Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с покупка: Mitsubishi 3000gt и еквивалента Stealth


Препоръчано мнение

Привет колеги!

Доста инфо потърсих и въпреки че се намира такова, далеч не е от компетентни хора, затова мисля че тук е най - доброто място за въпроси! :worthy:

Предлагат ми Додж Стелт, 94г. 3.0i. мотор, 245 к.с.; Някой знае ли подробности относно поддръжката на такъв автомобил? За бенца е ясно, то мерак с пари се гаси, :drag: но ще имам ли сериозни разходи по поддръжката и трудности с намирането на частите? Съвместими ли са с тези на 3000GT, защото ако сглобката е американска предполагам ще има разлики?

И другия ми въпрос, вярно ли е, че модела претърпява фейс - лифт в към края на 93г. след което не се произвеждат Стелт-ове с вдигащи се фарове а само с лупи?

Мерси предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук бат гого ще каже.

 

Това сигурно си го виждал вече ама все пак...

http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Stealth

 

Четох и най - вече се чудя, защо не виждам 3-литров мотор - 245 к.с. ??? :blink:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох и най - вече се чудя, защо не виждам 3-литров мотор - 245 к.с. ??? :blink:

Най-вероятно , защото серийно не съществува :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е атмосферката. Следва битурбото-280 коня и VR4-320 коня. Бат Гого знае най-добре. Това е което съм чул само и прочел тук там:).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И все пак за какви пари говорим за поддръжката? Някой знае ли? :icon_hmm: и намират ли се частите лесно щото като знам какво и мисля на тая кола може и да се наложи да сменям туй - онуй! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!

Доста инфо потърсих и въпреки че се намира такова, далеч не е от компетентни хора, затова мисля че тук е най - доброто място за въпроси! :worthy:

Предлагат ми Додж Стелт, 94г. 3.0i. мотор, 245 к.с.; Някой знае ли подробности относно поддръжката на такъв автомобил? За бенца е ясно, то мерак с пари се гаси, :drag: но ще имам ли сериозни разходи по поддръжката и трудности с намирането на частите? Съвместими ли са с тези на 3000GT, защото ако сглобката е американска предполагам ще има разлики?

И другия ми въпрос, вярно ли е, че модела претърпява фейс - лифт в към края на 93г. след което не се произвеждат Стелт-ове с вдигащи се фарове а само с лупи?

Мерси предварително!

Чак сега видях темата.... та ...

такъв мотор няма! атмосферния е 224 коня... сега ако някой е махнал катализатора и е сложил спортен филтър, може да се опитва да ти продаде кола с по-голяма мощност, но това е заблуда , която вече сме опровергали в една друга тема.

Всички турбо мотори са реално по 300 коня до края на 93 г. и 320 след това, като разликата е в наличието на един жигльор в соленоида, който управлява отварянето на уесгейтите и се отстранява за 2 минути.... демек всички стават лесно по 320 коня!

разликите между стелт и мицу са само външни!!! Подръжката не е ефтина, но се намират части :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги за изчерпателното инфо! Колата я пробвахв ече но се отказах, тъй катоходовата част е доста разтропана а и е на 160 хиляди мили. Ще се търси Мицу с по прилична поддръжка, но на дневен ред е продажбата на Мерцедеса така че първо нея ще отхвърля! Мерси още веднъж! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...