neron 82 Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 имам шум в скоростната кутиянякои знае ли от какжо може да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 имам шум в скоростната кутиянякои знае ли от какжо може да е?Ами не тук врачки няма За какво става въпрос по-точно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 имам шум в скоростната кутиянякои знае ли от какжо може да е?Това ония 5 цилиндров 8000 кубиков мотор на Каризма с вълшебната ск. кутия която се адаптира за излитане в космоса ли е ........... :D Колега, дай по сериозно сега.............обясни за какво става въпрос , кой мотор, коя ггодина е колата а най добре е да дадеш ВИН кода............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 26 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Ами не тук врачки няма За какво става въпрос по-точно?има шум като ....стъргане на желязо,нещо такова,и като натисна съединителя спирасащо така като е студена кутията шума е по-силен и обратно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 26 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Това ония 5 цилиндров 8000 кубиков мотор на Каризма с вълшебната ск. кутия която се адаптира за излитане в космоса ли е ........... :D Колега, дай по сериозно сега.............обясни за какво става въпрос , кой мотор, коя ггодина е колата а най добре е да дадеш ВИН кода............ами 1800 gdi 98г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 има шум като ....стъргане на желязо,нещо такова,и като натисна съединителя спирасащо така като е студена кутията шума е по-силен и обратноЛагер на първичния вал..............трябва замяната му............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 26 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Лагер на първичния вал..............трябва замяната му............какво ще рече това?аз съм купил:двата диска за съединителя и аксиалния лагера тоя лагер на първичния вал,колко парички еи сигурен ли си,че е от това? Колега, получавате официално предупреждение за неграмотно и небрежно писане. Моля, поправете стила си на писане. Модератор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 какво ще рече това?аз съм купил:двата диска за съединителя и аксиалния лагера тоя лагер на първичния вал,колко парички еи сигурен ли си,че е от това?Това ще рече около 400 лв. .................сваляне и качване на ск. кутия, отваряне ,ремонт ( т.е. замяната на лагера/ите - зависи, може като се отвори да изникнат още работи но това като се отвори ще се види ) А това ,което си взел няма нищо общо с въпросното виене и стържене освен ако толкова ти е зле съединителя че аксиалния лагер е "залепнал" за слънцето на диска ..........Естествено че не съм сигурен - не съм Ванга , трябва да се види.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 26 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Това ще рече около 400 лв. .................сваляне и качване на ск. кутия, отваряне ,ремонт ( т.е. замяната на лагера/ите - зависи, може като се отвори да изникнат още работи но това като се отвори ще се види ) А това ,което си взел няма нищо общо с въпросното виене и стържене освен ако толкова ти е зле съединителя че аксиалния лагер е "залепнал" за слънцето на диска ..........Естествено че не съм сигурен - не съм Ванга , трябва да се види..............ами благодаря все пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 26 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Това ще рече около 400 лв. .................сваляне и качване на ск. кутия, отваряне ,ремонт ( т.е. замяната на лагера/ите - зависи, може като се отвори да изникнат още работи но това като се отвори ще се види ) А това ,което си взел няма нищо общо с въпросното виене и стържене освен ако толкова ти е зле съединителя че аксиалния лагер е "залепнал" за слънцето на диска ..........Естествено че не съм сигурен - не съм Ванга , трябва да се види..............ама то съединителя си отделя горе/долу добрестърженето на първа скорост е най-силно,и така втора на трета почти изчезва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 ама то съединителя си отделя горе/долу добрестърженето на първа скорост е най-силно,и така втора на трета почти изчезваАми най силно е защото е най натоварен лагера и самия вал в този момент ............просто закарай я на майстор да я види и да каже............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Колега, послушай DJ-я, познал е от първия път! И при мен имаше такъв шум най-вече при потегляне на 1-ва, на 2-ра почти изчезваше от там нагоре не се чуваше. Не му обръщах внимание защото се съмнявах в това че не ми отделя съединителя, закупих ремонен комплект за помпата, така и не остана време да се подмени. Накрая ми протече масло от скоростната кутия. Диагноза - семеринг на входния вал. Набавих си го, свалихме кутията, този семеринг се монтира след разглобяването и на парчета... тогава видяхме състоянието на въпросния лагер - направо ще му паднат съчмите :( Явно той е "изял" и семеринга.Добре че Мирослав ми намери веднага същия, снощи го монтирахме и събрахме кутията, днес я качаме.Операцията не е сложна за кадърен майстор, ако имаш всичко необходимо и се напънете става за 1 ден, според мен си вземи оригинален лагер в предвид мястото на което стои че да не се наложи да се прави цялата гимнастика след 10000 километра.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Колега, послушай DJ-я, познал е от първия път! И при мен имаше такъв шум най-вече при потегляне на 1-ва, на 2-ра почти изчезваше от там нагоре не се чуваше. Не му обръщах внимание защото се съмнявах в това че не ми отделя съединителя, закупих ремонен комплект за помпата, така и не остана време да се подмени. Накрая ми протече масло от скоростната кутия. Диагноза - семеринг на входния вал. Набавих си го, свалихме кутията, този семеринг се монтира след разглобяването и на парчета... тогава видяхме състоянието на въпросния лагер - направо ще му паднат съчмите :( Явно той е "изял" и семеринга.Добре че Мирослав ми намери веднага същия, снощи го монтирахме и събрахме кутията, днес я качаме.Операцията не е сложна за кадърен майстор, ако имаш всичко необходимо и се напънете става за 1 ден, според мен си вземи оригинален лагер в предвид мястото на което стои че да не се наложи да се прави цялата гимнастика след 10000 километра.Успех А , ти най накрая го оправи.........така е, но ако беше изчакал още малко ( относително е де) щеше да се прецака и втулката на опашката на вала, щеше от там и акс. лагер да си отиде ( блокира) и с това и целия съединител .............а преди седмица на един Нисан освен тия неща които изброих, беше заминал и маховика ,тъй като парчета от ламелите на претиск. диск се бяха вкопали" там............глетката беше ужасна.........а човека като не разбира питал тук там ,и те му казали "карай докато се счупи" .............е ,аз сега му казах виждаш ли какво се получава по този начин.............ремонта му излезе доста скъпо,но предвид че колата е лачена си струваше ............смених маховик, комплект съединител, втулка-водач, семерингите на ск. кутия, лагерите на ск. кутия всичките..............и сега е като нов......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Така си е, просто нямаше кой да го смени, майстора на който се доверявам е доста зает, а пък и аз искам да гледам та затова :(Иначе и аз смених феродов диск + аксиален лагер - бяха си за смяна. А на моята кутия като гледам нямаше втулка на входния вал - излята е заедно с корпуса та не ми се мислеше... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Благодаря ви за изчерпателният отговор.Искам да ви питам още нещо. Защо при включване ми изхрупва втора скорост? И това е така само когато е студена кутията. И ми го прави само на втора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Благодаря ви за изчерпателният отговор.Искам да ви питам още нещо. Защо при включване ми изхрупва втора скорост? И това е така само когато е студена кутията. И ми го прави само на втора.Ами тръгнал синхрронизатор на 2-ра предавка...........като за начало -смени си маслото на ск. кутия, то трябва да бъде 75W90 GL-4 спецификация, по възможност най доброто от марките ( Мотул, Кастрол, Арал и т.н. )Може след смяна на маслото да сложиш и някаква добавка за ск. кутия примерно на STP,Лики Моли ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Аха, много ти благодаря.Ама не вярвам да се оправи само с това, сигурно ще се наложи да сменям и тоя синхронизатор.офффффффффОмръзна ми стая кола. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 28 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Спазвайте маслата които са предписани от производителя. Всички Каризми с изключение на GDI са с Френски кутии и маслото е специално, не е добре да се ползва 75W90 защото е по-гъсто (не се лъжете по двете числа - например 75W90 те не определят вискозитета, а температурите до които маслото си запазва вискозитете (течливостта) и мазилните свойства). Та маслата за скоростна кутия на Carisma са следните: GDI - 75W901.3, 1.6, 1.8 MPI, 1.9TDI, 1.9DI-D - 75W80 - препоръчвам ви ELF Tranself TRX, Total BV или ESSO BV, маслото е доста по-рядко от нормалните синтетични масла 75W90.Благодаря ти много.Но ще се оправи ли само с смяната на маслото? И ако обичаш ми напиши точно кое масло е за моята.Тя е 1800 gdi ,1998г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Няма да се оправи със смяна на маслото. Така и така ще сменяш съединител, смени и лагера че ще си направиш голяма беля... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 28 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Няма да се оправи със смяна на маслото. Така и така ще сменяш съединител, смени и лагера че ще си направиш голяма беля...А този синхронизатор и него ли. И ако трябва само това продава ли се? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 В книжката на моята Carisma (1.6, 90HP, 1997) пише 75W80 (Elf Tranself TRX 75W-80W (XT3556) -3.4litra).Кое е вярното: 75W80 или 75W90 ? Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 Прочети 5 поста по-нагоре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 Колеги, а няма ли да е по-добре ако си взема друга кутия втора употреба?и колко ли пари струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 а ако е със същите проблеми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 3 март 2008 Автор Сподели Публикувано 3 март 2008 а ако е със същите проблеми?Прав си,но иначе колко струва тоя лагер на първичния вал и синхронизатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.