Премини към съдържание

Няколко въпросчета относно джантите


gena_g

Препоръчано мнение

Преди време карахме Хонда Акорд от която хартисаха едни много здрави ( яли са бордюри, шахти, ями и какви ли още не гнясове и дори не са се изкривили) лети джанти на, които дупките отговарят на тези на Каризма (114.3) , НО не знам колко е централния отвор на каризмата ???

Затова много Ви моля да ми дадете някакво инфо за централен отвор, офсет, също така и препоръчителна широчина (J6.5, J7 и т.н.) на джантата !!! Въобще кой каквото смята, че е полезно като информация нека пише :)

П.П. - джантите са 14ки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

14 цола джанта на 6 широчина, централен отвор 67.1 мм, отвори за захващане 4х114.3 мм, офсет 35 до 42 мм

Дано съм бил полезен :)

Мерките са за каризма гди-98г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нашата е GDI 10.97г., но предполагам централния отвор е същия (67.1) .?.?.? Питам, защото трябва да се направят втулки за джантите и не знаех размера на центр. отв.

Благодаря за бързия отговор !!!

П.П. - кой материал би бил по-добър за направата на втулките - пластмаса или бронз ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено и задължително просто пластмаса.А сигурен ли си ,че Каризмата не е с 5 болта.

Каризмите не са ли само с по 4 болта ??? Ако е с 5 ще се получи много НЕприятна изненада......

Мерси за съвета за пластмасовите втулки !!!

П.П. - и все пак да си попитам - защо пластмасови, а не бронзови ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмите не са ли само с по 4 болта ??? Ако е с 5 ще се получи много НЕприятна изненада......

Мерси за съвета за пластмасовите втулки !!!

П.П. - и все пак да си попитам - защо пластмасови, а не бронзови ?

Зашото в един момент материалите като алуминий,бронз или какъвто и да е метал, се "заварят "за главината и ако трябва да сменяш гума или джантите се получава много неприятен момент.Сваляш джантата, обаче не можеш да свалиш втулката и ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зашото в един момент материалите като алуминий,бронз или какъвто и да е метал, се "заварят "за главината и ако трябва да сменяш гума или джантите се получава много неприятен момент.Сваляш джантата, обаче не можеш да свалиш втулката и ...

Благодаря колега !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...