nikolay vanchev Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 С голямо нетърпение чаках да даиде новия БОВ - поръчан много на бързо.С предварително зададени въпроси .....и те ми пратиха линк с точно подходящия модел за мен :mitsu-smiley: за 2 ген Доиде http://i194.photobucket.com/albums/z263/nv...snimka-0184.jpgбях пропуснал леката подробност - моя е циркулиращ.Незнам какво да го права този да го връщам ли или не.Случаино се загледах в една снимка правена от мене на скоро ,че точно Еклипс с 4г63т има една тапа и подобен не рациклиращ БОВ http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC01969.jpgТа въпрос ми е следния -би ли станал закупения от мене клапан с преправяне(тапа),губи ли се някаква мошност за сметка на звука шшшшшш и има ли нужда от допълнителни преправяния на ........нещо?????? П.С.:биват ли ги glowshift gauges че се замислям нещо не в позитивна насока мерси на всички просто искам да събера колкото се може повече инфо за БОВ подробност колата е еклипс 4г63т Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 С голямо нетърпение чаках да даиде новия БОВ - поръчан много на бързо.С предварително зададени въпроси .....и те ми пратиха линк с точно подходящия модел за мен :mitsu-smiley: за 2 ген Доиде http://i194.photobucket.com/albums/z263/nv...snimka-0184.jpgбях пропуснал леката подробност - моя е циркулиращ.Незнам какво да го права този да го връщам ли или не.Случаино се загледах в една снимка правена от мене на скоро ,че точно Еклипс с 4г63т има една тапа и подобен не рациклиращ БОВ http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC01969.jpgТа въпрос ми е следния -би ли станал закупения от мене клапан с преправяне(тапа),губи ли се някаква мошност за сметка на звука шшшшшш и има ли нужда от допълнителни преправяния на ........нещо?????? П.С.:биват ли ги glowshift gauges че се замислям нещо не в позитивна насока мерси на всички просто искам да събера колкото се може повече инфо за БОВ подробност колата е еклипс 4г63тПроблема е,че този изпуска част от отчетения вече от ЕКУто въздух в атмосферата и може да имаш лек проблем със смесообразуването.Не мисля,че ще е мн.сериозно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Когато си със сток МАФ е добре да го връща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 Ами да, както каза колегата добре е когато си със сток МАФ да връщаш обратно!Защо ли...Ами когато изхвърляш в атмосферата, изхвърляш вече отчетения от ЕКУ-то въздух.По този начин то вкарва повече гориво и "you are running RICH".Промяня ти се смесообразуването и то точно когато превключваш скоростите.Тази тема е дискутирана тук, виж този линк. Предполагам трябва да си добре с английския http://www.automotiveforums.com/vbulletin/...ting+atmosphere В този форум има страшно много полезна информация!А иначе ако искаш да изхвърляш спокойно в атмосферата ти трябва т.нар. blown-thru setup!Забележи на снимката къде му е МАФ-а, непосредствено преди всмукателния колектор! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 Дори и така да е при по-слаби сетъпи е добре да се връща и за да се намали лага като изпуснатия въздух от блоуофа завърта малко турбината Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.