vekil Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Отдавна съм регистриран във форума и слава богу нямах причини да отварям тема, обаче...Спейс стар - 2001г. 1,8 GDI , при рязък демараж(най вече при изпреварване) започва да мига жълтата лампа за грешка в компютъра и двигателя изгасва.В движение :icon_rock: В оторизиран сервиз ми казаха че дроселовата клапа е блокирана от нагар, при почистването се оказа че има хлабини и оборотите започнаха да играят от 1000 до 1700.Освен това се оказа че и ламбда сондата ту е в режим ту не.В руските форуми са в паника от тези двигатели а и не случайно са спрени от производство.Като финал - л. сонда - 460 лв. дросел агрегат - 2800 лв. Иначе от 15 години карам Мицубиши - първо Галант, и затова се чувствам един вид предаден.Тъпо е да се продават толкова години, модели и модификации с тоя двигател и още да е фата моргана.Пък возията е страхотна, не ми се сменя само след 2 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Имам чувството че в официалния сервиз са ти наредили глупости. Съдя по това че незнаят на този двигател кога и защо работи ламбда сондата. Ако можеш докарай ми го до Пловдив и мисля че ще ти помогна.A дроселовата клапа с жило ли се управлява или с стъпков мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Имам чувството че в официалния сервиз са ти наредили глупости. Съдя по това че незнаят на този двигател кога и защо работи ламбда сондата. :tooth: :tooth: :haha: A дроселовата клапа с жило ли се управлява или с стъпков мотор.Аз мисля че е с жило, на 2.4 литровия е с стъпков мотор.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Ами не се знае, има и 1.8 без жило. Ама няма да гадаем да изчакаме собственика да каже. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Хората не са длъжни да знаят какво е дроселова клапа и имам притеснението че започваме да звучим като "1.8 16 винтила модела тънката лайсна"... Номера на рамата всеки може да си види в документите, а да разбере по него с какво жило е работа на разбиращите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 Имам чувството че в официалния сервиз са ти наредили глупости. Съдя по това че незнаят на този двигател кога и защо работи ламбда сондата. Ако можеш докарай ми го до Пловдив и мисля че ще ти помогна.A дроселовата клапа с жило ли се управлява или с стъпков мотор.Със стъпков мотор.А сервиза е официалния на мерцедес и мицубиши в Бургас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2008 Сподели Публикувано 11 януари 2008 Със стъпков мотор.А сервиза е официалния на мерцедес и мицубиши в БургасА има ли го още този проблем......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 А има ли го още този проблем.........Не смея да я насилвам но един два пъти се случи при студен двигател.А оборотите продължават да играят и при топъл и при студен двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 януари 2008 Сподели Публикувано 11 януари 2008 Няма значение кои е сервиза. Относно дроселовата клапа тя се чисти, ремонтира и най-накрая се програмира. А ламбда сондата на този двигател не трябва да работи на празен ход. И нещо да попитам, след като си ходил на диагностика, то апаратурата би трябвало да изкара и малко параметри на самонастроика, тези параметри ме интересуват, имаш ли ги записани, или поне помниш ли ги. Всичките са от рода на LEARN........... Ако са ти дали разпечатка от сервиза би ли ги погледнал, и да ги споделиш тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 Не ми дадоха разпечатки, а за ламбда сондата казаха че при запалване дава нулеви показатели и чак след известно време влизала в нормален режим, а е трябвало в началото да покаже по високи нива на горивна смес и трябва да се смени.Това за горивната смес може и да бъркам.По високи показатели на нещо си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 Между другото преди 1,5 години скъсах агренажен ремък (на 2000км) и смених 4 клапана, направи ми впечатление че има много сажди в цилиндрите, преди давахме рентакар автомобили в Сл. бряг и съм се нагледал, такова чудо не бях виждал.Тук във форума се натъкнах на присадки за изчистване на нагар помагат ли, или проблема ми е наистина сериозен. Иначе колата си върви и в преспи и по лед ме носи все напред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 Май най добре ще е да прескоча до Пловдив.Даите ми координати ако е възможно и час и дата, или поне дата.И колко пари да си нося. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 януари 2008 Сподели Публикувано 11 януари 2008 За какъв нагар говориш, за GDI-то ли става въпрос ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 Иначе за дросела майстора ми каза като видя цените на нов на касата че ей така от спортна злоба може да го отвори и ремонтира, евентуално ако е изронен зъб на стъпковия мотор, но ще отнеме 2 дена тъй като е свързан с охладителната система и монтажа и демонтажа отнема време.Не искам да кажа нищо лошо за колегите ви, просто търся най добрия вариант чрез консултации.По добро място от този форум не успях да намеря.Нагар(сажди) в цилиндрите на GDI. И в сервиза ми казаха че е доста над нормалния нагар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 По отношение на бензините мога да кажа че, при зареждане на V пауър95 от Шел дефекта стана хроничен(изгасването в момент на изпреварване) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 януари 2008 Сподели Публикувано 11 януари 2008 Този нагар е лошо нещо, но се чисти няма проблеми никакви. Това си влиза в сезонното обслужване на всяко GDI, нагара се натрупва поради специфичния начин на работа на EGR системата на тези двигатели. Ако решиш да се разходиш до Пловдив в профила ми има телефона, звънни и ще се разберем. P.S. След като го написах това и после прочетах за Шел.....в никакъв случай от тези бензиностанции, колкото и да го хвалят някой хора, това гориво действа убийственно на GDI, заради добавките. Ако не знаеш да ти кажа, абсолютно противопоказно е слагането на добавки в горивото за GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.