Премини към съдържание

doko

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За doko

  • Рожден ден 12/15/1972

Местоживеене

  • Град
    Ямбол

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    galant

doko's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. doko

    колеги Помощ

    Не .Но смятам да взема маслоустойчив маркуч и две скоби и да пробвам какво ще стане.
  2. doko

    колеги Помощ

    Да метална е тази тръба ,но ме притеснява факта че има мека връзка и там има гумена подложка. Ето малко снимки .Sorry лошото качество. http://www.snimka.bg/album.php?album_id=31...amp;pid=9116209
  3. doko

    колеги Помощ

    Точно където е меката връзка. Доколкото разбрах днес от обиколката си може да стане и от Space star.А размер не мога да кажа.Нямам тука с какво да премеря. :icon_crying:
  4. doko

    колеги Помощ

    Колеги , ако може да помоге някой. Спука ми се ето тази маслена тръба. Колата е Галант 1988 г 1,8 тди. В момента съм във Варна днес обиколих почти всияки морги и магазини и ударих на камък. Ако някой има идея как се поправя или от къде да купя ще съм много благодарен dvg.bmp
  5. От Ямбол съм, ама тук работя. :icon_thumbup:
  6. Наистина майстори много, ама кой ще свърши работа?
  7. :help: :help: Къде във Варна мога да намеря читав майстор да ми погледне Галант-а 1.8 тди и да ми погледне нафтовата помпа. Благодарности на всички и късмет.
  8. doko

    възможно ли е

    Небеше нужно да се прави нищо по цилиндри бутала,сигменти,гумучките на клапаните бяха сменени
  9. doko

    възможно ли е

    Карам Галант дизел 1.8 тди от 1988 г Скоро му правех ремонт шлайфане на глава,смяна на гарнитури,напасване на клапани. След ремонта леко предимява на виски обороти черно,и сутрин препушва сиво докато загрее . Възможно ли е от някъде да вкарва масло,да трябва да се регулира нафтовата помпа или е нормално за дизел без катализатор. Благодаря ви предварително.
  10. Горивният филтър е сменян някъде преди 10-12 000 км само да ме преместят в сл.бряг ще го сменя него и маслото и ще накарам някой да види разпръсквачите благодаря за отговорите :first:
  11. пушека е бяло сивкав и докато загрее двигателя претриса малко,но само в началото а до София няма да мога да доида в момента съм във Варна и чакам да ме командироват в Сл.бряг а за луфтове нв сме гледали
  12. отскоро взе да ми пуши колата само сутрин и след като я форсирам малко се оправя 1,8 тди и вчера бях на майстор та диагностиката установи подгряващите свещи са ок но компресията е в ниските граници маистора ми каза че трябвало да бъде между 26-34 а моите бяха около 26 и като взе да ми обеснява за ремонта ме заболя глава. преди 25 000 км му е пражен основен ремонт и ми се стори малко вероятно да е от компресия та маистора предположи че имало нагар по клапаните и не затваряло добре ако някой има идея как да се разкара този нагар без да се отваря главата нека сподели поразпитах тук и там и може да се окаже и запушена дюза благодарности на всички
  13. doko

    Вибрации в купето

    да де ама като отнема крак от газ-та и резонанса спира
  14. карам Галант 88 г.1.8 тди около 120-130 км. се се усеща резонанс в купето като отнема газта това спира и като натисна пак се поевявя аз си мисля че е от турбото ако някой има подобен проблем нека сподели благодарности на всички и весели празници
×
×
  • Създаване...