Премини към съдържание

Загряване


Препоръчано мнение

Вчера забелязах че автомобила загрява малко... при скорост 150-160 км/ч, 6 човека и включен климатик (по магистралата Бургас - Карнобат) :) Времето беше доста горещо, карам на газ (ако има значение), автомобила се държеше по следния начин - при движение до 120 стрелката си стои по средата, когато я понатисна до 150-160 се кача (както е на картинката). Като върна до 120 за секунди се връща по средата... Не рискувах да карам продължително за да видя дали ще мръдне още нагоре, то и магистралата свършва бързо. Въпроса ми е - нормално ли е или???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За термостата не знам, мисля че е добре, автомобила достига работна температура за 3-4 мин. работа на празен ход и след това си подържа, стрелката на температурата е като закована. Радиатора е чист (отвън, за отвътре съдя по цвета на антифриза - бистър).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се притеснявай, колата си е добре..........Просто при тея фактори дето спомена и при тая жега, е нормално перката на радиатора да не може да смогне да охлажда.......Просто като е натоварена колата , карай с една идея по бавно и няма да имаш ядове......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същата история и при мене(както съм описал в една друга тема.Според мен не нормално това,утре или вдруги ден ще сменям термостата и ще видя дали е от него,просто не виждам друга причина .Радиаторите са чисти и отвътре и отвън,перката включва не надува маркучите и само като я натоваря малко повече и вдига градусите.Аз също карам на газ и ако не термостат остава едно нещо но първо искам да видя дали е от него и после ще споделя идеята си

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало,НО аз мисля за една такава хипотеза:изпарителя е вързан на малкия кръг,ако са сложили малко по големи маркучи за водата към него,дали при отворен термостат водата не върти повече през малкия кръг от колкото през големия?Та глупава вода няма и тя си търси най лесния път за циркулиране.Това е само хипотеза може и да греша

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е ва газ да е повече, защото енергията, която се отделя е повече, но така или иначе е намален капацитета на охлаждане и трябва да разбереш защо.

Ето друг интересен случай - виж радиатора за подобни неща.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=42...amp;pid=2762617

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е ва газ да е повече, защото енергията, която се отделя е повече, но така или иначе е намален капацитета на охлаждане и трябва да разбереш защо.

Ето друг интересен случай - виж радиатора за подобни неща.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=42...amp;pid=2762617

Ако радиатора е така проблема е на лице и се решава,лошото когато не виждаш проблема и почваш следиш логично от къде може да е загряването.При мен всичко е ОК но за съжеление карайки по магистрала с 160-190 почва да вдига температура,при изкачване на нагорнище примерно Шипка:ако няма никой пред мен и си карам нормално нямам проблем,но препречилими пътя камион и карайки зад него с бавна скорост отново стрелката тръгва нагоре,просто не ми побира акъла какво може да е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Термостата гледай да е оригинален. Също не е лошо да ги тестваш в една тенджерка да ги вариш и да премериш новия и стария колко мм отваря при 90 градуса примерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От ратола пловдив е ,чаках го няколко седмици мисля че по оригинален няма как да намеря.Въпроса дали проблема е в него(според мен не но ще видим)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и тъпо да прозвучи ще попитам.Ами ако е термостата ОК къде да търся проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябва да се прегледа системата дали някой кабел не е прецакан - прегънат, запушен, неоригинален...

Не е лошо сега да вземеш една добавка за почистване на радиатор и да почистиш хубаво от отлагания - кара се с нея малко.

Капачката на радиатора да не държи налягане е също възможен проблем, повредена водна помпа също...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо ще започна с термостата пък после ще видим.Благодаря ти за съветите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам на газ, и аз карам натоварен, и аз я юркам (когато не ми се скапе комутатора), но стрелката е закована (да чукам на дърво)

Имате проблем и го търтсете с време, че кипването на чайника е най-неприятното, което ми се е случвало!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...