gena_g Публикувано 11 август 2008 Сподели Публикувано 11 август 2008 Преди време карахме Хонда Акорд от която хартисаха едни много здрави ( яли са бордюри, шахти, ями и какви ли още не гнясове и дори не са се изкривили) лети джанти на, които дупките отговарят на тези на Каризма (114.3) , НО не знам колко е централния отвор на каризмата ???Затова много Ви моля да ми дадете някакво инфо за централен отвор, офсет, също така и препоръчителна широчина (J6.5, J7 и т.н.) на джантата !!! Въобще кой каквото смята, че е полезно като информация нека пише П.П. - джантите са 14ки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 август 2008 Сподели Публикувано 11 август 2008 14 цола джанта на 6 широчина, централен отвор 67.1 мм, отвори за захващане 4х114.3 мм, офсет 35 до 42 ммДано съм бил полезен Мерките са за каризма гди-98г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 11 август 2008 Автор Сподели Публикувано 11 август 2008 Нашата е GDI 10.97г., но предполагам централния отвор е същия (67.1) .?.?.? Питам, защото трябва да се направят втулки за джантите и не знаех размера на центр. отв.Благодаря за бързия отговор !!!П.П. - кой материал би бил по-добър за направата на втулките - пластмаса или бронз ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 август 2008 Сподели Публикувано 11 август 2008 Определено и задължително просто пластмаса.А сигурен ли си ,че Каризмата не е с 5 болта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 11 август 2008 Автор Сподели Публикувано 11 август 2008 Определено и задължително просто пластмаса.А сигурен ли си ,че Каризмата не е с 5 болта.Каризмите не са ли само с по 4 болта ??? Ако е с 5 ще се получи много НЕприятна изненада......Мерси за съвета за пластмасовите втулки !!!П.П. - и все пак да си попитам - защо пластмасови, а не бронзови ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 август 2008 Сподели Публикувано 12 август 2008 Каризмите не са ли само с по 4 болта ??? Ако е с 5 ще се получи много НЕприятна изненада......Мерси за съвета за пластмасовите втулки !!!П.П. - и все пак да си попитам - защо пластмасови, а не бронзови ?Зашото в един момент материалите като алуминий,бронз или какъвто и да е метал, се "заварят "за главината и ако трябва да сменяш гума или джантите се получава много неприятен момент.Сваляш джантата, обаче не можеш да свалиш втулката и ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 12 август 2008 Автор Сподели Публикувано 12 август 2008 Зашото в един момент материалите като алуминий,бронз или какъвто и да е метал, се "заварят "за главината и ако трябва да сменяш гума или джантите се получава много неприятен момент.Сваляш джантата, обаче не можеш да свалиш втулката и ...Благодаря колега ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 13 август 2008 Сподели Публикувано 13 август 2008 Леко въпросче: "Случайно от някоя друга марка да стават на каризма Гди" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.