алеко Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Здравейте! И аз съм собственик на New Lancer 2008. Тъй като автомобилът е от САЩ, трябва да мине през Технотест. Проблемът, който възникна там е, че фаровете не отговарят на европейските изисквания и ме върнаха, за да си ги оправя. Моля, дайте ми съвет какво да направя. Един от служителите в Технотест ми подсказа да намеря същата кола и да си сменя фаровете за деня на теста в Технотест. Така че търся човек с такава кола, който е съгласен срещу заплащане да ми даде неговите фарове за един ден. Разбрах, че има и друг вариант - смяна на рефлекторите на фара. Имало сервиз в София, който прави тази смяна. Някой знае ли нещо за такъв сервиз?Моля, помогнете ми, защото много си харесвам колата, но не мога да си я ползвам!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderfull Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Здравей Алеко, Поздравления за новата кола, доколкото разбрах доста хора имат проблем с минаването през Технотест. Не знам откъде са измислили, че фаровете ти не са по европейски изисквания. Качи снимка да видим каква е разликата и дали можем да помогнем. Искам да попитам какви разходи имаше с докарването от САЩ и как са ти изчислили ДДС-то, митото и акциз ако имаш или колко са ти общо разходите. Можеш да ми пуснеш лично съобщение ако не ти се пише тук. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 1 август 2008 Сподели Публикувано 1 август 2008 Фаровете за Американските модели са с друга фокусировка на снопа светлина и са различни от Европейските. Иначе външният вид не е важен, рефлектора фокусира снопа на правоъгълник, а за Европейските е във форма на триъгълник (образно казано). А на външен вид има ли разлика колата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Колега я напиши какви ти бяха разходите по докарването и т.н.Един вид до табели колко ще ти излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Фаровете за Американските модели са с друга фокусировка на снопа светлина и са различни от Европейските. Иначе външният вид не е важен, рефлектора фокусира снопа на правоъгълник, а за Европейските е във форма на триъгълник (образно казано). Да добавя само, че "американските" :mitsu-smiley: нямат габаритни светлини в фаровете, а мигачите им са с по 2 крушки, едната от които върши работата на габарита (5w). Можеш да вкараш в фаровете си едни малки фасунки с крушки на 5 вата. За захранване ползваш кабел от мигачите(този, който ти върши работа на габарит). Не съм сигурен на 100% дали на Лансър е така, но съм разглеждал подробно тази интервенция на "американски" Еклипс > 2005. Имаше и други доработки, от сорта на задните мигачи(трябваше да се слага оранжева пластмаса, защото бяха червени) и трябваше да му се сложи стоп за мъгла и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 От няколко дни гледам един черен лансер, сигурно е неговия и ни е забравил. :D :icon_thumbup: И една моя позната имаше подобен проблем с фаровете при вноса от америка, но го оправи по типичния за България метод. :cop: Сещате се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.