Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Как се слага механичен компресор


Препоръчано мнение

трябва ли да се сменят бутала за смъкване на компресията ,бензинова помпа и другите неща както при слагане на турбо на атмосферен двигател???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

трябва ли да се сменят бутала за смъкване на компресията ,бензинова помпа и другите неща както при слагане на турбо на атмосферен двигател???

Темата е доста обширна и затова ще давам по накратко.................буталата не трябва да се сменят за да смъкнеш компресията, те се сменят поради друга причина.........най лесния начин е да се сложи стоманена осн. гарнитура ,която да е по дебела, обикновенно за 4G63 DOHC мотора гарнитурата е към 4-5 мм. дебелина,но това се изчислява предварително...............това е необходимо за да се смъкне компресията на атмосф. мотор, тъй като ще се получат много големи детонациии и ще счупиш мотора..............буталата се сменят за по издръжливост на мотора, голяма част се ковани .................при слага не турбо компр. е необходимо да осигуриш маслена магистрала,която да маже турбината.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Известен ми е един единствен успешен случай на инсталиране на механичен компресор (всъщност в twincharger конфигурация) на DSM и той е извършен от едно от светилата в тия коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Известен ми е един единствен успешен случай на инсталиране на механичен компресор (всъщност в twincharger конфигурация) на DSM и той е извършен от едно от светилата в тия коли.

Аз разбрах че иска турбо да слага на мотор без турбо............за чарджер там е друга бирата ,но пак се правят промени по мотора......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл в twincharger конфигурация - онзи дето споменах развива 20 psi от 18g при 2000 оборота :D

Няма смисъл!!! при положение, цената която ще плати и надежността на агрегата и цялата система!!!

Проблема с компресорите , е че голяма част от повишената мощност отива за въртенето му! за много ниски налчгания , не е необходимо разреждането на мотора ( за да се промени степента на сгъстяване, а не компресията, която си остава същата), но и ефекта е относително малък!

 

ПП Колега, извинявай, че цитирам твоя пост разясненията ми не са към теб ( ти си ги знаеш работите) :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с атмосферен двигател и предно предаване, не искам да слагам голям мех.компресор, заради задвижването на колелата, ще ми се да ка4а 50-80 коня и предимно пове4е мощност при ниски обороти без дупката която има при турбините. иначе какво като е 2.0 литра двигателя ,при фв корадо двг е 1.8 ,мерцедес също ползват мех.компресори при двулитрови двигатели. Блазни ме идеята че има ускорение от ниските обороти още ,без лаг като турбото ,и тъй като не мисля да слагам нещо голямо за много коне ,се чудех какви неща трябва да се сменят, четох други форуми но не успях да намеря нещо конкретно ,може би защото бяха български форуми ,тук предимно за турбини се говори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...