Премини към съдържание

Препоръчано мнение

С голямо нетърпение чаках да даиде новия БОВ - поръчан много на бързо.С предварително зададени въпроси .....и те ми пратиха линк с точно подходящия модел за мен :mitsu-smiley: за 2 ген

Доиде http://i194.photobucket.com/albums/z263/nv...snimka-0184.jpg

бях пропуснал леката подробност - моя е циркулиращ.Незнам какво да го права този да го връщам ли или не.Случаино се загледах в една снимка правена от мене на скоро ,че точно Еклипс с 4г63т има една тапа и подобен не рациклиращ БОВ http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC01969.jpg

Та въпрос ми е следния -би ли станал закупения от мене клапан с преправяне(тапа),губи ли се някаква мошност за сметка на звука шшшшшш :)

и има ли нужда от допълнителни преправяния на ........нещо??????

 

П.С.:биват ли ги glowshift gauges че се замислям нещо не в позитивна насока :)

мерси на всички просто искам да събера колкото се може повече инфо за БОВ

подробност колата е еклипс 4г63т

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С голямо нетърпение чаках да даиде новия БОВ - поръчан много на бързо.С предварително зададени въпроси .....и те ми пратиха линк с точно подходящия модел за мен :mitsu-smiley: за 2 ген

Доиде http://i194.photobucket.com/albums/z263/nv...snimka-0184.jpg

бях пропуснал леката подробност - моя е циркулиращ.Незнам какво да го права този да го връщам ли или не.Случаино се загледах в една снимка правена от мене на скоро ,че точно Еклипс с 4г63т има една тапа и подобен не рациклиращ БОВ http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC01969.jpg

Та въпрос ми е следния -би ли станал закупения от мене клапан с преправяне(тапа),губи ли се някаква мошност за сметка на звука шшшшшш :)

и има ли нужда от допълнителни преправяния на ........нещо??????

 

П.С.:биват ли ги glowshift gauges че се замислям нещо не в позитивна насока :)

мерси на всички просто искам да събера колкото се може повече инфо за БОВ

подробност колата е еклипс 4г63т

Проблема е,че този изпуска част от отчетения вече от ЕКУто въздух в атмосферата и може да имаш лек проблем със смесообразуването.Не мисля,че ще е мн.сериозно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Ами да, както каза колегата добре е когато си със сток МАФ да връщаш обратно!

Защо ли...Ами когато изхвърляш в атмосферата, изхвърляш вече отчетения от ЕКУ-то въздух.

По този начин то вкарва повече гориво и "you are running RICH".

Промяня ти се смесообразуването и то точно когато превключваш скоростите.

Тази тема е дискутирана тук, виж този линк. Предполагам трябва да си добре с английския :)

 

http://www.automotiveforums.com/vbulletin/...ting+atmosphere

 

В този форум има страшно много полезна информация!

А иначе ако искаш да изхвърляш спокойно в атмосферата ти трябва т.нар. blown-thru setup!

Забележи на снимката къде му е МАФ-а, непосредствено преди всмукателния колектор!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори и така да е при по-слаби сетъпи е добре да се връща и за да се намали лага като изпуснатия въздух от блоуофа завърта малко турбината :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...