Премини към съдържание

Новият Mitsubishi Colt 1.3 12v 1991 C51


Препоръчано мнение

Здравеите . Ето ме и мен -кандидат за клуба на :mitsu-smiley: :)

Преди 1 месец си купих Mitsubishi Colt 1.3 12v 1991 Срещнах я случайно и се влюбих аз безкрайно :icon_angel: Въпреки, че е доста стара, не мога да ви опиша колко запазен е салона -тапицерията, таблото,тавана,скоростният лост, дори волана е като нов.Седнах вътре -удобно, врътнах ключа - запали. Казах си това е моята колица и си я купих. Така станах и аз собственик на mitsubishi .

Мина повече от месец, а още не мога да и се нарадвам. Харесвам я много и ме кефи много повече от други марки нейни набори..

Всичко и е супер има даже повече екстри от полото на нашите 97 г класик. :icon_rock:

Даже един познат умря да ми я хвали тази колица. Имал същата, за 5 години само 1 накладки и масло сменил... разхода му бил 7 градско , под 6 извън градско.

Тук ми е единственият кусур на колта-градско (София) ми излиза на 10-12 , а извън градско ~8.

В мисал очаквах по малко ?? все пак 1.3 мотор :icon_hmm: Та за това реших и да ви попитам дали някои може да ми помогне. Видях из темите, че има още 2-3 ма притежатели на такав модел.Ще се радвам да ми отделят някой ред и да си кажат впечатленията :icon_blush: Замислил съм се да ида и на диагностика какво ще кажете? Само че в СФ си нямам и на идея къде има и колко ще ми вземат :icon_crying:

Dj Tymbi ти по тази част ли си, ако не, кажи поне какви са ти впечатленията за колицата ако си се сблъсквал с нея :??

Вчера и сложих и музичка и вече е на 6 вътре.

Що се отнася до двигателя - за градско е супер особено ако се возя сам , но кача ли още 2-ма ... мн сложно става :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от стила на каране, но 8/100 извънградско с 100км/ч ми се вижда много

Ами изван градско под 120-130 не падам, ама пак ми се вижда множко :(

Междудругото искам и да попитам какъв е оптималният размер на джанти, които може да сложа щото сегашните са миниатюрни. В смисал 16' 17' и дали ще окажат влияние на разхода ? мерси предварително :icon_angel:

 

Модераторски контрол!!!

Колега, постарайте се да пишете по-грамотно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега така като гледам как си я карал извънградско разхода ти е почти нормален.

Ако и в града я газираш по светофарите също е нормално да ти дава толкова.

С големи джанти със сигурност ще ти се вдигне и разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повече от 15" джанти не мисля, че ще е удачно да слагаш - за сравнение Галантите идват с 15". Ако сегашните са ти 13, то с 15-ки с около 0.5 до 1 литър ще ти се качи разхода. За 120-130 е напълно нормално да получиш около 8/100 извънградско, все пак това е 1.3 мотор. Градско в София, ако я "газиш", около 10-11 ще ти е нормално. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От начало -нова колица и я настъпвах , ама в последно време я галя -едвам, едвам. Ходя само до работа: студентски град - младост 1, това са максимум 2 светофара :icon_hmm: :icon_hmm:

А и още 1 въпрос имам: колата влиза в обороти чак след като мине 4000 оборота това нормално ли е говоря за всички предавки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом я караш на къси разстояния е още по вероятно да харчи толкова, поради това че не е загряла и не е в работен режим дълго време. Ами за оборотите вече незнам, моя се развърта от около 3000 нагоре. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом я караш на къси разстояния е още по вероятно да харчи толкова, поради това че не е загряла и не е в работен режим дълго време. Ами за оборотите вече незнам, моя се развърта от около 3000 нагоре. :icon_hmm:

ахамз е очаквах по-малко :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Еми с мойта ако е под 4000 няма смисал да изпреварвам някой :icon_crying: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ахамз е очаквах по-малко :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Еми с мойта ако е под 4000 няма смисал да изпреварвам някой :icon_crying: :icon_hmm:

Това 4000 ми се вижда малко високо :icon_hmm: Би трябвало да е на по-малки обороти :icon_hmm:

Дават, че на 4000 е максималния въртящ момент, така че едни 3000 оборота също трябва да са достатъчни - е зависи с каква скорост изпреварващ. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това 4000 ми се вижда малко високо :icon_hmm: Би трябвало да е на по-малки обороти :icon_hmm:

Дават, че на 4000 е максималния въртящ момент, така че едни 3000 оборота също трябва да са достатъчни - е зависи с каква скорост изпреварващ. :rolleyes:

Ми без зна4ение от скороста за всяка предавка мие това.Само можеби без 1-ва. Като даже на 5-та се дърпа чак след 120-130 км/ч пак кат мине 4000 :icon_crying: :icon_hmm: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми без зна4ение от скороста за всяка предавка мие това.Само можеби без 1-ва. Като даже на 5-та се дърпа чак след 120-130 км/ч пак кат мине 4000 :icon_crying: :icon_hmm: :icon_hmm:

Е то 163 км/ч е максималната ти скорост :icon_dance:, с тия 130 вече отиваш към края на силите на колицата. Незнам, но нека някой колега с такъв двигател да сподели как е като тяга и ускорение. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено от 3000 трябва да усещаш ускорението като добро.

При 4000 е най-доброто, а при 5000 вече започва да не се наема добре.

Имай на предвид че двигателя е 1.3 и въртящия момент е нисък при нас и за това двигателите са форсирани.

Не е като при голямата кубатура ускорението да започва от по-ниския диапазон на обороти.

Установих едно, че въпреки агресивния си вид COLT не е състезателна кола, но за градски условия и за нормално каране е удоволствие да се шофира.

Да не спамя темата, че започнах да се отплесвам.

Може да я закараш на една центровка, макар че съм убеден че колата ти е ОК

 

 

От Студентски град до Младост лятото колата ти няма да може да влезе в оптимален режим на работа, та представям си сега.

В такъв случай разхода ти е нормален.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то 163 км/ч е максималната ти скорост :icon_dance:, с тия 130 вече отиваш към края на силите на колицата. Незнам, но нека някой колега с такъв двигател да сподели как е като тяга и ускорение. :icon_hmm:

е така то4но това ми е чудното и на мен :icon_hmm:

иначе 160 съм ги правил :aero: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ахамз :icon_crying: защо небеше 1.8 16v 140 магаренца :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом я караш на къси разстояния е още по вероятно да харчи толкова, поради това че не е загряла и не е в работен режим дълго време. Ами за оборотите вече незнам, моя се развърта от около 3000 нагоре. :icon_hmm:

Супер прав е колегата! Аз затва мойта не я засичам градско, че карам 3,5 км до работа (имам си маршрут и стигам с оставянето на детето на училище за мах 15 мин) и няма какво да и засичам. Като е студена - ще лапа, как няма да лапа... Ама за успокоение - покарай я почвечко загряла и ако можеш засечи - няма да е толкова, ако не я газираш много!

Пък малкия двигател си е малък двигател, на натиск - харчи. До 120 с моята на газ гори 10, иначе 9...... може и по-малко, ама няма как да засека..... не ми се отдава нещо....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер прав е колегата! Аз затва мойта не я засичам градско, че карам 3,5 км до работа (имам си маршрут и стигам с оставянето на детето на училище за мах 15 мин) и няма какво да и засичам. Като е студена - ще лапа, как няма да лапа... Ама за успокоение - покарай я почвечко загряла и ако можеш засечи - няма да е толкова, ако не я газираш много!

Пък малкия двигател си е малък двигател, на натиск - харчи. До 120 с моята на газ гори 10, иначе 9...... може и по-малко, ама няма как да засека..... не ми се отдава нещо....

Еми сега сам и сипал и ще я засеча.Каго гледам над 3000х да не вдигам да проверя как ще се отрази.

Момчета да ви попитам идва лято какво ще ми кажете за 1 климатик 2-ра ръка - какви пари варвят, дали ще ми стане и -заслужава ли си :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За допълнително слагане на климатик е безсмислено, не си струва усилията едно че ще ти струва сума ти пари като части, друго за майстори ще дадеш почти същата сума, процедурата въобще не е лесна а и как ще се отрази на малкия мотор ще ти спъне колата много.

Мисля че "Импас 56" се занимават със тези тези неща питай при тях

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За допълнително слагане на климатик е безсмислено, не си струва усилията едно че ще ти струва сума ти пари като части, друго за майстори ще дадеш почти същата сума, процедурата въобще не е лесна а и как ще се отрази на малкия мотор ще ти спъне колата много.

Мисля че "Импас 56" се занимават със тези тези неща питай при тях

аха мерси мн все пак :)) :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

цените при тези "Импас 56" май се въртяха около 3000-5000 лв преди 1-2 години... съгурен съм че като разбереш цената за тази екстра ще си караш колата с кеф на отворени прозорци, ако искаш непременно да имаш клима вземи си кола със фарбичен климатик

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

цените при тези "Импас 56" май се въртяха около 3000-5000 лв преди 1-2 години... съгурен съм че като разбереш цената за тази екстра ще си караш колата с кеф на отворени прозорци, ако искаш непременно да имаш клима вземи си кола със фарбичен климатик

леле тоеа е 2х колата ми :icon_clap: :icon_clap: отварям си джама и шибидаха, музиката на макс и си бича аиляк :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СЛадък, ти ако сложиш климатик ще ти харчи още повече:))

И моя колт е 1.3 12V и имам чувството, че не ми бачка стрелката за бензина. Сипвам 20лв. 95 и карам 4 дни на отиване и връщане до работа:) Не знам колко километра са обаче:))))))

Споко и мойта не става за гонки, даже имам чувството, че върви много бавно.

Sorry за тъпия въпрос, ама как разбирате тия обороти, аз нямам оборотомер?! :icon_n_oops: :wacko:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колегата с цените се е изхвърлил в космоса:

  1. От каде на кола на такава стара кола ще слагаш нов климатик?
  2. Колегата Infected беше намерил за неговия Colt за 400 лв ако не се лъжа. Отиваш при някой разбиращ и свестен майстор като Dj-я да ти го сложи за да речем още 200-300.
  3. Отиваш да ти го напълнят и тестват за още 40-50 лв и спи града

Като вземе някой да приказва за хиляди левове, чак на смях ме напушва ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за такива суми съм чувал, не претендирам да са верни, то зависи и от колата и от клитатика, но 100% съм сигурен че в "impas 56" правят такива услуги и затова го насочих към тях да се информира и да реши сам.

А цените които ти казваш ми се струват евтиниика, само читав компресор не можеш да вземеш за тези пари, оделно трябва 2-ри радиатор, трабопроводите за ниско и високо налягане, изпарителя в купето, побългаряването да за задвижиш компресора... 100% изпускам и още неща

А и на тази кола с 1.3 мотор за да върви ще трябва да я кара със стрелката на оборотомера в лютеницата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брат ми кара тойота с 1.3 двигател и си има заводско климатик, и не я кара в лютеницата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колегата с цените се е изхвърлил в космоса:
  1. От каде на кола на такава стара кола ще слагаш нов климатик?
  2. Колегата Infected беше намерил за неговия Colt за 400 лв ако не се лъжа. Отиваш при някой разбиращ и свестен майстор като Dj-я да ти го сложи за да речем още 200-300.
  3. Отиваш да ти го напълнят и тестват за още 40-50 лв и спи града

Като вземе някой да приказва за хиляди левове, чак на смях ме напушва ..

Втора употреба климатици вървят по 300-400 лв както е казал silveria, за разхода - ще се качи до литър на този мотор, но поне ще ти е добре ;)

А за колегите и колежките - ако колата не е загряла и не е в работен режим, със сигурност ще харчи повече и от Галант, просто защото си държи едни по-високи обороти все едно и подаваш постоянно газ.

За оборотите как да ги разбереш - ми май само по усет става (като почне много да ръмжи зверчето значи си във високи обороти :icon_blush:), другия вариант е да се монтира отделен оборотомер и да се свърже, ще заприлича малко на спортна кола, но пък ще е доста ефектно ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...