Премини към съдържание

Времe за Gdi- покупки


smallbug

Препоръчано мнение

Колеги,

не знам дали ви е попадала вече тази информация пред очите, но от 1-ви януари 2009 в Германия задължително към всички бензини трябва да бъдат добавяни 10% биоетанол. Само на 1000 бензиностанции ще остане 5%-ов Супер плюс 98. В тази връзка Митсубиши престава да дава гаранции за функционирането на GDI-моторите (както например и Ауди за FSI) при употребата на новите Нормал и Супер.

Съответно паниката тук започна да нараства и GDI- обявите да се увеличават.

Ако смятате да купувате :mitsu-smiley: новите правила са достатъчно силен аргумент при преговорите за цената :icon_dance:

 

Между другото> от 1-ви януари в БГ 5% биоетанол е задължителен по закон. Нямам инфо дали 10% ще бъде задължителен скоро и у нас, така че историята е малко с две остриета, но предвид стария автопарк би било доста невероятно, но никога не се знае ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

не знам дали ви е попадала вече тази информация пред очите, но от 1-ви януари 2009 в Германия задължително към всички бензини трябва да бъдат добавяни 10% биоетанол. Само на 1000 бензиностанции ще остане 5%-ов Супер плюс 98. В тази връзка Митсубиши престава да дава гаранции за функционирането на GDI-моторите (както например и Ауди за FSI) при употребата на новите Нормал и Супер.

Съответно паниката тук започна да нараства и GDI- обявите да се увеличават.

Ако смятате да купувате :mitsu-smiley: новите правила са достатъчно силен аргумент при преговорите за цената :icon_dance:

 

Между другото> от 1-ви януари в БГ 5% биоетанол е задължителен по закон. Нямам инфо дали 10% ще бъде задължителен скоро и у нас, така че историята е малко с две остриета, но предвид стария автопарк би било доста невероятно, но никога не се знае ...

 

Какви са последствията от този биоетанол, ако знаеш? Не само върху GDI но и върху MPI...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са последствията от този биоетанол, ако знаеш? Не само върху GDI но и върху MPI...

А дали се спазва във България ?Къде да зареждаме GDI?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега пуснах търсачката за този биоетанол. Оказа се че в България се произвежда само в един завод до Силистра, като капацитета му е 15000 тона на година. Като гледам това количество май още дълго време ще си караме с нормален бензин. И още една статия видях че първи почват да го продават Темпо като бензина ще е 15% към 85%. Аз лично не се притеснявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светла, към момента за БГ са задължителни само 5%, но и това едва ли се спазва. Освен това Митсубиши потвърждават безпроблемна употреба на ГДИ с 5% биоетанол.

Иначе накратко последствията, който причинява биоетанола>

1. По-високо октаново число - промяна на аванса.

2. Чистия етанол разяжда гума и ПВЦ. При стоене се разслоява от бензина, така че при пластмасови резервоари ... ?

3. По/малко количество енергия в единица обем- промяна на дебита на дюзите.

Горните 3 са повече или по-малко в сферата на теорията, но това което поражда най-голяма грижа е че етанола разяжда незащитен алуминий. Въпроса е в това- след какво процентно съдържание повредите няма да могат да се отдават на стареене :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано ми звучи много нереално всичко това.Според мен няма как да стане тази работа в БГ :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...