Премини към съдържание

Проблем със запалването


SSK

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

наскоро ми се появи следният проблем в колицата. Когато е карана дълго време(съответно загряла) , когато я загася после не мога да я запаля веднага. Върти двигателя но не запалва.

Има ли някои предположение какъв може да е проблема.

Колата ми е комонрейл дизел Space Star 1.9 DID

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А кога успяваш?

Обикновенно от 2-3 път

Не знам дали има някакво значение но оставям първо ключа на пълен контакт около минута.

Последния път когато ми го направи този номер когато се върнах от почивка. След като изминах към 180 км и я оставих на паркинга за един час, след това я запалих едва от 6-тия път :icon_crying:

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не сте се сблъсквали с подобен проблем.

Възможно ли да е от горивния филтър?!

Ами възможно е, но трябва да се чекне мотора след това.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не сте се сблъсквали с подобен проблем.

Възможно ли да е от горивния филтър?!

По скоро е нещо по електрониката..........Ако е от филтъра, би трябвало да ти придърпва на високи обороти, като тръгнеш да изпреварваш например......Освен това би трябвало да ти вади облаци черен дим през ауспуха....Най вероятно ти блокира устройството заспиране на двигателя.......Но може и да е дефектирал някой температурен датчик(за водата или за горивото) които подават информация към контролният блок.......За това най добре я закачете на тестера, то ще си покаже за какво става въпрос......Иначе може само да се гадае.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

днес я водих на диагностика в сервиза на BOSCH Super Diesel (на околовръстното). Там ми казаха че няма данни в компютъра за повреда и че дузите са наред но няма налятгане на горивото. Казаха ми да отида в сервиз на мицубиши за да проверят горивната помпа. Те нищо не могат да направят повече. :help:

Като ми казаха и цената на тази помпа(3000 лв.) направо ми се скапа настроението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

днес я водих на диагностика в сервиза на BOSCH Super Diesel (на околовръстното). Там ми казаха че няма данни в компютъра за повреда и че дузите са наред но няма налятгане на горивото. Казаха ми да отида в сервиз на мицубиши за да проверят горивната помпа. Те нищо не могат да направят повече. :help:

Като ми казаха и цената на тази помпа(3000 лв.) направо ми се скапа настроението.

Споко бе човек......Помпите се ремонтират......Я кажи освен проблема с паленето на топло, по време на движение като си я настъпиш, как се държи.......Ускорява ли си нормално или придърпва.......Пуши ли повече от нормално или не......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко бе човек......Помпите се ремонтират......Я кажи освен проблема с паленето на топло, по време на движение като си я настъпиш, как се държи.......Ускорява ли си нормално или придърпва.......Пуши ли повече от нормално или не......

По време на движение не усещам придърпване нито пък пуши повече от нормалното. Като я настъпя малко бавно ускорява, но предполагам това е нормално за дизела(преди съм карал само с бензинов двигател).

Да добавя само факта, че днес не успях да я запаля и сутринта на студен двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че е от устройството за спиране на двигателя, което вече ти е блокирало напълно.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че е от устройството за спиране на двигателя, което вече ти е блокирало напълно.......

Ами не е то, на DI-D 115 коня е друго "устройството" и не е въобще това което си мислиш че е на TD 90 коня ,на последното съм го правил успешно последно на Каризмата на Тишо преди 1.5 години .............там обаче е едно , а при него е друго..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По време на движение не усещам придърпване нито пък пуши повече от нормалното. Като я настъпя малко бавно ускорява, но предполагам това е нормално за дизела(преди съм карал само с бензинов двигател).

Да добавя само факта, че днес не успях да я запаля и сутринта на студен двигател.

Ако искаш ела да я видя колата.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя само факта, че днес не успях да я запаля и сутринта на студен двигател.
Ако я дръпнеш на буксир и запали, значи наистина не е от устройството за спиране на двигателя.......Ако не запали значи е от него......Ако успееш да запалиш, значи е дефектирал термо-сензора, и лъже ЕКУ-то.....В БОШ не са ти го хванали, защото ползват безплатния софтуер......Помпата не може да е дефектирала........Тя по принцип надживява мотора, и трябва да е на доста хиляди километри, за да издъхне......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако я дръпнеш на буксир и запали, значи наистина не е от устройството за спиране на двигателя.......Ако не запали значи е от него......Ако успееш да запалиш, значи е дефектирал термо-сензора, и лъже ЕКУ-то.....В БОШ не са ти го хванали, защото ползват безплатния софтуер......Помпата не може да е дефектирала........Тя по принцип надживява мотора, и трябва да е на доста хиляди километри, за да издъхне......

Дано не е помпата. Километража в момента ми показва малко над 102 000 км. Но не знам дали са реалните километри.

Благодаря за коментарите. :good: Ще я закарам при Пламен да я погледне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е в помпата, но всичко е възможно. Просто трябва да се закачи на тестер и да се прегледат параметрите. Двигателя ти е комънрейл (помпите много рядко дават проблем) и може да има доста причини поради които да отказва да запали, без тестер трудно ще стане.

Къде може да се качи на тестер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш ела да я видя колата.............

днес говорих с кумът ми който има сервиз в Бургас. Не я е виждал колата но от това което му разказах за проблема си, той ме посъветва да видя регулатора на налягането. Предположи че проблема е по скоро там отколкото във помпата.

Какво ще кажете за това мнение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

днес говорих с кумът ми който има сервиз в Бургас. Не я е виждал колата но от това което му разказах за проблема си, той ме посъветва да видя регулатора на налягането. Предположи че проблема е по скоро там отколкото във помпата.

Какво ще кажете за това мнение?

Може и от него да бъде...............както ти казах че не е задължително да е от помпата ,въпреки че тестера показа проблем в нея........но за да се види тази работа ми трябва време ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и от него да бъде...............както ти казах че не е задължително да е от помпата ,въпреки че тестера показа проблем в нея........но за да се види тази работа ми трябва време ...........

OK. Ще се чуем другата седмица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

OK. Ще се чуем другата седмица.
Нищо не казваш по въпроса дали пали на дърпане колата........А също не разбрах , със Пламен закачахте ли я на тестера, и там ли ти отчете дефект в помпата........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не казваш по въпроса дали пали на дърпане колата........А също не разбрах , със Пламен закачахте ли я на тестера, и там ли ти отчете дефект в помпата........

Не съм я пробвал дали пали на дърпане. Пламен я закачи на тестер и при него показа че има разлика в налягането но той каза че трябва да я погледне по обстойно за да разбере къде точно е проблема. Не е категоричен че проблема е в помпата.

Извинявам се ако не съм точен в изказването си но аз неразбирам много от устройство на автомобила.

Затова си и търсих автомобил с който да нямам много проблеми. И затова се спрях на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Не съм я пробвал дали пали на дърпане. Пламен я закачи на тестер и при него показа че има разлика в налягането но той каза че трябва да я погледне по обстойно за да разбере къде точно е проблема. Не е категоричен че проблема е в помпата.

Извинявам се ако не съм точен в изказването си но аз неразбирам много от устройство на автомобила.

Затова си и търсих автомобил с който да нямам много проблеми. И затова се спрях на :mitsu-smiley:

Колега, пали ли колата сега??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пали ли колата сега??

Изкам да изкажа публично моите благодарнности на DJ Tymbi , който успя да оправи проблема с колата ми.

Благодаря ти Пламене!

Проблема беше наистина в горивната помпа и според кода на грешката, който даваше компютъра, решението беше "смяна на помпата". Но Пламен ми спести голямата изваждане.

Хора за бога не си купувайте кола внесена от Италия. Аз не послушах този съвет преди и сега съжалявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Изкам да изкажа публично моите благодарнности на DJ Tymbi , който успя да оправи проблема с колата ми.

Благодаря ти Пламене!

Проблема беше наистина в горивната помпа и според кода на грешката, който даваше компютъра, решението беше "смяна на помпата". Но Пламен ми спести голямата изваждане.

Хора за бога не си купувайте кола внесена от Италия. Аз не послушах този съвет преди и сега съжалявам.

Колега аз имам същия проблем с моето мицубиши. Моляте кажи как го разреши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...