Gu67era Публикувано 7 март Сподели Публикувано 7 март (редакция) Здравейте, След намесата на компетентни майстори, които трябваше да намерят, че колата не пали , заради датчици на коляновия вал, колата започна да губи мощност в движение, сякаш отнемаш газта. Не вдига повече от 5-6 000 об До колкото говорихме, разбирам, че са проверявали дебитомера и помпата в резервоара по време на търсене на проблема с паленто. Оказа се , че не знаят как може да са създали проблема и съответно как да го оправят. Минах през още два сервиза и отказаха да се заемат, заради марката и двигателя. в Мицубиши ме предупредиха, че ще е солено при всички случаи, щом им оставям колата и се отказах от техните услуги. Прегледах доста теми , но те са стотици и не стигнах до информация за източник на ппроблем с тези симптоми. Приемам съвети за сервизи в София , които биха могли да оправят проблема или причина и решение, ако някой се е сблъсквал с проблема. Благодаря! Редактирано 7 март от Gu67era редакция Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 март Admin Сподели Публикувано 8 март Трябва да отидеш до Пловдив при Милен да ти я оправи. Няма друг вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gu67era Публикувано 8 март Автор Сподели Публикувано 8 март благодаря за съвета, макар, ча е изключен кати вариант Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 март Admin Сподели Публикувано 8 март Ако гo изключиш, като вариант те чака безумно и безполезно ходене по майстори и ще се въртиш в омагьосан кръг. Няма кой друг да ти оправи проблема с GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gu67era Публикувано 8 март Автор Сподели Публикувано 8 март (редакция) предполагам си прав, защото вече се случва, но това значи репатрак, защото като загрее не просто не вдига обороти, ами и не ги държи и не мога да стигна. Това ми беше съображението , но вече почвам да обмислям варианти. Ако ми оставиш номер на Милен, ще бъда благодарен Редактирано 8 март от Gu67era Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gu67era Публикувано 8 март Автор Сподели Публикувано 8 март 0889755500 този ли е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 март Admin Сподели Публикувано 8 март Това е профила му във форума - Milen_z 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 8 март Сподели Публикувано 8 март Пламен е от София (DJ Tymbi) - той също е в час с GDI моторите. J Auto | Джей Ауто | Сервиз за японски явтомобили (japanautoservice.com) Що не проверите при него - много по-лесно и евтино, отколкото репатрак до Пловдив... и съотв. разходи - време/пари. Milen_Z също е проверен/сигурен майстор на GDI/FSI изчадия, но в случая "идва" малко далече... Успех ! ----------------- П.П. Да, този е номерът на моб. тел. на Милен от Пловдив. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gu67era Публикувано 8 март Автор Сподели Публикувано 8 март (редакция) благодаря за съвета, George, но тумби е ЛЪЖЕЦ!. Живея на 10 мин от него , но няма да отида.Като взех колата преди 6 години, минах през сервиза и ми каза ремонт 700 лв, след диагностика. След това ходих при Милен от Пловдив. Вече съм имал една среща с него и се оказа ламбда сонда за 80 100 лв. Иначе като карам леко, колата върви. мисля да пробвам да стигна до Пловдив Редактирано 9 март от Gu67era Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март Сподели Публикувано 10 март On 3/8/2024 at 11:57 PM, Gu67era said: благодаря за съвета, George, но тумби е ЛЪЖЕЦ!. Живея на 10 мин от него , но няма да отида.Като взех колата преди 6 години, минах през сервиза и ми каза ремонт 700 лв, след диагностика. Не се занимавам с GDI от 10 години, практиката в сервизите е, когато нещо не се иска да се прави ,просто му се казва по висока цена....не си спомням за вашия случай за да коментирам конкретно ,но може би освен въпросната сонда, е имало и други проблеми ,които съм включил в тази цена, и може би съм ви казал това.Преди 2 месеца един човек по телефона щеше едва ли не да ме изнасили зор да му взема колата му (Пинин май беше ) Аз му казах директно че не се занимавам с тези системи ,имам си много други работи за да си губим времето с една отживелица....Той зор да ми я докара, чак на репатрак я бил качил....Може би това е по правилния начин ,когато не искаш дадена кола да му откажеш директно,а не като му се казва високи цени , дълго време за ремонт и т.н. защото сега съм бил лъжец,хайде малко по сериозно ....Лек ден ви желая.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gu67era Публикувано 14 март Автор Сподели Публикувано 14 март (редакция) така ще кажеш. сигурно е нормално да не помниш, ако се случва и често.... Аз обаче помня и затова не съм стъпвал в сервиза.... Редактирано 14 март от Gu67era Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gu67era Публикувано 23 април Автор Сподели Публикувано 23 април здравейте, с малко закъснение, но да споделя решението на проблема. малък филтър , който се сменя сравнително бързо, но създава много порблеми. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 април Admin Сподели Публикувано 24 април На мен ми е интересно дали наистина от това е било прекъсването и кой (сервзи, майстор) откри този проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.