milenjs Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Вчера забелязах че автомобила загрява малко... при скорост 150-160 км/ч, 6 човека и включен климатик (по магистралата Бургас - Карнобат) Времето беше доста горещо, карам на газ (ако има значение), автомобила се държеше по следния начин - при движение до 120 стрелката си стои по средата, когато я понатисна до 150-160 се кача (както е на картинката). Като върна до 120 за секунди се връща по средата... Не рискувах да карам продължително за да видя дали ще мръдне още нагоре, то и магистралата свършва бързо. Въпроса ми е - нормално ли е или??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 А термостата как ти е? Радиатора чист ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2008 За термостата не знам, мисля че е добре, автомобила достига работна температура за 3-4 мин. работа на празен ход и след това си подържа, стрелката на температурата е като закована. Радиатора е чист (отвън, за отвътре съдя по цвета на антифриза - бистър). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Колега не се притеснявай, колата си е добре..........Просто при тея фактори дето спомена и при тая жега, е нормално перката на радиатора да не може да смогне да охлажда.......Просто като е натоварена колата , карай с една идея по бавно и няма да имаш ядове...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2008 Благодаря Марине за отговора, сега ще карам по спокойно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Същата история и при мене(както съм описал в една друга тема.Според мен не нормално това,утре или вдруги ден ще сменям термостата и ще видя дали е от него,просто не виждам друга причина .Радиаторите са чисти и отвътре и отвън,перката включва не надува маркучите и само като я натоваря малко повече и вдига градусите.Аз също карам на газ и ако не термостат остава едно нещо но първо искам да видя дали е от него и после ще споделя идеята си Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2008 А дали на газ загрява повече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Не би трябвало,НО аз мисля за една такава хипотеза:изпарителя е вързан на малкия кръг,ако са сложили малко по големи маркучи за водата към него,дали при отворен термостат водата не върти повече през малкия кръг от колкото през големия?Та глупава вода няма и тя си търси най лесния път за циркулиране.Това е само хипотеза може и да греша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Възможно е ва газ да е повече, защото енергията, която се отделя е повече, но така или иначе е намален капацитета на охлаждане и трябва да разбереш защо.Ето друг интересен случай - виж радиатора за подобни неща.http://www.snimka.bg/album.php?album_id=42...amp;pid=2762617 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Възможно е ва газ да е повече, защото енергията, която се отделя е повече, но така или иначе е намален капацитета на охлаждане и трябва да разбереш защо.Ето друг интересен случай - виж радиатора за подобни неща.http://www.snimka.bg/album.php?album_id=42...amp;pid=2762617Ако радиатора е така проблема е на лице и се решава,лошото когато не виждаш проблема и почваш следиш логично от къде може да е загряването.При мен всичко е ОК но за съжеление карайки по магистрала с 160-190 почва да вдига температура,при изкачване на нагорнище примерно Шипка:ако няма никой пред мен и си карам нормално нямам проблем,но препречилими пътя камион и карайки зад него с бавна скорост отново стрелката тръгва нагоре,просто не ми побира акъла какво може да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Термостата гледай да е оригинален. Също не е лошо да ги тестваш в една тенджерка да ги вариш и да премериш новия и стария колко мм отваря при 90 градуса примерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 От ратола пловдив е ,чаках го няколко седмици мисля че по оригинален няма как да намеря.Въпроса дали проблема е в него(според мен не но ще видим) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Да де, затова го тествай като свалиш твоя, за да знаеш дали правиш нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Колкото и тъпо да прозвучи ще попитам.Ами ако е термостата ОК къде да търся проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Ами трябва да се прегледа системата дали някой кабел не е прецакан - прегънат, запушен, неоригинален...Не е лошо сега да вземеш една добавка за почистване на радиатор и да почистиш хубаво от отлагания - кара се с нея малко.Капачката на радиатора да не държи налягане е също възможен проблем, повредена водна помпа също... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Първо ще започна с термостата пък после ще видим.Благодаря ти за съветите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 И аз карам на газ, и аз карам натоварен, и аз я юркам (когато не ми се скапе комутатора), но стрелката е закована (да чукам на дърво)Имате проблем и го търтсете с време, че кипването на чайника е най-неприятното, което ми се е случвало! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.