doko Публикувано 6 Май 2008 Сподели Публикувано 6 Май 2008 отскоро взе да ми пуши колатасамо сутрин и след като я форсирам малко се оправя1,8 тди и вчера бях на майстор та диагностиката установи подгряващите свещи са окно компресията е в ниските границимаистора ми каза че трябвало да бъде между 26-34 а моите бяха около 26и като взе да ми обеснява за ремонта ме заболя глава.преди 25 000 км му е пражен основен ремонти ми се стори малко вероятно да е от компресията маистора предположи че имало нагар по клапаните и не затваряло добреако някой има идея как да се разкара този нагар без да се отваря главата нека споделипоразпитах тук и там иможе да се окаже и запушена дюза благодарности на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 Май 2008 Сподели Публикувано 6 Май 2008 Случайно да си сипвал еко дизел? Преди половин година имах същите симптоми на Лансера след зареждане на Еко Дизел... Първо пушеше страшно много, при това с тъмни сажди, после започна да мирише на изгоряла царевица, с времето започна да губи мощност, особено когато е студена... накрая буквално гаснеше в движение, като натиснеш съединител. Опасявах се, че е най-страшното, но в крайна сметка в сервиза се оказа, че се е запушила цедката при самия резервоар - извадиха една лоена топка оттам. Така че - ако си заредил подобно еко гориво или пък някакъв по-некачествен дизел, може да е подобен проблемът... предупредиха ме, че е възможно и дюзите да съм позапушил, но за тях ми препоръчаха да наливам хубав дизел известно време и към него да слагам прибавки - продават се по бензиностанциите и в не особено тежки ситуации вършат добра работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 Май 2008 Сподели Публикувано 6 Май 2008 Изчакай ден-два да се върне DJ-a от Гърция, той ще ти даде професионален отговор, но и моето мнение е като на колегата по-горе: провери пътя на нафтата от резервоара до помпата (филтри, маркучи), възможно е и смукателните колектори да са запушени ако имаш байпас между изпускателните и смукателни такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2008 Сподели Публикувано 7 Май 2008 отскоро взе да ми пуши колатасамо сутрин и след като я форсирам малко се оправя1,8 тди и вчера бях на майстор та диагностиката установи подгряващите свещи са окно компресията е в ниските границимаистора ми каза че трябвало да бъде между 26-34 а моите бяха около 26и като взе да ми обяснява за ремонта ме заболя глава.преди 25 000 км му е правен основен ремонти ми се стори малко вероятно да е от компресията маистора предположи че имало нагар по клапаните и не затваряло добреако някой има идея как да се разкара този нагар без да се отваря главата нека споделипоразпитах тук и там иможе да се окаже и запушена дюза благодарности на всички26 атм. компресия предвид това че е с турбо е добра компресия ,надявам се и да е еднаква на всички цилиндри..................по отношение на компресията мисля че не трябва да се безпокоиш.........Какъв е цвета на пушека? мирише ли на масло изгоряло?проверихте ли луфтовете на клапаните ? Най добре е да е докараш да я видя.........Иначе напълно възможно е да е кофти нафта, кофти разпръсквачи и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doko Публикувано 7 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2008 пушека е бяло сивкави докато загрее двигателя претриса малко,но само в началотоа до София няма да мога да доида в момента съм във Варна и чакам да ме командироват в Сл.бряга за луфтове нв сме гледали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 7 Май 2008 Сподели Публикувано 7 Май 2008 пушека е бяло сивкави докато загрее двигателя претриса малко,но само в началотоа до София няма да мога да доида в момента съм във Варна и чакам да ме командироват в Сл.бряга за луфтове нв сме гледали Аз си мисля че е разпръсквачи но много вероятно е също скапана нафта . п.с. Сменял ли си горивен филтър скоро ?. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doko Публикувано 7 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2008 Горивният филтър е сменян някъде преди 10-12 000 км само да ме преместят в сл.бряг ще го сменя него и маслото и ще накарам някой да види разпръсквачитеблагодаря за отговорите :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 Мислил ли си за варианта "пукната глава"?Може да ти влиза малко антифриз в цилиндър и затова сутрин докато го издуха да пуши.......! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.