karuzo Публикувано 21 март 2008 Сподели Публикувано 21 март 2008 Мисля, че този модел не се предлага в Европа, а само в САЩи то до 2002г. След това е Lancer. Та модела е Mirage 2000г, Auto Transmision, 1.8L Сега на проблема. Купих я преди няколко дни и врътках из квартала без проблем. Днес карах около 100км и някъде след 40-ия колата газнеше почти на всяко спиране на светофар/стоп. Личеше си и по светлините, че когато оборотите намаляват и тока не достига. Не гасне в движение или на празен ход, а САМО в момента на спиране до 0. Та изгасва всичко (нищо не работи по колата) за няколко секунди и после таблото светва. Врътвам ключа и запалвам... до следващия стоп. Ако някой е имал подобни проблеми, нека сподели. Поздрави,Владо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 21 март 2008 Сподели Публикувано 21 март 2008 Не се смей, ама... скапана клема на акумулатора? Или хлабава? Или скапан акумулатор? Имал съм същите ядове с рекса с Монбат.Сещам се и за други неща, но все по-скъпи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karuzo Публикувано 21 март 2008 Автор Сподели Публикувано 21 март 2008 Не се смея, но по пътя на логиката - не може да има общо с батерията, защото гасне САМО И ЕДИНСТВЕНО, когато спирам до 0 км/ч. Според мен има нещо общо с натискането на спирачката и/или ниските обороти при спиране... Лоша работа, тук майсторите искарват една половин българска заплата само за да се изкажат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 21 март 2008 Сподели Публикувано 21 март 2008 Няма логика да има ток за стартера,а да няма ток за няколко лампи.Заври се отдолу при педалите и виждали няма някой претъркан кабел илиразхлабен куплонг.Успех!!Поздрави!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 21 март 2008 Сподели Публикувано 21 март 2008 Пламен когато се появи ще каже най-точно. Има много варианти. Спукано серво- спадат много оборотите когато се натиска спирачката. Моторчето за празен ход може да е заминало. Ако гасне само когато е загряла може и да е комутатор, а и причината за клемата не е за изключване. При разхлабена клема може да се получи при мен го имаше съвсем наскоро това( на другата кола не еклипса). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordaniv Публикувано 21 март 2008 Сподели Публикувано 21 март 2008 Двигателя мит ли е? Аз имах същия проблем, в смисъл такъв че когато взех колата двигателя "светеше". Като набия спирачките, оборотите падаха и докато спра колата гаснеше но след седмица-две се оправи от само себе си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karuzo Публикувано 21 март 2008 Автор Сподели Публикувано 21 март 2008 Двигателя мит ли е?Да... но смяташ ли, че 60 мили не са достатъчни да издуха, каквото има да издухва? Освен това, взе да го прави при загрял двигател, което е странно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karuzo Публикувано 23 март 2008 Автор Сподели Публикувано 23 март 2008 Пламен когато се появи ще каже най-точно. Има много варианти. Спукано серво- спадат много оборотите когато се натиска спирачката. Моторчето за празен ход може да е заминало. Ако гасне само когато е загряла може и да е комутатор, а и причината за клемата не е за изключване. При разхлабена клема може да се получи при мен го имаше съвсем наскоро това( на другата кола не еклипса).Мисля, че това е причината. Проверих свещите и имаше ръжда, което няма как да стане ако не е мита "сериозно". Покарах още 100мили и проблема, каточели изчезна. Днес сменям и свещите и се надявам да съм се разминал с това... Благодаря за мненията. :mitsu-smiley: rulez :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.