Vasilev Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Здравеите ,интересно и полезно е да се четат коментарите на хора с опит с Митцубиши.Става Ви ясно,че сам нов във форума.Радвам се че открих това место,зашото имам и аз въпрос:Харесал сам Каризма с 1.6 I,16V.Как ви се вижда мотора за това купе?Благодариа предварително . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Виж тази тема тук, има един колега с 1.6 . Моята с 1.8 двигател направо си :plane: . Разгледай хубаво темите в раздел каризма, там е писано на дълго и на широко - дали 1.6, дали 1.8, дали 1,9 тд или 1.8 GDI. :offtopic: И се опитай да използваш интервала, и не забравяй, че пишеш на кирилица, а не на латиница. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Благодаря pepper!!! Ей така се раждат :mitsu-smiley: легендите :icon_thumbup: Иначе какво мога да кажа- автомобила е безпроблемен. Ползвам го предимно на градско, като на мен 90 коня в тази ситуация ми се струват предостатъчно. Първите 3 скорости са къси, съответно има добро ускоряване за града. Иначе на магистрала си слагаш оборотите на 3500 и си хвърчиш на 5та тихо и спокойно. Разход магистрала 6,3 л при скорост 130/140. За градско - 8 до 8.7 л, н о мойто не е показател, защото градско Мюнхен не е градско София или Варна. Може и 10 да ти даде, твърде е специфично. Това което ме дразни е липсата на видимост назад. Просто не знаеш къде свършва колата. Виждаш само до долния ръб на стъклото. Не знам дали не е по-добре на моделите с антикрило, та затова си купих паркасистент и като ми остане време ще го монтирам. Аеродинамиката иска жертви. Пък и кой пилот се оглежда назад да види опашката на :plane: :mitsu-smiley: Ако имаш по-конкретни въпроси, питай. Засега мога само да препоръчам колата, особено ако е след септември 97/ма. Тогава са отстранени някои дразнещи дреболии и са сложени и странични еърбегове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niky Публикувано 30 януари 2008 Сподели Публикувано 30 януари 2008 Здравеите ,интересно и полезно е да се четат коментарите на хора с опит с Митцубиши.Става Ви ясно,че сам нов във форума.Радвам се че открих това место,зашото имам и аз въпрос:Харесал сам Каризма с 1.6 I,16V.Как ви се вижда мотора за това купе?Благодариа предварително .Аз съм с 1.6 ГТС 16 клапана - 99 коня двигател и съм много доволен, колата има достатъчно мощ, достатъчно пъргава е... при това че е карам на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 4 февруари 2008 Сподели Публикувано 4 февруари 2008 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Ако имаш по-конкретни въпроси, питай. Засега мога само да препоръчам колата, особено ако е след септември 97/ма. Тогава са отстранени някои дразнещи дреболии и са сложени и странични еърбегове. Не знам само колко е ползата от тези странични въздушни възглавници. Виж това клипче. Тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 5 февруари 2008 Сподели Публикувано 5 февруари 2008 ...произведени след 1994-95г. към тях спадат (Рено Лагуна, Волво S40, V40 и Митсубиши Каризма - те са първите автомобили в среден клас които покриват всички изисквания на EURONCAP и има пълен прой точки за пасивна и активна безопасност)...Аз не мисля, че Каризма има странични възглавници нито пък пълен брой точки при EuroNCAP краш тест.След 97 май че се слага въздушна възглавница за пътника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 6 февруари 2008 Сподели Публикувано 6 февруари 2008 ...Относно точките става въпрос за 97-98г, при сегашните изисквания е почти сигурно, че няма да ги покрие, линка който си изпратил е за 2001г и при него е сигурно че няма как да ги покрие (между първата и втората генерация Каризма има само декоративни разлики - чист фейслифт, системита за пасивна и активна безопасност не са променени и е нормално да има 3 от 5 възможни точки, освен това тествания автомобил е само с фронтални възглавници, няма странични)...Благодаря за линковете. Явно са били слагани само на някоя модификация. За EuroNCAP точките обаче не мога да се съглася. Каризма е тествана само веднъж - виж този линк. Може през 1997 когато са тествали S40 и е взело 4 звезди да са обявили, че тъй като с Каризма са на една платформа се очакват подобни резултати, но нищо повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 7 февруари 2008 Сподели Публикувано 7 февруари 2008 Добре де, а както на моята каризма има странични и съм сложил тапицерии - какво става? Не съм ли направил грешка, със слагането на тапицерията или просто трябва да си правя дупка на нея, за да може евентуално при "нещо" си да се отворят пълноценно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 февруари 2008 Сподели Публикувано 7 февруари 2008 Не се притеснявай, дано не се стига до там. Тапицерията ти ще стане на парчета. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 февруари 2008 Сподели Публикувано 7 февруари 2008 Не се притеснявай, дано не се стига до там. Тапицерията ти ще стане на парчета.Не дай си боже да се стига до там наистина, но е добре да се 'улесни' разтварянето на възглавниците - прорез или джоб в тапицерията, иначе не се знае накъде ще се надуе :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.