bobibp Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Имам един проблем с Каризма ТД 97. Колата много пуши отзад. Но маслото и водата не ги пипа. Двигателя е като нов (поне след ремонта) му е сменено всичко. Някой да знае каква може да е причината да пуши. особенно сутрин отзад бели облаци бълва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Имам един проблем с Каризма ТД 97. Колата много пуши отзад. Но маслото и водата не ги пипа. Двигателя е като нов (поне след ремонта) му е сменено всичко. Някой да знае каква може да е причината да пуши. особенно сутрин отзад бели облаци бълва. Ако е само сутрин докато е студена, това е от не работещи подгревни свещи. След като загрее двигателя и ако пак продължава да пуши, трябва да се види доколко е правилна центровката на ГНП-то, самото зацепване на помпата към ангренажния ремък. Но щом има бял пушек то това е недоизгаряне на сместта. Зависи други симптоми какви има. Дюзи и разпръсквачи не ги споменавам, щото казваш че всичко е сменяно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobibp Публикувано 17 март 2008 Автор Сподели Публикувано 17 март 2008 След като ми направиха ремонта на двигателя си спомням че й ГНП я настроиваха. Ако е от свещите тя сутрин няма да мога да запаля? не е ли така или се бъркам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobibp Публикувано 17 март 2008 Автор Сподели Публикувано 17 март 2008 С изгорели свещи ще запалиш, но малко по-трудно. Щом са ти "настройвали" помпата по всяка вероятност там е проблема, иди някъде другаде да я погледнат, много често се среща описания от теб проблем след "настройка" на ГНП при Каризма. ОК благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobibp Публикувано 18 март 2008 Автор Сподели Публикувано 18 март 2008 Някой знаели къде в софия могат да ми направят центровка на ГНП. В супер дизел казаха 4е не правили на Лукас!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 март 2008 Сподели Публикувано 18 март 2008 Някой знаели къде в софия могат да ми направят центровка на ГНП. В супер дизел казаха 4е не правили на Лукас!!!!!Мога да ти помогна ако искаш............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 март 2008 Сподели Публикувано 18 март 2008 Някой знаели къде в софия могат да ми направят центровка на ГНП. В супер дизел казаха 4е не правили на Лукас!!!!!Отивай при DJ, щом ти предлага! Това е мястото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 След смяна на горивния филтър, започна да бълва черен пушек при ускорение в ниските обороти.Не е постоянен а на моменти черни кълбета при скорост 40-60 км.Турбото включва при 2700 оборота на втора скорост,малко мудно достига до тези обороти, как е при вас?Дали е от обезвъздушаването проблема при смяна на горивния филтър или е центровка.carisma - 1,9TD 99g. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 5 Май 2008 Сподели Публикувано 5 Май 2008 Днес ми прегледаха центрофката на помпата,казаха че всичко е ОК.Пушека се дължал на запушени дюзи или разпръскватели.Казаха ми да си взема добавка за почистването им.Утре ще съпя добаката и дано се отпушат.Иначе май ще се преглеждат разпръсквателите което си е доста работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 Май 2008 Сподели Публикувано 6 Май 2008 Всичко зависи от добавката(понякой път трябва вълшебна) предлагам ти да погледнеш едни добавки и да прецениш :mitsu-smiley: http://fenombg.com Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 Ползвах добавка Lucky Moli за почистване на дюзите - 17лв 500ml.Сега е ок carismata отпуши се както се казва, набира си колата има ряз, само при изкачване на наклон при преминаване от 1 на 2 скорост припушва малко докато качи обороти.То май добавките трябва се сипват профилактично в резервора.Вие какви ползвате и през какъв интервал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 То май добавките трябва се сипват профилактично в резервора.Вие какви ползвате и през какъв интервал. Аз най редовно при всяко зареждане слагам добавки. Но може би е препоръчително след смяна на горивния филтър, точно тогава да си сипеш добавка но не с комбинирано действие а само за почистване и то по-ударна доза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 9 Май 2008 Сподели Публикувано 9 Май 2008 "mali" - каква добавка слагаш при зареждане.На някой бензиностанции предлагат дизел с добавка (2 ст.) по-вече от продукта им само дизел,дали е надежна тяхната добавка.А за дюзите направих ударна доза.Маркучите ги пъхнах в добавката и оставих двигателя да работи на обороти 25мин.Сметката показва че на обороти 1,9TD гори литър на час. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 9 Май 2008 Сподели Публикувано 9 Май 2008 "mali" - каква добавка слагаш при зареждане.На някой бензиностанции предлагат дизел с добавка (2 ст.) по-вече от продукта им само дизел,дали е надежна тяхната добавка.А за дюзите направих ударна доза.Маркучите ги пъхнах в добавката и оставих двигателя да работи на обороти 25мин.Сметката показва че на обороти 1,9TD гори литър на час. То ако взема да изреждам какво ли не съм слагал, шегувам се но постоянно имам нещо в багажника и си сипвам при всяко зареждане. В момента имам например един концентрат, който го слагат на Алпин дизел в OMV - само че това не се продава. Другото шише ми е на Кастрол - доста е популярно и го има почти на всички бензиностанции Лукойл, както и на Метро - само че ако купуваш от него внимавай, че има разновидност и за бензин. Тая добавка е хубава и съм забелязал от доста хора се ползва, тя е и комбинирана т. е. хем почиства и същевременно и повишава цетановото число на нафтата. А за това упражнение дето пишеш, че си го правил сега ще ти кажа нещо доста сполучливо. Става дума за добавка за почистване - предлагат я в магазините специализирани за BMW, може и тяхна разработка да е не съм сигурен. Представлява един метален флакон с количество около 350-500 милилитра. Използва се по същия начин - изкарваш маркуча през който влиза горивото към ГНП-то и се вкарва да смуче от там и докато го изгори, просто двигателя се оставя на ниски обороти. Ефекта е поразителен, но при положение че си имал запушени и наклепани дюзи - всъщност тая течност почиства навсякъде цялата горивна система. А преди като ти казах, че е хубаво след смяна на филтъра да се сложи добавка за почистване - имах предвид да се сипе в резервоара. И тъй като филтъра е нов, просто няма вероятност да ти разтвори старите боклуци и да се получи обратен ефект. Приятен ден Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Отново взе да ми пуши черен пушек, на ниските обороти.Ходих до майстор,направи си кръгче човека - каза от центровката на помпата е.Пипа нещо, въртя и за 20 мин колта беше наред.Сега изтегля и ускорява без проблем - не я усещам тромава.Преди бях забелязал, че към 2500 обороти вкючва турбото(заработват двете турбини, ако това е правилния израз) и ускорението се получава.Сега имам усещането, че още при подаване на газ си работят двете турбини и затова си ускорява от място.Дали е правилно разсъждението ми.Най-важното за мен е, че сега колата си ускорява и не пуши. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gergefan Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Отново ми взе да пуши черен пушек, на ниските обороти.Ходих до майстор,направи си кръгче човека каза от центровката на помпата е.Пипа нещо въртя и за 20 мин колта беше вред.Сега изтегля и ускорява без проблем не я усещам тромава.Преди бях забелязал че към 2500 обороти вкючва турбото(заработват двете турбини ако това е правилния израз) и ускорението се получава.Сега имам усещането че още при подаване на газ си работят двете турбини и затова си ускорява от место.Дали е правилно разсъждението ми.Най важното за мен е че сега колата си ускорява и не пуши. :DИ къде е този майстор, бе колега, че и на мен май ми трябва центровка на помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.