарс Ауто Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conko Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Благодаря много за помощта :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Мисля че все пак ще са насоча към седана ако разликите са само във външния вид на купето. Края на седмицата имам път към Бургас и ще се опитам да измъкна повече инфо от Дарс Ауто Поздравления за избора,трети месец го карам това чудо :mitsu-smiley: Лансер 1.8 бензин МТ предпочитам го пред дизела/ защото дизела е по шумен /.Сериозна забележка имам към дисплея на уредбата пекне ли слънце нищо не виждаш.Така ,че GPS и кожен салон най- високото ниво на оборудване ниво бих взел ако купувам сега.Станислав от Дарс ауто ще ти помогне и той. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Поздравления за избора,трети месец го карам това чудо :mitsu-smiley: Лансер 1.8 бензин МТ предпочитам го пред дизела/ защото дизела е по шумен /.Сериозна забележка имам към дисплея на уредбата пекне ли слънце нищо не виждаш.Така ,че GPS и кожен салон най- високото ниво на оборудване ниво бих взел ако купувам сега.Станислав от Дарс ауто ще ти помогне и той.Колега можеш да избираш измежду 6 нива на осветеност на дисплея за дневно и 6 - за нощно време. Чити дебелата тухла. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Моето мнение е, че INSTYLE изобщо не си струва парите отгоре. Кожения салон за мен поне никога не е бил екстра - лятото ти се лепи по задника, зимата замръзваш (то докато се стопли...). Ксенона е добра екстра, но определено може и без нея. Същата работа с Keyless системата. Остава едната навигация, за която поразпитах и се оказа, че в движение не може да се гледа нищо на дисплея, за да не разсейва шофьора. Не съм много запознат дали навсякъде е така, но всички коли, които съм виждал нямат такъв проблем. GPS-а пък има карта само за Северна Европа и май пак трудно, да не кажа невъзможно се хаква. А един по-висок клас GPS може да си вземеш отделно до 1000 лв. заедно с карта на BG.Поне аз както и да го погледна с тези 7к отгоре ще пълня колата до горе няколко години и ще си карам с кеф... По-добре се замисли за CVT варианта, отколкото за друго ниво на оборудване . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Моето мнение е, че INSTYLE изобщо не си струва парите отгоре. Кожения салон за мен поне никога не е бил екстра - лятото ти се лепи по задника, зимата замръзваш (то докато се стопли...). Ксенона е добра екстра, но определено може и без нея. Същата работа с Keyless системата. ....... По тези точки ще ти опонирам:1. За или Против кожен салон - като бях БС и докато чаках да стане готова колата имах възможност да седна в един Outlander без кожа, и да ти кажа усещането което ти дава коженият салон е много по приятно, освен това проблема с лятното залепване на седалката не съществува, а за зимата имаш подгряване на седалките.2. Ксенона може и да се добави, но няма да е завиващ (което не е болка за умиране).3. А Keyless-a е толкова удобна функция и аз отначало я приемах като изгъзица, но сега бих си я поръчал допълнително. Но в крайна сметка щом имаш възможността, защо да не се поглезиш? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 По-добре се замисли за CVT варианта, отколкото за друго ниво на оборудване . :icon_clap: нямам какво друго да добавя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Всичко си зависи от човека.Възраст, манталитет, време което прекарва в колата или километри на месец и т.н.На мен специално ми е достатъчно това което съм си взил. Ксенона е добра екстра, но от далеч те фиксират куките.Завиващи фарове - добре, но колко от нас карат предимно през нощта.650 вата музика, че на мен и тези 4х45 ми стигат, защото ми е минало времето когато слушах силно музика.Навигация - екстра на 21 век. Чудесно, но скъпо и излишно удоволствие. Че да не живеем в САЩ. За толкова години България съм я научил наизуст. Ако ми потрябва навигация като тръгна за чужбина или мога да взема на заем или да си купя. За 1000 лв. ще ми натъпчат карти и на резервата Сиренгети и Нова Зеландия.18 цолови джанти - голям кеф. Веднага бие на очи. А някой запитвал ли се е колко струва комплекта 4 бр. 18" гуми, защото никой не продава по една. Иначе джантите се изправят по 1 лв. на цол - 18 лв., ако не се спука и да се наложи заваряване. Какво да се прави като имаме такива хубави пътища и най вече ремонтни групи, които често забравят да сигнализират изрязаните (с остри ръбове) дупки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Моето мнение е, че INSTYLE изобщо не си струва парите отгоре. Кожения салон за мен поне никога не е бил екстра - лятото ти се лепи по задника, зимата замръзваш (то докато се стопли...). Ксенона е добра екстра, но определено може и без нея. Същата работа с Keyless системата. Остава едната навигация, за която поразпитах и се оказа, че в движение не може да се гледа нищо на дисплея, за да не разсейва шофьора. Не съм много запознат дали навсякъде е така, но всички коли, които съм виждал нямат такъв проблем. GPS-а пък има карта само за Северна Европа и май пак трудно, да не кажа невъзможно се хаква. А един по-висок клас GPS може да си вземеш отделно до 1000 лв. заедно с карта на BG.Поне аз както и да го погледна с тези 7к отгоре ще пълня колата до горе няколко години и ще си карам с кеф... По-добре се замисли за CVT варианта, отколкото за друго ниво на оборудване .Точно така колега. 1.8 CVT Интенз. Това е оптималния вариант за цена и екстри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 По тези точки ще ти опонирам:1. За или Против кожен салон - като бях БС и докато чаках да стане готова колата имах възможност да седна в един Outlander без кожа, и да ти кажа усещането което ти дава коженият салон е много по приятно, освен това проблема с лятното залепване на седалката не съществува, а за зимата имаш подгряване на седалките.2. Ксенона може и да се добави, но няма да е завиващ (което не е болка за умиране).3. А Keyless-a е толкова удобна функция и аз отначало я приемах като изгъзица, но сега бих си я поръчал допълнително. Но в крайна сметка щом имаш възможността, защо да не се поглезиш? Поздрави!Колега, кожата на Лансера е зле за лятото защото нито е перфорирана нито има обдухване. За залепването на задника - Залепва. Завиващите светлини толкова бавно реагират и толкова малко завиват, че неможеш да ги усетиш вобще. Остава само Keyless Go, но само това за 8000 не си струва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Всичко си зависи от човека.Възраст, манталитет, време което прекарва в колата или километри на месец и т.н.На мен специално ми е достатъчно това което съм си взил. Ксенона е добра екстра, но от далеч те фиксират куките.Завиващи фарове - добре, но колко от нас карат предимно през нощта.650 вата музика, че на мен и тези 4х45 ми стигат, защото ми е минало времето когато слушах силно музика.Навигация - екстра на 21 век. Чудесно, но скъпо и излишно удоволствие. Че да не живеем в САЩ. За толкова години България съм я научил наизуст. Ако ми потрябва навигация като тръгна за чужбина или мога да взема на заем или да си купя. За 1000 лв. ще ми натъпчат карти и на резервата Сиренгети и Нова Зеландия.18 цолови джанти - голям кеф. Веднага бие на очи. А някой запитвал ли се е колко струва комплекта 4 бр. 18" гуми, защото никой не продава по една. Иначе джантите се изправят по 1 лв. на цол - 18 лв., ако не се спука и да се наложи заваряване. Какво да се прави като имаме такива хубави пътища и най вече ремонтни групи, които често забравят да сигнализират изрязаните (с остри ръбове) дупки.18'' 1бр. модела с които е оборудвана колата струва 350-380лв. А 16'' са 300лв. Това не е база за сравнение. Джантите са много здрави. Пробвани са многократно лично от мене. Както джантите така и гумите са много здрави и добри за разлика от други работи по колата. Музиката може и тихо да се слуша, а е и доста по качествено като звук от обикновенната система. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 Здравей колега!Поздравления за избора :icon_clap: бъди сигурен,че няма да съжеляваш!!! ;) 1. Дизеловият мотор според мен (дори и да е немски) е много добър поради причината,че е изпитан и е подлежал на множество корекции след началото на поизводството му. Лично аз съм разговарял с хора, които карат кола с такъв мотор и всички( без изключения) са страшно доволни(аз карах тестов автомобил дизел и съм също много доволен) ...моторът е много динамичен... малко харчи... има само една забележка- доста е шумен,а и специално при ЛАНСЕР-а шумоизолацията на двигателя не е добра и доста се чува( при бензина не е така). Моят дилър ми каза,че новият японски дизел common-rail излиза 2009 г. 2. В Балкан Стар говорят, че sportback ще има през 2009 година, но в Дарс Ауто ще го има през Ноември тази година с същите двигатели, които са си на концептуалния модел. Цената му в Дарс Ауто е 700 лв по висока от на седана. Ето ти и две снимки на хечбека. http://picasaweb.google.com/lh/searchbrows...r%20sportback#0http://picasaweb.google.bg/lh/searchbrowse...=N&tab=wq#3 3.Според мен INSTYLE-а си струва, защото екстрите му са доста привлекателни, а относно поддръжката ако има повръщащо бебе... прав си.. няма по лесно от това- забърсваш го с влажна кърпа и си готов. Следващият модел ЛАНСЕР ще е най-рано след 6-7 години... спорт седана е модел тази година ;)Надявам се да ти бях полезен! :icon_thumbup: Поздрави !!! :rulez: Здравей Иво незнам защо си останал с впечатление, че Балкан Стар ще го има хечбека през 2009г.? Първите бройки са за септември месец 2008г. Колкото до новия дизел на :mitsu-smiley: ще излезе края на 2009 началото на 2010г. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivospasov Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 Здравей Иво незнам защо си останал с впечатление, че Балкан Стар ще го има хечбека през 2009г.? Първите бройки са за септември месец 2008г. Колкото до новия дизел на :mitsu-smiley: ще излезе края на 2009 началото на 2010г. Поздрави Извинявай, грешката е моя... пак не сам разбрал достатъчно. :icon_blush: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stark Публикувано 19 август 2008 Автор Сподели Публикувано 19 август 2008 Благодаря за помощта колеги много съм разочарован че навигацията нямала карти за България :( За CVT трансмисията - чух че трансмисиите от този тип имали проблем когато си на сфетофар и натиснеш спирачка, тогава не разкачали все едно си на свободна и се държали все едно си задържал съединителя което натоварвало много. Има ли нещо вярно в това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 Колега всички автомати принципно са така, пуснеш ли спирачката колата сама тръгва, полека разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stark Публикувано 19 август 2008 Автор Сподели Публикувано 19 август 2008 Колега всички автомати принципно са така, пуснеш ли спирачката колата сама тръгва, полека разбира се. Да.. може би не успях да обясня точно какво имах предвид. Това което ми казаха беше че при единия вид автоматик колата все едно е на свободна с освободен съединител а при другия все едно е задържан съединителя. При втория тип натоварването било голямо и бързо се износвал. Съжалявам за глупавите въпроси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 Еми за това пък имаш и N позиция. Аз преди на всяко спиране включвах на свободна, но след консултации тук реших да се доверя и свикнах с едната ръка да си държа пишката :P. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stark Публикувано 19 август 2008 Автор Сподели Публикувано 19 август 2008 Направих тест драйв днес на Intense 1.8 CVT и дизела MT. Два страхотни автомобила.. много приятно поведение на пътя. При дизела се усеща много големия въртящ момент, но автомат беше много по приятен за управление дори и в ръчен режим. Дилъра ми се посмя на глупавия въпрос за автомата и каза че е нормален въпрос за всички които са минали през дилъра на toyota За съжаление няма на склад автоматик бензин - с поръчка е доставка ноември. Утре ще се обадя пак защото маи има опция за sportback доставка септември. Направо нямам търпение да притежавам тази кола Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 август 2008 Сподели Публикувано 20 август 2008 Направих тест драйв днес на Intense 1.8 CVT и дизела MT. Два страхотни автомобила.. много приятно поведение на пътя. При дизела се усеща много големия въртящ момент, но автомат беше много по приятен за управление дори и в ръчен режим. Дилъра ми се посмя на глупавия въпрос за автомата и каза че е нормален въпрос за всички които са минали през дилъра на toyota За съжаление няма на склад автоматик бензин - с поръчка е доставка ноември. Утре ще се обадя пак защото маи има опция за sportback доставка септември. Направо нямам търпение да притежавам тази кола Айде успех и честито за избора. CVT задължително. За 5 месеца и 19 000км не съм усетил да имам проблеми с скоростите на колата, като изключа момента с невъзможноста да премина някакъв гаден ограничител, който не ми позволява да развия двигалеля до пълната му мощност при 6200 оборота. Спират ме още на 5900. Защо е така и как може това да се промени никой неможе още да ми каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conko Публикувано 20 август 2008 Сподели Публикувано 20 август 2008 Колега можеш да избираш измежду 6 нива на осветеност на дисплея за дневно и 6 - за нощно време. Чити дебелата тухла. :icon_thumbup:С тухлата можеш да направиш само сянка на дисплея с нивата съм го пробвал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.