Премини към съдържание

Проблеми с Gdi


vekil

Препоръчано мнение

post-851-1198456328.jpgОтдавна съм регистриран във форума и слава богу нямах причини да отварям тема, обаче...

Спейс стар - 2001г. 1,8 GDI , при рязък демараж(най вече при изпреварване) започва да мига жълтата лампа за грешка в компютъра и двигателя изгасва.В движение :icon_rock:

В оторизиран сервиз ми казаха че дроселовата клапа е блокирана от нагар, при почистването се оказа че има хлабини и оборотите започнаха да играят от 1000 до 1700.Освен това се оказа че и ламбда сондата ту е в режим ту не.В руските форуми са в паника от тези двигатели а и не случайно са спрени от производство.

Като финал - л. сонда - 460 лв. дросел агрегат - 2800 лв. Иначе от 15 години карам Мицубиши - първо Галант, и затова се чувствам един вид предаден.Тъпо е да се продават толкова години, модели и модификации с тоя двигател и още да е фата моргана.Пък возията е страхотна, не ми се сменя само след 2 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че в официалния сервиз са ти наредили глупости. Съдя по това че незнаят на този двигател кога и защо работи ламбда сондата. Ако можеш докарай ми го до Пловдив и мисля че ще ти помогна.

A дроселовата клапа с жило ли се управлява или с стъпков мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че в официалния сервиз са ти наредили глупости. Съдя по това че незнаят на този двигател кога и защо работи ламбда сондата.

:tooth: :tooth: :haha:

 

A дроселовата клапа с жило ли се управлява или с стъпков мотор.

Аз мисля че е с жило, на 2.4 литровия е с стъпков мотор.......... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хората не са длъжни да знаят какво е дроселова клапа и имам притеснението че започваме да звучим като "1.8 16 винтила модела тънката лайсна"...

Номера на рамата всеки може да си види в документите, а да разбере по него с какво жило е работа на разбиращите ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Имам чувството че в официалния сервиз са ти наредили глупости. Съдя по това че незнаят на този двигател кога и защо работи ламбда сондата. Ако можеш докарай ми го до Пловдив и мисля че ще ти помогна.

A дроселовата клапа с жило ли се управлява или с стъпков мотор.

Със стъпков мотор.А сервиза е официалния на мерцедес и мицубиши в Бургас

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със стъпков мотор.А сервиза е официалния на мерцедес и мицубиши в Бургас

А има ли го още този проблем.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има ли го още този проблем.........

Не смея да я насилвам но един два пъти се случи при студен двигател.А оборотите продължават да играят и при топъл и при студен двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение кои е сервиза. Относно дроселовата клапа тя се чисти, ремонтира и най-накрая се програмира. А ламбда сондата на този двигател не трябва да работи на празен ход. И нещо да попитам, след като си ходил на диагностика, то апаратурата би трябвало да изкара и малко параметри на самонастроика, тези параметри ме интересуват, имаш ли ги записани, или поне помниш ли ги. Всичките са от рода на LEARN........... Ако са ти дали разпечатка от сервиза би ли ги погледнал, и да ги споделиш тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми дадоха разпечатки, а за ламбда сондата казаха че при запалване дава нулеви показатели и чак след известно време влизала в нормален режим, а е трябвало в началото да покаже по високи нива на горивна смес и трябва да се смени.Това за горивната смес може и да бъркам.По високи показатели на нещо си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото преди 1,5 години скъсах агренажен ремък (на 2000км) и смених 4 клапана, направи ми впечатление че има много сажди в цилиндрите, преди давахме рентакар автомобили в Сл. бряг и съм се нагледал, такова чудо не бях виждал.Тук във форума се натъкнах на присадки за изчистване на нагар помагат ли, или проблема ми е наистина сериозен. Иначе колата си върви и в преспи и по лед ме носи все напред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май най добре ще е да прескоча до Пловдив.Даите ми координати ако е възможно и час и дата, или поне дата.И колко пари да си нося.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе за дросела майстора ми каза като видя цените на нов на касата че ей така от спортна злоба може да го отвори и ремонтира, евентуално ако е изронен зъб на стъпковия мотор, но ще отнеме 2 дена тъй като е свързан с охладителната система и монтажа и демонтажа отнема време.Не искам да кажа нищо лошо за колегите ви, просто търся най добрия вариант чрез консултации.По добро място от този форум не успях да намеря.Нагар(сажди) в цилиндрите на GDI. И в сервиза ми казаха че е доста над нормалния нагар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на бензините мога да кажа че, при зареждане на V пауър95 от Шел дефекта стана хроничен(изгасването в момент на изпреварване)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този нагар е лошо нещо, но се чисти няма проблеми никакви. Това си влиза в сезонното обслужване на всяко GDI, нагара се натрупва поради специфичния начин на работа на EGR системата на тези двигатели. Ако решиш да се разходиш до Пловдив в профила ми има телефона, звънни и ще се разберем.

 

P.S. След като го написах това и после прочетах за Шел.....в никакъв случай от тези бензиностанции, колкото и да го хвалят някой хора, това гориво действа убийственно на GDI, заради добавките. Ако не знаеш да ти кажа, абсолютно противопоказно е слагането на добавки в горивото за GDI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...