Премини към съдържание

Скорости


neron 82

Препоръчано мнение

имам шум в скоростната кутия

някои знае ли от какжо може да е?

Ами не :) тук врачки няма :) За какво става въпрос по-точно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам шум в скоростната кутия

някои знае ли от какжо може да е?

Това ония 5 цилиндров 8000 кубиков мотор на Каризма с вълшебната ск. кутия която се адаптира за излитане в космоса ли е ........... :D

Колега, дай по сериозно сега.............обясни за какво става въпрос , кой мотор, коя ггодина е колата а най добре е да дадеш ВИН кода............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не :) тук врачки няма :) За какво става въпрос по-точно?

има шум като ....стъргане на желязо,нещо такова,и като натисна съединителя спира

сащо така като е студена кутията шума е по-силен и обратно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ония 5 цилиндров 8000 кубиков мотор на Каризма с вълшебната ск. кутия която се адаптира за излитане в космоса ли е ........... :D

Колега, дай по сериозно сега.............обясни за какво става въпрос , кой мотор, коя ггодина е колата а най добре е да дадеш ВИН кода............

ами 1800 gdi 98г

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

има шум като ....стъргане на желязо,нещо такова,и като натисна съединителя спира

сащо така като е студена кутията шума е по-силен и обратно

Лагер на първичния вал..............трябва замяната му............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на първичния вал..............трябва замяната му............

какво ще рече това?

аз съм купил:двата диска за съединителя и аксиалния лагер

а тоя лагер на първичния вал,колко парички е

и сигурен ли си,че е от това?

 

Колега, получавате официално предупреждение за неграмотно и небрежно писане. Моля, поправете стила си на писане. Модератор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

какво ще рече това?

аз съм купил:двата диска за съединителя и аксиалния лагер

а тоя лагер на първичния вал,колко парички е

и сигурен ли си,че е от това?

Това ще рече около 400 лв. .................сваляне и качване на ск. кутия, отваряне ,ремонт ( т.е. замяната на лагера/ите - зависи, може като се отвори да изникнат още работи но това като се отвори ще се види )

А това ,което си взел няма нищо общо с въпросното виене и стържене освен ако толкова ти е зле съединителя че аксиалния лагер е "залепнал" за слънцето на диска ..........

Естествено че не съм сигурен - не съм Ванга , трябва да се види..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще рече около 400 лв. .................сваляне и качване на ск. кутия, отваряне ,ремонт ( т.е. замяната на лагера/ите - зависи, може като се отвори да изникнат още работи но това като се отвори ще се види )

А това ,което си взел няма нищо общо с въпросното виене и стържене освен ако толкова ти е зле съединителя че аксиалния лагер е "залепнал" за слънцето на диска ..........

Естествено че не съм сигурен - не съм Ванга , трябва да се види..............

ами благодаря все пак

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще рече около 400 лв. .................сваляне и качване на ск. кутия, отваряне ,ремонт ( т.е. замяната на лагера/ите - зависи, може като се отвори да изникнат още работи но това като се отвори ще се види )

А това ,което си взел няма нищо общо с въпросното виене и стържене освен ако толкова ти е зле съединителя че аксиалния лагер е "залепнал" за слънцето на диска ..........

Естествено че не съм сигурен - не съм Ванга , трябва да се види..............

ама то съединителя си отделя горе/долу добре

стърженето на първа скорост е най-силно,и така втора на трета почти изчезва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ама то съединителя си отделя горе/долу добре

стърженето на първа скорост е най-силно,и така втора на трета почти изчезва

Ами най силно е защото е най натоварен лагера и самия вал в този момент ............просто закарай я на майстор да я види и да каже.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, послушай DJ-я, познал е от първия път! И при мен имаше такъв шум най-вече при потегляне на 1-ва, на 2-ра почти изчезваше от там нагоре не се чуваше. Не му обръщах внимание защото се съмнявах в това че не ми отделя съединителя, закупих ремонен комплект за помпата, така и не остана време да се подмени. Накрая ми протече масло от скоростната кутия. Диагноза - семеринг на входния вал. Набавих си го, свалихме кутията, този семеринг се монтира след разглобяването и на парчета... тогава видяхме състоянието на въпросния лагер - направо ще му паднат съчмите :( Явно той е "изял" и семеринга.

Добре че Мирослав ми намери веднага същия, снощи го монтирахме и събрахме кутията, днес я качаме.

Операцията не е сложна за кадърен майстор, ако имаш всичко необходимо и се напънете става за 1 ден, според мен си вземи оригинален лагер в предвид мястото на което стои че да не се наложи да се прави цялата гимнастика след 10000 километра.

Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, послушай DJ-я, познал е от първия път! И при мен имаше такъв шум най-вече при потегляне на 1-ва, на 2-ра почти изчезваше от там нагоре не се чуваше. Не му обръщах внимание защото се съмнявах в това че не ми отделя съединителя, закупих ремонен комплект за помпата, така и не остана време да се подмени. Накрая ми протече масло от скоростната кутия. Диагноза - семеринг на входния вал. Набавих си го, свалихме кутията, този семеринг се монтира след разглобяването и на парчета... тогава видяхме състоянието на въпросния лагер - направо ще му паднат съчмите :( Явно той е "изял" и семеринга.

Добре че Мирослав ми намери веднага същия, снощи го монтирахме и събрахме кутията, днес я качаме.

Операцията не е сложна за кадърен майстор, ако имаш всичко необходимо и се напънете става за 1 ден, според мен си вземи оригинален лагер в предвид мястото на което стои че да не се наложи да се прави цялата гимнастика след 10000 километра.

Успех :)

А , ти най накрая го оправи.........така е, но ако беше изчакал още малко ( относително е де) щеше да се прецака и втулката на опашката на вала, щеше от там и акс. лагер да си отиде ( блокира) и с това и целия съединител .............а преди седмица на един Нисан освен тия неща които изброих, беше заминал и маховика ,тъй като парчета от ламелите на претиск. диск се бяха вкопали" там............глетката беше ужасна.........а човека като не разбира питал тук там ,и те му казали "карай докато се счупи" .............е ,аз сега му казах виждаш ли какво се получава по този начин.............ремонта му излезе доста скъпо,но предвид че колата е лачена си струваше ............смених маховик, комплект съединител, втулка-водач, семерингите на ск. кутия, лагерите на ск. кутия всичките..............и сега е като нов......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си е, просто нямаше кой да го смени, майстора на който се доверявам е доста зает, а пък и аз искам да гледам та затова :(

Иначе и аз смених феродов диск + аксиален лагер - бяха си за смяна. А на моята кутия като гледам нямаше втулка на входния вал - излята е заедно с корпуса та не ми се мислеше...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за изчерпателният отговор.

Искам да ви питам още нещо. Защо при включване ми изхрупва втора скорост? И това е така само когато е студена кутията. И ми го прави само на втора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за изчерпателният отговор.

Искам да ви питам още нещо. Защо при включване ми изхрупва втора скорост? И това е така само когато е студена кутията. И ми го прави само на втора.

Ами тръгнал синхрронизатор на 2-ра предавка...........като за начало -смени си маслото на ск. кутия, то трябва да бъде 75W90 GL-4 спецификация, по възможност най доброто от марките ( Мотул, Кастрол, Арал и т.н. )

Може след смяна на маслото да сложиш и някаква добавка за ск. кутия примерно на STP,Лики Моли ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, много ти благодаря.Ама не вярвам да се оправи само с това, сигурно ще се наложи да сменям и тоя синхронизатор.

оффффффффф

Омръзна ми стая кола. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спазвайте маслата които са предписани от производителя. Всички Каризми с изключение на GDI са с Френски кутии и маслото е специално, не е добре да се ползва 75W90 защото е по-гъсто (не се лъжете по двете числа - например 75W90 те не определят вискозитета, а температурите до които маслото си запазва вискозитете (течливостта) и мазилните свойства).

 

Та маслата за скоростна кутия на Carisma са следните:

 

GDI - 75W90

1.3, 1.6, 1.8 MPI, 1.9TDI, 1.9DI-D - 75W80 - препоръчвам ви ELF Tranself TRX, Total BV или ESSO BV, маслото е доста по-рядко от нормалните синтетични масла 75W90.

Благодаря ти много.

Но ще се оправи ли само с смяната на маслото? И ако обичаш ми напиши точно кое масло е за моята.Тя е 1800 gdi ,1998г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се оправи със смяна на маслото. Така и така ще сменяш съединител, смени и лагера че ще си направиш голяма беля...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се оправи със смяна на маслото. Така и така ще сменяш съединител, смени и лагера че ще си направиш голяма беля...

А този синхронизатор и него ли. И ако трябва само това продава ли се?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...