ioro Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Отскоро,първоначалното палене ми е проблем(и на газ и на бензин),стана изведнъж без никаква логика,понякога докато опитвам да запаля завъртането става все по-бавно докато не "падне" акумолатора.Кабели съм сменял декември,свещи и дистрибуторна капачка-януари.Ходих да ми замерят самия акумолатор--идеални показатели за стартов ток,гъстота на разтвора,гледаха и за оттечки или окъсяване-няма.Звучи странно,а моя опит е твърде недостатъчен.Ще съм благодарен на съвети и идеи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Отскоро,първоначалното палене ми е проблем(и на газ и на бензин),стана изведнъж без никаква логика,понякога докато опитвам да запаля завъртането става все по-бавно докато не "падне" акумолатора.Кабели съм сменял декември,свещи и дистрибуторна капачка-януари.Ходих да ми замерят самия акумолатор--идеални показатели за стартов ток,гъстота на разтвора,гледаха и за оттечки или окъсяване-няма.Звучи странно,а моя опит е твърде недостатъчен.Ще съм благодарен на съвети и идеи. Мен ми се е случвало с рено 19, оказа се проблем с стартера.. заведи я на доктор да и постави точна диагноза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
лентяя Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Наистина може да е проблем със стартера.Навремето имах такъв проблем с ГОЛФ2 и се оказа бобината на стартера.Така че провери го.УСПЕХ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Отскоро,първоначалното палене ми е проблем(и на газ и на бензин),стана изведнъж без никаква логика,понякога докато опитвам да запаля завъртането става все по-бавно докато не "падне" акумолатора.Кабели съм сменял декември,свещи и дистрибуторна капачка-януари.Ходих да ми замерят самия акумолатор--идеални показатели за стартов ток,гъстота на разтвора,гледаха и за оттечки или окъсяване-няма.Звучи странно,а моя опит е твърде недостатъчен.Ще съм благодарен на съвети и идеи.Най лесно да разбереш дали е по мотора нещо или стартера е да я бутнеш и на 2 предавка да се опиташ да я запалиш, би трябвало ако се бута от 2 човека колата да запали за 1-2 метра ,ако запали - стартер, ако ли не, тогава трябва да се види.............. :icon_hmm: Паленето посредством бутане става когато си дал на контакт............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 Най лесно да разбереш дали е по мотора нещо или стартера е да я бутнеш и на 2 предавка да се опиташ да я запалиш,Паленето посредством бутане става когато си дал на контакт............... Така, винаги съм се чудил при бутане на коя предавка да се пали колата. Пламене, гледам че си писал 2-ра, един познат ме съветваше навремето на 3-та. Веднъж трябваше да избутам моята и на 2-ра не можах да запаля от няколко опита, на 3-та успях от първия път. Някой може ли да обясни по-подробно каква е логиката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioro Публикувано 26 март 2008 Автор Сподели Публикувано 26 март 2008 Благодаря за съветите,ще пробвам да намеря някой да ме бутне,ако не--ще я карам да я гледа доктор. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 На колкото по-голяма предавка се пали толкова по-добре за скоростната кутия (по-малко е натоварването в нея) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.