Dan4ouu Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Здравеите . Ето ме и мен -кандидат за клуба на :mitsu-smiley: Преди 1 месец си купих Mitsubishi Colt 1.3 12v 1991 Срещнах я случайно и се влюбих аз безкрайно :icon_angel: Въпреки, че е доста стара, не мога да ви опиша колко запазен е салона -тапицерията, таблото,тавана,скоростният лост, дори волана е като нов.Седнах вътре -удобно, врътнах ключа - запали. Казах си това е моята колица и си я купих. Така станах и аз собственик на mitsubishi .Мина повече от месец, а още не мога да и се нарадвам. Харесвам я много и ме кефи много повече от други марки нейни набори.. Всичко и е супер има даже повече екстри от полото на нашите 97 г класик. :icon_rock: Даже един познат умря да ми я хвали тази колица. Имал същата, за 5 години само 1 накладки и масло сменил... разхода му бил 7 градско , под 6 извън градско.Тук ми е единственият кусур на колта-градско (София) ми излиза на 10-12 , а извън градско ~8.В мисал очаквах по малко ?? все пак 1.3 мотор :icon_hmm: Та за това реших и да ви попитам дали някои може да ми помогне. Видях из темите, че има още 2-3 ма притежатели на такав модел.Ще се радвам да ми отделят някой ред и да си кажат впечатленията :icon_blush: Замислил съм се да ида и на диагностика какво ще кажете? Само че в СФ си нямам и на идея къде има и колко ще ми вземат :icon_crying: Dj Tymbi ти по тази част ли си, ако не, кажи поне какви са ти впечатленията за колицата ако си се сблъсквал с нея :?? Вчера и сложих и музичка и вече е на 6 вътре.Що се отнася до двигателя - за градско е супер особено ако се возя сам , но кача ли още 2-ма ... мн сложно става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Всичко зависи от стила на каране, но 8/100 извънградско с 100км/ч ми се вижда много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 26 март 2008 Автор Сподели Публикувано 26 март 2008 Всичко зависи от стила на каране, но 8/100 извънградско с 100км/ч ми се вижда многоАми изван градско под 120-130 не падам, ама пак ми се вижда множко :( Междудругото искам и да попитам какъв е оптималният размер на джанти, които може да сложа щото сегашните са миниатюрни. В смисал 16' 17' и дали ще окажат влияние на разхода ? мерси предварително :icon_angel: Модераторски контрол!!!Колега, постарайте се да пишете по-грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Колега така като гледам как си я карал извънградско разхода ти е почти нормален.Ако и в града я газираш по светофарите също е нормално да ти дава толкова.С големи джанти със сигурност ще ти се вдигне и разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Повече от 15" джанти не мисля, че ще е удачно да слагаш - за сравнение Галантите идват с 15". Ако сегашните са ти 13, то с 15-ки с около 0.5 до 1 литър ще ти се качи разхода. За 120-130 е напълно нормално да получиш около 8/100 извънградско, все пак това е 1.3 мотор. Градско в София, ако я "газиш", около 10-11 ще ти е нормално. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 26 март 2008 Автор Сподели Публикувано 26 март 2008 От начало -нова колица и я настъпвах , ама в последно време я галя -едвам, едвам. Ходя само до работа: студентски град - младост 1, това са максимум 2 светофара :icon_hmm: :icon_hmm: А и още 1 въпрос имам: колата влиза в обороти чак след като мине 4000 оборота това нормално ли е говоря за всички предавки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Щом я караш на къси разстояния е още по вероятно да харчи толкова, поради това че не е загряла и не е в работен режим дълго време. Ами за оборотите вече незнам, моя се развърта от около 3000 нагоре. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 26 март 2008 Автор Сподели Публикувано 26 март 2008 Щом я караш на къси разстояния е още по вероятно да харчи толкова, поради това че не е загряла и не е в работен режим дълго време. Ами за оборотите вече незнам, моя се развърта от около 3000 нагоре. :icon_hmm:ахамз е очаквах по-малко :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Еми с мойта ако е под 4000 няма смисал да изпреварвам някой :icon_crying: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 ахамз е очаквах по-малко :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Еми с мойта ако е под 4000 няма смисал да изпреварвам някой :icon_crying: :icon_hmm:Това 4000 ми се вижда малко високо :icon_hmm: Би трябвало да е на по-малки обороти :icon_hmm: Дават, че на 4000 е максималния въртящ момент, така че едни 3000 оборота също трябва да са достатъчни - е зависи с каква скорост изпреварващ. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 26 март 2008 Автор Сподели Публикувано 26 март 2008 Това 4000 ми се вижда малко високо :icon_hmm: Би трябвало да е на по-малки обороти :icon_hmm: Дават, че на 4000 е максималния въртящ момент, така че едни 3000 оборота също трябва да са достатъчни - е зависи с каква скорост изпреварващ. :rolleyes:Ми без зна4ение от скороста за всяка предавка мие това.Само можеби без 1-ва. Като даже на 5-та се дърпа чак след 120-130 км/ч пак кат мине 4000 :icon_crying: :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Ми без зна4ение от скороста за всяка предавка мие това.Само можеби без 1-ва. Като даже на 5-та се дърпа чак след 120-130 км/ч пак кат мине 4000 :icon_crying: :icon_hmm: :icon_hmm:Е то 163 км/ч е максималната ти скорост :icon_dance:, с тия 130 вече отиваш към края на силите на колицата. Незнам, но нека някой колега с такъв двигател да сподели как е като тяга и ускорение. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Определено от 3000 трябва да усещаш ускорението като добро.При 4000 е най-доброто, а при 5000 вече започва да не се наема добре.Имай на предвид че двигателя е 1.3 и въртящия момент е нисък при нас и за това двигателите са форсирани.Не е като при голямата кубатура ускорението да започва от по-ниския диапазон на обороти.Установих едно, че въпреки агресивния си вид COLT не е състезателна кола, но за градски условия и за нормално каране е удоволствие да се шофира.Да не спамя темата, че започнах да се отплесвам.Може да я закараш на една центровка, макар че съм убеден че колата ти е ОК От Студентски град до Младост лятото колата ти няма да може да влезе в оптимален режим на работа, та представям си сега.В такъв случай разхода ти е нормален. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 26 март 2008 Автор Сподели Публикувано 26 март 2008 Е то 163 км/ч е максималната ти скорост :icon_dance:, с тия 130 вече отиваш към края на силите на колицата. Незнам, но нека някой колега с такъв двигател да сподели как е като тяга и ускорение. :icon_hmm: е така то4но това ми е чудното и на мен :icon_hmm: иначе 160 съм ги правил :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 26 март 2008 Автор Сподели Публикувано 26 март 2008 ахамз :icon_crying: защо небеше 1.8 16v 140 магаренца :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Щом я караш на къси разстояния е още по вероятно да харчи толкова, поради това че не е загряла и не е в работен режим дълго време. Ами за оборотите вече незнам, моя се развърта от около 3000 нагоре. :icon_hmm:Супер прав е колегата! Аз затва мойта не я засичам градско, че карам 3,5 км до работа (имам си маршрут и стигам с оставянето на детето на училище за мах 15 мин) и няма какво да и засичам. Като е студена - ще лапа, как няма да лапа... Ама за успокоение - покарай я почвечко загряла и ако можеш засечи - няма да е толкова, ако не я газираш много!Пък малкия двигател си е малък двигател, на натиск - харчи. До 120 с моята на газ гори 10, иначе 9...... може и по-малко, ама няма как да засека..... не ми се отдава нещо.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 27 март 2008 Автор Сподели Публикувано 27 март 2008 Супер прав е колегата! Аз затва мойта не я засичам градско, че карам 3,5 км до работа (имам си маршрут и стигам с оставянето на детето на училище за мах 15 мин) и няма какво да и засичам. Като е студена - ще лапа, как няма да лапа... Ама за успокоение - покарай я почвечко загряла и ако можеш засечи - няма да е толкова, ако не я газираш много!Пък малкия двигател си е малък двигател, на натиск - харчи. До 120 с моята на газ гори 10, иначе 9...... може и по-малко, ама няма как да засека..... не ми се отдава нещо....Еми сега сам и сипал и ще я засеча.Каго гледам над 3000х да не вдигам да проверя как ще се отрази.Момчета да ви попитам идва лято какво ще ми кажете за 1 климатик 2-ра ръка - какви пари варвят, дали ще ми стане и -заслужава ли си :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 За допълнително слагане на климатик е безсмислено, не си струва усилията едно че ще ти струва сума ти пари като части, друго за майстори ще дадеш почти същата сума, процедурата въобще не е лесна а и как ще се отрази на малкия мотор ще ти спъне колата много.Мисля че "Импас 56" се занимават със тези тези неща питай при тях Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 27 март 2008 Автор Сподели Публикувано 27 март 2008 За допълнително слагане на климатик е безсмислено, не си струва усилията едно че ще ти струва сума ти пари като части, друго за майстори ще дадеш почти същата сума, процедурата въобще не е лесна а и как ще се отрази на малкия мотор ще ти спъне колата много.Мисля че "Импас 56" се занимават със тези тези неща питай при тяхаха мерси мн все пак ) :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 цените при тези "Импас 56" май се въртяха около 3000-5000 лв преди 1-2 години... съгурен съм че като разбереш цената за тази екстра ще си караш колата с кеф на отворени прозорци, ако искаш непременно да имаш клима вземи си кола със фарбичен климатик Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 27 март 2008 Автор Сподели Публикувано 27 март 2008 цените при тези "Импас 56" май се въртяха около 3000-5000 лв преди 1-2 години... съгурен съм че като разбереш цената за тази екстра ще си караш колата с кеф на отворени прозорци, ако искаш непременно да имаш клима вземи си кола със фарбичен климатиклеле тоеа е 2х колата ми :icon_clap: :icon_clap: отварям си джама и шибидаха, музиката на макс и си бича аиляк :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 СЛадък, ти ако сложиш климатик ще ти харчи още повече)И моя колт е 1.3 12V и имам чувството, че не ми бачка стрелката за бензина. Сипвам 20лв. 95 и карам 4 дни на отиване и връщане до работа Не знам колко километра са обаче)))))Споко и мойта не става за гонки, даже имам чувството, че върви много бавно.Sorry за тъпия въпрос, ама как разбирате тия обороти, аз нямам оборотомер?! :icon_n_oops: :wacko: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 Абе колегата с цените се е изхвърлил в космоса:От каде на кола на такава стара кола ще слагаш нов климатик?Колегата Infected беше намерил за неговия Colt за 400 лв ако не се лъжа. Отиваш при някой разбиращ и свестен майстор като Dj-я да ти го сложи за да речем още 200-300.Отиваш да ти го напълнят и тестват за още 40-50 лв и спи градаКато вземе някой да приказва за хиляди левове, чак на смях ме напушва .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 за такива суми съм чувал, не претендирам да са верни, то зависи и от колата и от клитатика, но 100% съм сигурен че в "impas 56" правят такива услуги и затова го насочих към тях да се информира и да реши сам.А цените които ти казваш ми се струват евтиниика, само читав компресор не можеш да вземеш за тези пари, оделно трябва 2-ри радиатор, трабопроводите за ниско и високо налягане, изпарителя в купето, побългаряването да за задвижиш компресора... 100% изпускам и още нещаА и на тази кола с 1.3 мотор за да върви ще трябва да я кара със стрелката на оборотомера в лютеницата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Брат ми кара тойота с 1.3 двигател и си има заводско климатик, и не я кара в лютеницата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Абе колегата с цените се е изхвърлил в космоса:От каде на кола на такава стара кола ще слагаш нов климатик?Колегата Infected беше намерил за неговия Colt за 400 лв ако не се лъжа. Отиваш при някой разбиращ и свестен майстор като Dj-я да ти го сложи за да речем още 200-300.Отиваш да ти го напълнят и тестват за още 40-50 лв и спи градаКато вземе някой да приказва за хиляди левове, чак на смях ме напушва ..Втора употреба климатици вървят по 300-400 лв както е казал silveria, за разхода - ще се качи до литър на този мотор, но поне ще ти е добре ;)А за колегите и колежките - ако колата не е загряла и не е в работен режим, със сигурност ще харчи повече и от Галант, просто защото си държи едни по-високи обороти все едно и подаваш постоянно газ.За оборотите как да ги разбереш - ми май само по усет става (като почне много да ръмжи зверчето значи си във високи обороти :icon_blush:), другия вариант е да се монтира отделен оборотомер и да се свърже, ще заприлича малко на спортна кола, но пък ще е доста ефектно ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.