SSK Публикувано 13 август 2008 Сподели Публикувано 13 август 2008 Здравейте колеги!наскоро ми се появи следният проблем в колицата. Когато е карана дълго време(съответно загряла) , когато я загася после не мога да я запаля веднага. Върти двигателя но не запалва.Има ли някои предположение какъв може да е проблема.Колата ми е комонрейл дизел Space Star 1.9 DID Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 август 2008 Сподели Публикувано 13 август 2008 А кога успяваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 13 август 2008 Автор Сподели Публикувано 13 август 2008 А кога успяваш?Обикновенно от 2-3 пътНе знам дали има някакво значение но оставям първо ключа на пълен контакт около минута.Последния път когато ми го направи този номер когато се върнах от почивка. След като изминах към 180 км и я оставих на паркинга за един час, след това я запалих едва от 6-тия път :icon_crying: поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 18 август 2008 Автор Сподели Публикувано 18 август 2008 Явно не сте се сблъсквали с подобен проблем.Възможно ли да е от горивния филтър?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Явно не сте се сблъсквали с подобен проблем.Възможно ли да е от горивния филтър?!Ами възможно е, но трябва да се чекне мотора след това............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Явно не сте се сблъсквали с подобен проблем.Възможно ли да е от горивния филтър?!По скоро е нещо по електрониката..........Ако е от филтъра, би трябвало да ти придърпва на високи обороти, като тръгнеш да изпреварваш например......Освен това би трябвало да ти вади облаци черен дим през ауспуха....Най вероятно ти блокира устройството заспиране на двигателя.......Но може и да е дефектирал някой температурен датчик(за водата или за горивото) които подават информация към контролният блок.......За това най добре я закачете на тестера, то ще си покаже за какво става въпрос......Иначе може само да се гадае....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 18 август 2008 Автор Сподели Публикувано 18 август 2008 Здравейте!днес я водих на диагностика в сервиза на BOSCH Super Diesel (на околовръстното). Там ми казаха че няма данни в компютъра за повреда и че дузите са наред но няма налятгане на горивото. Казаха ми да отида в сервиз на мицубиши за да проверят горивната помпа. Те нищо не могат да направят повече. :help: Като ми казаха и цената на тази помпа(3000 лв.) направо ми се скапа настроението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Здравейте!днес я водих на диагностика в сервиза на BOSCH Super Diesel (на околовръстното). Там ми казаха че няма данни в компютъра за повреда и че дузите са наред но няма налятгане на горивото. Казаха ми да отида в сервиз на мицубиши за да проверят горивната помпа. Те нищо не могат да направят повече. :help: Като ми казаха и цената на тази помпа(3000 лв.) направо ми се скапа настроението.Споко бе човек......Помпите се ремонтират......Я кажи освен проблема с паленето на топло, по време на движение като си я настъпиш, как се държи.......Ускорява ли си нормално или придърпва.......Пуши ли повече от нормално или не...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 18 август 2008 Автор Сподели Публикувано 18 август 2008 Споко бе човек......Помпите се ремонтират......Я кажи освен проблема с паленето на топло, по време на движение като си я настъпиш, как се държи.......Ускорява ли си нормално или придърпва.......Пуши ли повече от нормално или не......По време на движение не усещам придърпване нито пък пуши повече от нормалното. Като я настъпя малко бавно ускорява, но предполагам това е нормално за дизела(преди съм карал само с бензинов двигател).Да добавя само факта, че днес не успях да я запаля и сутринта на студен двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 Почти съм сигурен че е от устройството за спиране на двигателя, което вече ти е блокирало напълно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 Почти съм сигурен че е от устройството за спиране на двигателя, което вече ти е блокирало напълно.......Ами не е то, на DI-D 115 коня е друго "устройството" и не е въобще това което си мислиш че е на TD 90 коня ,на последното съм го правил успешно последно на Каризмата на Тишо преди 1.5 години .............там обаче е едно , а при него е друго.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 По време на движение не усещам придърпване нито пък пуши повече от нормалното. Като я настъпя малко бавно ускорява, но предполагам това е нормално за дизела(преди съм карал само с бензинов двигател).Да добавя само факта, че днес не успях да я запаля и сутринта на студен двигател.Ако искаш ела да я видя колата............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 август 2008 Сподели Публикувано 19 август 2008 Да добавя само факта, че днес не успях да я запаля и сутринта на студен двигател.Ако я дръпнеш на буксир и запали, значи наистина не е от устройството за спиране на двигателя.......Ако не запали значи е от него......Ако успееш да запалиш, значи е дефектирал термо-сензора, и лъже ЕКУ-то.....В БОШ не са ти го хванали, защото ползват безплатния софтуер......Помпата не може да е дефектирала........Тя по принцип надживява мотора, и трябва да е на доста хиляди километри, за да издъхне...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 19 август 2008 Автор Сподели Публикувано 19 август 2008 Ако я дръпнеш на буксир и запали, значи наистина не е от устройството за спиране на двигателя.......Ако не запали значи е от него......Ако успееш да запалиш, значи е дефектирал термо-сензора, и лъже ЕКУ-то.....В БОШ не са ти го хванали, защото ползват безплатния софтуер......Помпата не може да е дефектирала........Тя по принцип надживява мотора, и трябва да е на доста хиляди километри, за да издъхне......Дано не е помпата. Километража в момента ми показва малко над 102 000 км. Но не знам дали са реалните километри. Благодаря за коментарите. :good: Ще я закарам при Пламен да я погледне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 19 август 2008 Автор Сподели Публикувано 19 август 2008 Не вярвам да е в помпата, но всичко е възможно. Просто трябва да се закачи на тестер и да се прегледат параметрите. Двигателя ти е комънрейл (помпите много рядко дават проблем) и може да има доста причини поради които да отказва да запали, без тестер трудно ще стане.Къде може да се качи на тестер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 август 2008 Сподели Публикувано 20 август 2008 Пламен има компютър, иди при него, така и така после той ще я прави............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 26 август 2008 Автор Сподели Публикувано 26 август 2008 Ако искаш ела да я видя колата.............днес говорих с кумът ми който има сервиз в Бургас. Не я е виждал колата но от това което му разказах за проблема си, той ме посъветва да видя регулатора на налягането. Предположи че проблема е по скоро там отколкото във помпата.Какво ще кажете за това мнение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 август 2008 Сподели Публикувано 26 август 2008 днес говорих с кумът ми който има сервиз в Бургас. Не я е виждал колата но от това което му разказах за проблема си, той ме посъветва да видя регулатора на налягането. Предположи че проблема е по скоро там отколкото във помпата.Какво ще кажете за това мнение?Може и от него да бъде...............както ти казах че не е задължително да е от помпата ,въпреки че тестера показа проблем в нея........но за да се види тази работа ми трябва време ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 26 август 2008 Автор Сподели Публикувано 26 август 2008 Може и от него да бъде...............както ти казах че не е задължително да е от помпата ,въпреки че тестера показа проблем в нея........но за да се види тази работа ми трябва време ...........OK. Ще се чуем другата седмица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 OK. Ще се чуем другата седмица.Нищо не казваш по въпроса дали пали на дърпане колата........А също не разбрах , със Пламен закачахте ли я на тестера, и там ли ти отчете дефект в помпата........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 27 август 2008 Автор Сподели Публикувано 27 август 2008 Нищо не казваш по въпроса дали пали на дърпане колата........А също не разбрах , със Пламен закачахте ли я на тестера, и там ли ти отчете дефект в помпата........Не съм я пробвал дали пали на дърпане. Пламен я закачи на тестер и при него показа че има разлика в налягането но той каза че трябва да я погледне по обстойно за да разбере къде точно е проблема. Не е категоричен че проблема е в помпата. Извинявам се ако не съм точен в изказването си но аз неразбирам много от устройство на автомобила.Затова си и търсих автомобил с който да нямам много проблеми. И затова се спрях на :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2008 Сподели Публикувано 7 септември 2008 Не съм я пробвал дали пали на дърпане. Пламен я закачи на тестер и при него показа че има разлика в налягането но той каза че трябва да я погледне по обстойно за да разбере къде точно е проблема. Не е категоричен че проблема е в помпата. Извинявам се ако не съм точен в изказването си но аз неразбирам много от устройство на автомобила.Затова си и търсих автомобил с който да нямам много проблеми. И затова се спрях на :mitsu-smiley:Колега, пали ли колата сега?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 10 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2008 Колега, пали ли колата сега??Изкам да изкажа публично моите благодарнности на DJ Tymbi , който успя да оправи проблема с колата ми. Благодаря ти Пламене!Проблема беше наистина в горивната помпа и според кода на грешката, който даваше компютъра, решението беше "смяна на помпата". Но Пламен ми спести голямата изваждане.Хора за бога не си купувайте кола внесена от Италия. Аз не послушах този съвет преди и сега съжалявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Изкам да изкажа публично моите благодарнности на DJ Tymbi , който успя да оправи проблема с колата ми. Благодаря ти Пламене!Проблема беше наистина в горивната помпа и според кода на грешката, който даваше компютъра, решението беше "смяна на помпата". Но Пламен ми спести голямата изваждане.Хора за бога не си купувайте кола внесена от Италия. Аз не послушах този съвет преди и сега съжалявам.Колега аз имам същия проблем с моето мицубиши. Моляте кажи как го разреши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.