Премини към съдържание

Много пушек много нещо


bobibp

Препоръчано мнение

Имам един проблем с Каризма ТД 97. Колата много пуши отзад. Но маслото и водата не ги пипа. Двигателя е като нов (поне след ремонта) му е сменено всичко. Някой да знае каква може да е причината да пуши. особенно сутрин отзад бели облаци бълва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам един проблем с Каризма ТД 97. Колата много пуши отзад. Но маслото и водата не ги пипа. Двигателя е като нов (поне след ремонта) му е сменено всичко. Някой да знае каква може да е причината да пуши. особенно сутрин отзад бели облаци бълва.

 

 

Ако е само сутрин докато е студена, това е от не работещи подгревни свещи. След като загрее двигателя и ако пак продължава да пуши, трябва да се види доколко е правилна центровката на ГНП-то, самото зацепване на помпата към ангренажния ремък. Но щом има бял пушек то това е недоизгаряне на сместта. Зависи други симптоми какви има. Дюзи и разпръсквачи не ги споменавам, щото казваш че всичко е сменяно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като ми направиха ремонта на двигателя си спомням че й ГНП я настроиваха. Ако е от свещите тя сутрин няма да мога да запаля? не е ли така или се бъркам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С изгорели свещи ще запалиш, но малко по-трудно. Щом са ти "настройвали" помпата по всяка вероятност там е проблема, иди някъде другаде да я погледнат, много често се среща описания от теб проблем след "настройка" на ГНП при Каризма.

 

ОК благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знаели къде в софия могат да ми направят центровка на ГНП. В супер дизел казаха 4е не правили на Лукас!!!!!

Мога да ти помогна ако искаш...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знаели къде в софия могат да ми направят центровка на ГНП. В супер дизел казаха 4е не правили на Лукас!!!!!

Отивай при DJ, щом ти предлага! Това е мястото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

След смяна на горивния филтър, започна да бълва черен пушек при ускорение в ниските обороти.Не е постоянен а на моменти черни кълбета при скорост 40-60 км.

Турбото включва при 2700 оборота на втора скорост,малко мудно достига до тези обороти, как е при вас?

Дали е от обезвъздушаването проблема при смяна на горивния филтър или е центровка.

carisma - 1,9TD 99g.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми прегледаха центрофката на помпата,казаха че всичко е ОК.Пушека се дължал на запушени дюзи или разпръскватели.Казаха ми да си взема добавка за почистването им.Утре ще съпя добаката и дано се отпушат.

Иначе май ще се преглеждат разпръсквателите което си е доста работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от добавката(понякой път трябва вълшебна) предлагам ти да погледнеш едни добавки и да прецениш :mitsu-smiley:

http://fenombg.com

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ползвах добавка Lucky Moli за почистване на дюзите - 17лв 500ml.

Сега е ок carismata отпуши се както се казва, набира си колата има ряз, само при изкачване на наклон при преминаване от 1 на 2 скорост припушва малко докато качи обороти.

То май добавките трябва се сипват профилактично в резервора.

Вие какви ползвате и през какъв интервал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То май добавките трябва се сипват профилактично в резервора.

Вие какви ползвате и през какъв интервал.

 

Аз най редовно при всяко зареждане слагам добавки. Но може би е препоръчително след смяна на горивния филтър, точно тогава да си сипеш добавка но не с комбинирано действие а само за почистване и то по-ударна доза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"mali" - каква добавка слагаш при зареждане.

На някой бензиностанции предлагат дизел с добавка (2 ст.) по-вече от продукта им само дизел,дали е надежна тяхната добавка.

А за дюзите направих ударна доза.Маркучите ги пъхнах в добавката и оставих двигателя да работи на обороти 25мин.Сметката показва че на обороти 1,9TD гори литър на час. :spamer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"mali" - каква добавка слагаш при зареждане.

На някой бензиностанции предлагат дизел с добавка (2 ст.) по-вече от продукта им само дизел,дали е надежна тяхната добавка.

А за дюзите направих ударна доза.Маркучите ги пъхнах в добавката и оставих двигателя да работи на обороти 25мин.Сметката показва че на обороти 1,9TD гори литър на час. :spamer:

 

То ако взема да изреждам какво ли не съм слагал, шегувам се но постоянно имам нещо в багажника и си сипвам при всяко зареждане. В момента имам например един концентрат, който го слагат на Алпин дизел в OMV - само че това не се продава. Другото шише ми е на Кастрол - доста е популярно и го има почти на всички бензиностанции Лукойл, както и на Метро - само че ако купуваш от него внимавай, че има разновидност и за бензин. Тая добавка е хубава и съм забелязал от доста хора се ползва, тя е и комбинирана т. е. хем почиства и същевременно и повишава цетановото число на нафтата.

 

А за това упражнение дето пишеш, че си го правил сега ще ти кажа нещо доста сполучливо. Става дума за добавка за почистване - предлагат я в магазините специализирани за BMW, може и тяхна разработка да е не съм сигурен. Представлява един метален флакон с количество около 350-500 милилитра. Използва се по същия начин - изкарваш маркуча през който влиза горивото към ГНП-то и се вкарва да смуче от там и докато го изгори, просто двигателя се оставя на ниски обороти. Ефекта е поразителен, но при положение че си имал запушени и наклепани дюзи - всъщност тая течност почиства навсякъде цялата горивна система.

 

А преди като ти казах, че е хубаво след смяна на филтъра да се сложи добавка за почистване - имах предвид да се сипе в резервоара. И тъй като филтъра е нов, просто няма вероятност да ти разтвори старите боклуци и да се получи обратен ефект.

 

Приятен ден

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново взе да ми пуши черен пушек, на ниските обороти.

Ходих до майстор,направи си кръгче човека - каза от центровката на помпата е.

Пипа нещо, въртя и за 20 мин колта беше наред.

Сега изтегля и ускорява без проблем - не я усещам тромава.

Преди бях забелязал, че към 2500 обороти вкючва турбото(заработват двете турбини, ако това е правилния израз) и ускорението се получава.

Сега имам усещането, че още при подаване на газ си работят двете турбини и затова си ускорява от място.Дали е правилно разсъждението ми.

Най-важното за мен е, че сега колата си ускорява и не пуши. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...
Отново ми взе да пуши черен пушек, на ниските обороти.

Ходих до майстор,направи си кръгче човека каза от центровката на помпата е.

Пипа нещо въртя и за 20 мин колта беше вред.

Сега изтегля и ускорява без проблем не я усещам тромава.

Преди бях забелязал че към 2500 обороти вкючва турбото(заработват двете турбини ако това е правилния израз) и ускорението се получава.

Сега имам усещането че още при подаване на газ си работят двете турбини и затова си ускорява от место.Дали е правилно разсъждението ми.

Най важното за мен е че сега колата си ускорява и не пуши. :D

И къде е този майстор, бе колега, че и на мен май ми трябва центровка на помпата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...