Премини към съдържание

Проблем с паленето


Препоръчано мнение

Отскоро,първоначалното палене ми е проблем(и на газ и на бензин),стана изведнъж без никаква логика,понякога докато опитвам да запаля завъртането става все по-бавно докато не "падне" акумолатора.Кабели съм сменял декември,свещи и дистрибуторна капачка-януари.Ходих да ми замерят самия акумолатор--идеални показатели за стартов ток,гъстота на разтвора,гледаха и за оттечки или окъсяване-няма.Звучи странно,а моя опит е твърде недостатъчен.Ще съм благодарен на съвети и идеи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро,първоначалното палене ми е проблем(и на газ и на бензин),стана изведнъж без никаква логика,понякога докато опитвам да запаля завъртането става все по-бавно докато не "падне" акумолатора.Кабели съм сменял декември,свещи и дистрибуторна капачка-януари.Ходих да ми замерят самия акумолатор--идеални показатели за стартов ток,гъстота на разтвора,гледаха и за оттечки или окъсяване-няма.Звучи странно,а моя опит е твърде недостатъчен.Ще съм благодарен на съвети и идеи.

 

Мен ми се е случвало с рено 19, оказа се проблем с стартера.. заведи я на доктор да и постави точна диагноза:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина може да е проблем със стартера.

Навремето имах такъв проблем с ГОЛФ2 и се оказа бобината на стартера.Така че провери го.

УСПЕХ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро,първоначалното палене ми е проблем(и на газ и на бензин),стана изведнъж без никаква логика,понякога докато опитвам да запаля завъртането става все по-бавно докато не "падне" акумолатора.Кабели съм сменял декември,свещи и дистрибуторна капачка-януари.Ходих да ми замерят самия акумолатор--идеални показатели за стартов ток,гъстота на разтвора,гледаха и за оттечки или окъсяване-няма.Звучи странно,а моя опит е твърде недостатъчен.Ще съм благодарен на съвети и идеи.

Най лесно да разбереш дали е по мотора нещо или стартера е да я бутнеш и на 2 предавка да се опиташ да я запалиш, би трябвало ако се бута от 2 човека колата да запали за 1-2 метра ,ако запали - стартер, ако ли не, тогава трябва да се види.............. :icon_hmm:

Паленето посредством бутане става когато си дал на контакт...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно да разбереш дали е по мотора нещо или стартера е да я бутнеш и на 2 предавка да се опиташ да я запалиш,

Паленето посредством бутане става когато си дал на контакт...............

 

Така, винаги съм се чудил при бутане на коя предавка да се пали колата. Пламене, гледам че си писал 2-ра, един познат ме съветваше навремето на 3-та. Веднъж трябваше да избутам моята и на 2-ра не можах да запаля от няколко опита, на 3-та успях от първия път.

Някой може ли да обясни по-подробно каква е логиката? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колкото по-голяма предавка се пали толкова по-добре за скоростната кутия (по-малко е натоварването в нея)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...