Dan3ata Публикувано 7 март 2008 Сподели Публикувано 7 март 2008 Привет колеги!Доста инфо потърсих и въпреки че се намира такова, далеч не е от компетентни хора, затова мисля че тук е най - доброто място за въпроси! :worthy: Предлагат ми Додж Стелт, 94г. 3.0i. мотор, 245 к.с.; Някой знае ли подробности относно поддръжката на такъв автомобил? За бенца е ясно, то мерак с пари се гаси, но ще имам ли сериозни разходи по поддръжката и трудности с намирането на частите? Съвместими ли са с тези на 3000GT, защото ако сглобката е американска предполагам ще има разлики? И другия ми въпрос, вярно ли е, че модела претърпява фейс - лифт в към края на 93г. след което не се произвеждат Стелт-ове с вдигащи се фарове а само с лупи?Мерси предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 март 2008 Сподели Публикувано 7 март 2008 Ето тук бат гого ще каже. Това сигурно си го виждал вече ама все пак...http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Stealth Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan3ata Публикувано 7 март 2008 Автор Сподели Публикувано 7 март 2008 Ето тук бат гого ще каже. Това сигурно си го виждал вече ама все пак...http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Stealth Четох и най - вече се чудя, защо не виждам 3-литров мотор - 245 к.с. ??? :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 7 март 2008 Сподели Публикувано 7 март 2008 Четох и най - вече се чудя, защо не виждам 3-литров мотор - 245 к.с. ??? :blink:Най-вероятно , защото серийно не съществува :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 7 март 2008 Сподели Публикувано 7 март 2008 Това е атмосферката. Следва битурбото-280 коня и VR4-320 коня. Бат Гого знае най-добре. Това е което съм чул само и прочел тук там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 март 2008 Сподели Публикувано 7 март 2008 атмосферката трябва да е по-малко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan3ata Публикувано 7 март 2008 Автор Сподели Публикувано 7 март 2008 И все пак за какви пари говорим за поддръжката? Някой знае ли? :icon_hmm: и намират ли се частите лесно щото като знам какво и мисля на тая кола може и да се наложи да сменям туй - онуй! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 8 март 2008 Сподели Публикувано 8 март 2008 3 литровият двигател е на паджеро, както и окачването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 8 март 2008 Сподели Публикувано 8 март 2008 3л атмосферен - 220кс3л битурбо - 300кс (американските) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 Привет колеги!Доста инфо потърсих и въпреки че се намира такова, далеч не е от компетентни хора, затова мисля че тук е най - доброто място за въпроси! :worthy: Предлагат ми Додж Стелт, 94г. 3.0i. мотор, 245 к.с.; Някой знае ли подробности относно поддръжката на такъв автомобил? За бенца е ясно, то мерак с пари се гаси, но ще имам ли сериозни разходи по поддръжката и трудности с намирането на частите? Съвместими ли са с тези на 3000GT, защото ако сглобката е американска предполагам ще има разлики? И другия ми въпрос, вярно ли е, че модела претърпява фейс - лифт в към края на 93г. след което не се произвеждат Стелт-ове с вдигащи се фарове а само с лупи?Мерси предварително!Чак сега видях темата.... та ...такъв мотор няма! атмосферния е 224 коня... сега ако някой е махнал катализатора и е сложил спортен филтър, може да се опитва да ти продаде кола с по-голяма мощност, но това е заблуда , която вече сме опровергали в една друга тема.Всички турбо мотори са реално по 300 коня до края на 93 г. и 320 след това, като разликата е в наличието на един жигльор в соленоида, който управлява отварянето на уесгейтите и се отстранява за 2 минути.... демек всички стават лесно по 320 коня!разликите между стелт и мицу са само външни!!! Подръжката не е ефтина, но се намират части :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan3ata Публикувано 11 март 2008 Автор Сподели Публикувано 11 март 2008 Мерси колеги за изчерпателното инфо! Колата я пробвахв ече но се отказах, тъй катоходовата част е доста разтропана а и е на 160 хиляди мили. Ще се търси Мицу с по прилична поддръжка, но на дневен ред е продажбата на Мерцедеса така че първо нея ще отхвърля! Мерси още веднъж! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.