Премини към съдържание

Ниски обороти,багажник


Evgeni K

Препоръчано мнение

Здравейте! :help:

 

Дойде време и аз да споделя моите проблеми.Търсих доста из форума ,но не открих нищо.Става въпрос за следното:

1.Сутрин,като запаля при студен двигател оборотите ми са около 200,а ако е много студено дори и гасне ако неподавам газ.След 3/4 мин.като загрее всичко се нормализира и заковава на 900 и така цял ден без проблеми.

2.Вратата на багажника от време на време неиска да застане в най-горно положение и съм принуден да товаря с една ръка :icon_crying: .

Предварително благодаря на всеки ,който може да ми помогне с някакъв съвет, че май нещо майсторите в Русе не са много запознати с тия технологии и така поне да им дам малко жокери.

Колата я купих скоро и все още не съм сменял консумативи.Каризма 97,1.8 116 кс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни предишната тема , вероятно отговора е същтия , а за багажника сигурно са амортисьорчета

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! :help:

 

Дойде време и аз да споделя моите проблеми.Търсих доста из форума ,но не открих нищо.Става въпрос за следното:

1.Сутрин,като запаля при студен двигател оборотите ми са около 200,а ако е много студено дори и гасне ако неподавам газ.След 3/4 мин.като загрее всичко се нормализира и заковава на 900 и така цял ден без проблеми.

2.Вратата на багажника от време на време неиска да застане в най-горно положение и съм принуден да товаря с една ръка :icon_crying: .

Предварително благодаря на всеки ,който може да ми помогне с някакъв съвет,че май нещо майсторите в Русе не са много запознати с тия технологии и така поне да им дам малко джокери.

Колата я купих скоро и все още не съм сменял консумативи.Каризма 97,1.8 116 кс.

Моторчето на празен ход не си определя стъпката или пък въобще не помръдва............

Имаш два варианта в този случай: 1. Да се почисти целия дросел заедно с каналите му..............

2. Имаш проблем с моторчето на празен ход, който играе ролята и на смукач..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не карам :mitsu-smiley: !Карам Рено Лагуна и да ти кажа че и при мен го имаше подобен проблем!С един приятел свалихме МПХ и го прочистихме и сега се оправи!

 

П.П:Малко офтопик доволен ли си от колата с тези 116 коня?Питам защото искам да купувам Каризма и се чудя дали да е 1,6 или 1,8!Хората казват че и 1,6 е достатъчен за колата,но видях че си с 1,8 и реших че можеш да споделиш мнението си!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега.

Позволявам си да се намеся, тъй като и аз съм с абсолютно същата Каризма. Може да потърсиш в моделите, описания за Каризма, там има изредени разхползите и предимствата от двата двигателя. За да не съм пристрастен, тъй като всичко друго е да кажем еднакво, единствено разлика ще усетиш в набирането ( на светофари) и при изпреварване. Защо не пробваш сам в кой автомобил ще се почустваш по - комфортно?

Честно казано, големия двигател ми се нрави повече, пък и разликата в разход на 100 км. не е фрапантна, за една идея удоволствие отгоре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не карам :mitsu-smiley: !Карам Рено Лагуна и да ти кажа че и при мен го имаше подобен проблем!С един приятел свалихме МПХ и го прочистихме и сега се оправи!

 

П.П:Малко офтопик доволен ли си от колата с тези 116 коня?Питам защото искам да купувам Каризма и се чудя дали да е 1,6 или 1,8!Хората казват че и 1,6 е достатъчен за колата,но видях че си с 1,8 и реших че можеш да споделиш мнението си!!!

Здравей Монка,

за съжаление и аз не съм карал 1.6,обаче ми се струва,че наистина 1.8 е по добрия вариант,като имаме предвид,че все пак е 1200 кг.Иначе мога да кажа че наистина е :plane: ,чувстваш се спокоен при изпреварване,караш си на 5-та дори и по стръмни изкачвания,а тя продължава да ускорява абе просто двигателят има голям резерв.Но общо взето си се насочил към правилният избор :mitsu-smiley: независимо от двигателя съм сигурен,че ще останеш очарован.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
Здравейте! :help:

 

Дойде време и аз да споделя моите проблеми.Търсих доста из форума ,но не открих нищо.Става въпрос за следното:

1.Сутрин,като запаля при студен двигател оборотите ми са около 200,а ако е много студено дори и гасне ако неподавам газ.След 3/4 мин.като загрее всичко се нормализира и заковава на 900 и така цял ден без проблеми.

Здравейте колеги,

Дойде време отново да възобновя тая остаряла тема.Лятото докато беше топло не се усещаше, но сега като захладня отново започна да работи на около 400/500 оборота. Като загрее заработва на 900 оборота, но ако влюча климатика отново падат на 500. Ходих на майстор, който почисти дросела - каналите, разглоби моторчето на празен ход (работи), закача я на тестер. Според него всичко е наред, тестера не откри никакви грешки. Някой може ли да ми каже евентуална друга причина и как на 100 % да установя дали моторчето на празен ход работи или не, защото аз през цялото време предполагах ,че е от него.

Каризма 1.8, 116 кс, 4G93.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Дойде време отново да възобновя тая остаряла тема.Лятото докато беше топло не се усещаше, но сега като захладня отново започна да работи на около 400/500 оборота. Като загрее заработва на 900 оборота, но ако влюча климатика отново падат на 500. Ходих на майстор, който почисти дросела - каналите, разглоби моторчето на празен ход (работи), закача я на тестер. Според него всичко е наред, тестера не откри никакви грешки. Някой може ли да ми каже евентуална друга причина и как на 100 % да установя дали моторчето на празен ход работи или не, защото аз през цялото време предполагах ,че е от него.

Каризма 1.8, 116 кс, 4G93.

99% е МПХ и 1% да е от управлението му от ЕКУ-то.................

И този "тестер" май не е тестер...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евгени набарай някой по печен майстор. Проверката се прави лесно. Закачате и тестера и гледате стъпките на моторчето (на празен ход и загрял двигател, трябва да са около 30). На дроселовата клапа има байпасен винт (скрит е под гумена тапа), започвате винта да го развивате и двигателя ще започне да вдига обороти, в същото време моторчето за празния ход трябва да си намали стъпките и да поддържа оборотите. Ако по тестера си намаля стъпките а оборотите не падат.....лошо. После правите обратното, завивате винта, оборотите ще падат а моторчето трябва да увеличава стъпките и да ги компенсира. Ако описаното не стане мерите моторчето с мултицет, паралено на това сваляте и отваряте ЕКУ-то, Като го разглобите гледайки го с буксата към теб, отляво има 6 интегрални схеми еднакви , крачетата са им в един ред 8 на брой. Огледайте внимателно най-левите две, ако са изгоряли то най-вероятно ще си личи (платката е покрита с технически лак, и обикновенно този лак пожълтява, може и чипа да се е подул).

Само ти трябва майстор който е съвсем наясно какво прави. И докато е свален компютъра НЕ ДАВАЙТЕ НА КОНТАКТ, за да не предизвикате проблем с имобилаизера.

Странното е че този двигател 1.8 ако изгори моторчето или схемите за управление, не записва грешка....седи си все едно всичко му е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Пламен и Милен за ценните съвети. Между другото е много трудно да се намери печен майстор с добра техника в Русе. Отидох при тоя, защото единствен той ме попита:"-двигателят с директно впръскване ли е (GDI) или стандартен ". Предположих ,че може и да разбира, защото другите наши майстори , като съм им обяснявал че има и GDI винаги са мислели , че е дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом има апаратура, разпечатай това където ти го написах, и бягай при него поне да разбере дали моторчето работи или не, по описаната процедура. Другото може да го свърши перфектно човек които се занимава с електроника. В Русе има много такива, ако не познаваш някой, ще ти намеря аз човек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом има апаратура, разпечатай това където ти го написах, и бягай при него поне да разбере дали моторчето работи или не, по описаната процедура. Другото може да го свърши перфектно човек които се занимава с електроника. В Русе има много такива, ако не познаваш някой, ще ти намеря аз човек.

Точно това мисля да направя, а ако не може да се справи с ЕКУ-то, ще ти пиша да ме пратиш при някой от твоите познати.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евгени набарай някой по печен майстор.

Май набарах, а на всичкото отгоре ми е познат, просто незнаех , че има такива апаратури. Ето и резултатите от теста, на който присъствах тоя път лично. След закачането на буксата, уточняване на годината и вида на двигателя започна да си човърка нещо. Не след дълго ми каза, че го притеснява - IDLE Pos. - OFF. Ходи прочете малко литература и като се върна ме накара да натисна педала на газта, при което би трябвало да да стане ON. За съжаление при мен си остана на OFF. След това ходи гледа някакви схеми, върна се откачи нещо отпред около дросела свърза го и уреда отчете ON. По тия показания направи извода , че не работи контакта от TPS-а, който определял дали педала на газта е натиснат или не,а самият TPS работи. Никога не е разглобявал на Мицубиши и затова не можа да ми даде по-подробна информация.

Сега моля някои от нашите специалисти да се изкажат по въпроса дали е правилно горенаписаното и ако да, какви мерки да предприема за разрешаване на проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите са два, или дросела е разцентрован, или действително контакта в ТПС-а не работи. Значи в такъв случай първо се почиства и регулира дросела, после се регулира ТПС-а, контакта се проверява с обикновен мултицет. От там насетне ако не се оправи проблема се продължава с това което ти бях описал по-горе, за проверката на моторчето.

 

P.S. ON е когато е пуснат педала на газта. OFF е при натисната газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...