Премини към съдържание

Генератор


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Наложи ми се да сменя акумулатора и като замери майстора как зарежда генератора се оказа, че зарежда с 14,6V. Той ми каза, че нормалното зареждане е до 14,5V. Моля да споделите това проблем ли е и ако е, как да го оправя?Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Наложи ми се да сменя акомулатора,и като замери майстора как зарежда генератора се оказа че зарежда с 14,6V.Той ми каза че нормалното зареждане е до 14,5V.Моля да споделите това проблем ли е,и ако е ,как да го оправя?Благодаря предварително!

Всичко е нормално................14.7Волта може да стигне даже...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля и аз че е в нормата и не се притеснявай. А само да попитам на какви обороти ги премерихте тези 14.6V, пробвай като единият дава гас а другия измерва дали се качва над 15V, а ако вдига на 15 най вероятно реле

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://ftp.domainbg.com/Mitsubishi/Japan/M...l/Manual/16.pdf

 

Еи това файлче на стр.3 са дадени толерансите на напрежението. При -20 достига до 15,4в , при +20 градуса достига до 14,9в. Всичко е в норма , не давай на майстора да бара нищо по генератора. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че е нормално. Първият ми генератор беше оригиналният и даваше 14,4, а сега съм със корейски от Хюндай и той дава 14,7 V. Мини през някой който продава акумулатори да ти провери ел.инсталацията, макар че не виждам причина за притеснения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Здравейте колеги, имам едно питане дано някой успее да ми помогне, благодаря предварително!

Преди няколко дни започна да ми пресветва лампата на генератора (мн рядко и за малко) закарах колата в сервиз свалиха го и се установи че е заминало релето. Човека ми каза че не е успял да намери никаде , закачал го е на стенд и каза че зарежда и сичко му е наред единствено лампата щяла да ми присветка. Вие какво мислите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо премигва рядко и за момент. После момента се увеличава, а честотата на загуба на заряд нараства.

След известно време реле регулатора се предава. В моя случай "известното време" беше около месец с ежедневно каране 80-тина км.

Сменя се регулатора и всичко си става пак наред.

Във Варна за моя генератор намериха реле за 1 ден срещу 40лв. Смяната си беше от моя милост.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам едно питане дано някой успее да ми помогне, благодаря предварително!

Преди няколко дни започна да ми пресветва лампата на генератора (мн рядко и за малко) закарах колата в сервиз свалиха го и се установи че е заминало релето. Човека ми каза че не е успял да намери никаде , закачал го е на стенд и каза че зарежда и сичко му е наред единствено лампата щяла да ми присветка. Вие какво мислите.

 

А четките и колекторите на генератора в какво състояние са?Ядох го...... от колектори с една колаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Тя тая лампа да не е останала от елхата, та да присветваhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif .Що не ти обясни кое я кара да ,,присветва" тази лампа. Та,ако питаш какво мисля,чуй поне още две мнения на елтехници.Успех!

Редактирано от Топалигов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...