Премини към съдържание

Проблем с тока при Mitsubishi Mirage


karuzo

Препоръчано мнение

Мисля, че този модел не се предлага в Европа, а само в САЩи то до 2002г. След това е Lancer. Та модела е Mirage 2000г, Auto Transmision, 1.8L

 

Сега на проблема. Купих я преди няколко дни и врътках из квартала без проблем. Днес карах около 100км и някъде след 40-ия колата газнеше почти на всяко спиране на светофар/стоп. Личеше си и по светлините, че когато оборотите намаляват и тока не достига. Не гасне в движение или на празен ход, а САМО в момента на спиране до 0. Та изгасва всичко (нищо не работи по колата) за няколко секунди и после таблото светва. Врътвам ключа и запалвам... до следващия стоп.

 

Ако някой е имал подобни проблеми, нека сподели.

 

Поздрави,

Владо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се смей, ама... скапана клема на акумулатора? Или хлабава? Или скапан акумулатор?

Имал съм същите ядове с рекса с Монбат.

Сещам се и за други неща, но все по-скъпи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се смея, но по пътя на логиката - не може да има общо с батерията, защото гасне САМО И ЕДИНСТВЕНО, когато спирам до 0 км/ч. Според мен има нещо общо с натискането на спирачката и/или ниските обороти при спиране... Лоша работа, тук майсторите искарват една половин българска заплата само за да се изкажат...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика да има ток за стартера,

а да няма ток за няколко лампи.

Заври се отдолу при педалите и виж

дали няма някой претъркан кабел или

разхлабен куплонг.

Успех!!

Поздрави!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламен когато се появи ще каже най-точно. Има много варианти. Спукано серво- спадат много оборотите когато се натиска спирачката. Моторчето за празен ход може да е заминало. Ако гасне само когато е загряла може и да е комутатор, а и причината за клемата не е за изключване. При разхлабена клема може да се получи при мен го имаше съвсем наскоро това( на другата кола не еклипса).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя мит ли е? Аз имах същия проблем, в смисъл такъв че когато взех колата двигателя "светеше". Като набия спирачките, оборотите падаха и докато спра колата гаснеше но след седмица-две се оправи от само себе си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя мит ли е?

Да... но смяташ ли, че 60 мили не са достатъчни да издуха, каквото има да издухва? Освен това, взе да го прави при загрял двигател, което е странно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламен когато се появи ще каже най-точно. Има много варианти. Спукано серво- спадат много оборотите когато се натиска спирачката. Моторчето за празен ход може да е заминало. Ако гасне само когато е загряла може и да е комутатор, а и причината за клемата не е за изключване. При разхлабена клема може да се получи при мен го имаше съвсем наскоро това( на другата кола не еклипса).

Мисля, че това е причината. Проверих свещите и имаше ръжда, което няма как да стане ако не е мита "сериозно". Покарах още 100мили и проблема, каточели изчезна. Днес сменям и свещите и се надявам да съм се разминал с това... Благодаря за мненията. :mitsu-smiley: rulez :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...