Премини към съдържание

Интерес към Спейс Рънър


troleika

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Аз преди една година избягах от тоя форум след като си продадох колта и се сдобих с ПРИМЕРА.Сега обаче нещо пак взе да ме човърка от вътре и понеже вече съм семеен и с дете на 2 месеца реших да си потърся макар и на шега кола която би задоволила моите нужди на този етап.Не че от примерата не съм доволен обаче испитвам нужда от нещо 4X4 защото лятото ходим по палатки а зимата се преместихме малко по на високо където пада малко повече сняг от обикновенно и в това отношение NISSAN няма какво да ми предложат освен джипове които от своя страна имат голяма подръжка.

Та искам от вас който е запознат с този звтомобил да ми обясни плюсовете и минусите му,колко гори(задължително 4x4)има лиизобщо да не са 4x4 с какви мотори са дават ли някакви дефекти,на каквотрябва да обърна внимание при покупка,дизел или бензин да търся след като сега карам дизел ми се иска следващата кола да върви повече,колко данък се плаща за 122-те коня на 1.8 коя година да търся и т. н.

Гледам в София цените почват от 4000 лева на горе от 92-ра на горе.Наистина ли са по евтини в София или са поредните боклуци взети от Германия и прочие защото тук в Варна рядко ги има и на високи цени.

Благодаря предварително... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз преди една година избягах от тоя форум след като си продадох колта и се сдобих с ПРИМЕРА.Сега обаче нещо пак взе да ме човърка от вътре и понеже вече съм семеен и с дете на 2 месеца реших да си потърся макар и на шега кола която би задоволила моите нужди на този етап.Не че от примерата не съм доволен обаче испитвам нужда от нещо 4X4 защото лятото ходим по палатки а зимата се преместихме малко по на високо където пада малко повече сняг от обикновенно и в това отношение NISSAN няма какво да ми предложат освен джипове които от своя страна имат голяма подръжка.

Та искам от вас който е запознат с този звтомобил да ми обясни плюсовете и минусите му,колко гори(задължително 4x4)има лиизобщо да не са 4x4 с какви мотори са дават ли някакви дефекти,на каквотрябва да обърна внимание при покупка,дизел или бензин да търся след като сега карам дизел ми се иска следващата кола да върви повече,колко данък се плаща за 122-те коня на 1.8 коя година да търся и т. н.

Гледам в София цените почват от 4000 лева на горе от 92-ра на горе.Наистина ли са по евтини в София или са поредните боклуци взети от Германия и прочие защото тук в Варна рядко ги има и на високи цени.

Благодаря предварително... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

аз мога да ти кажа от опит защото преди няколко месеца смених Примерата с Рънар. Нисана е страхотен автомобил но ще останеш очарован от Рънара особено за семеен автомобил.

Карам точно този модел 1.8 122кс лошото е че на Нисана данъка е 30 лв а на Рънара 140, но и разликата е от магаре до кон, за това не се колебай ако можеш да си го позволиш сменяй. P.S.бензиновия гори горе долу колкото Нисана градско 10, извънградско 7

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За разликата бензин-дизел - няма да говоря. Дизел не съм имал, а каквото съм карал - не е за мен. Дори новата примера с големия мотор не ме изкефи, но това си е лично предпочитание.

Данъкът е ок 140 лв. Няма да те е яд да ги платиш, повярвай ми! И аз съм палаткаджия и миналото лято за пръв път нямаше багаж в краката на никой в колата! ПЕРФЕКТНИЯТ СЕМЕЕН АВТОМОБИЛ! Има място за всичко! Двигателят е изключителен, разчиташ на него във всеки един момент. Ускорява, бе прекрасен е! Возията много добра, съвсем лекичко твърда отзад, но това може да се дължи и на амортисьори, не съм ги проверявал. Колата е висока, много удобна и стабилна. Няма умора на дълъг път, изключителна аеродинамика - рядко се залепя нещо на предното стъкло. Изключителна видимост! Перфектни фарове. Много добре изчислени колонки на предното стъкло. Без мъртва точка, или изключително минимална. Моята я взех през юни, направил съм и 22 000км - никакви грижи. Е, смених водна помпа и съм за предница, но то с тези пътища си е нормално, а и аз не слизам от нея. Части има, цените не са отчайващи.

Разходът. Моята е с предно, дават и ок 8.5 бензин, но този разход е постижим само от жена ми. При мен е малко повече. Колко? Зависи. Сложих и ГИ и съм изключително доволен. Разходът на газ е малко под 10 при жена ми, при скорост до 120-140 е ок. 10.5, при високи скорости, обаче отива на 13, че може и повече. За 4х4 слагаш около 05.л отгоре, мисля, че в такива граници го дават

За цената: Лятото вървяха ок. 4 - 5000. НО - за 4 500 може да се вземе много добър екземпляр, с клима, ел стъкла, огледала, фарове..... 4х4 бяха с някой-друг лев повече. Без клима - 500-1000 по-малко. Дизелите, обаче, са към 6 000, което обезмисля покупката. (Пак казвам, лично аз не харесвам дизел, но всеки си знае своето). Ако се вземе бензин на 4 500, сложи се газова за 1200 - разходът ще е същия с дизела (като пари за покупка и разход на гориво после) и все пак е бензин.... Не губи никак от мощността си на газ. Върви, като :plane:

Колата има и минуси. Не ми е удобен пепелника, но се свиква. Отзад не е за високи хора, че подът е малко вдигнат и се сгъваш. но до 1.60 височина не е проблем. Няма приспособление, дръжка или връзка на задния капак отвътре и когато е мръсна - при затваряне се каляш. Аз други минуси на тая кола не съм открил.

За това се сещам сега, ако имаш конкретни въпроси - питай, не се притеснявай.

А, сетих се още нещо. 4х4 е включено директно, няма си ръчка. Колата върви само с предните, а при буксуване се включват другите колела. Мисля, че е така, дано не греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да добавя по мнението на Роско , само че д изел още не съм виждал на такава модификация..........

:icon_blush: И другото което е , че 4х4 е с виско ,което ще рече че само при прибоксуване ще се вклщчат и задните колела ,иначе се разчита на предните ............т.е. системата е като full time на някои коли, но автоматично се задейства и задния мост когато е необходимо.........няма ръчки ,няма копчета и т.н. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да добавя по мнението на Роско , само че д изел още не съм виждал на такава модификация..........

:icon_blush: И другото което е , че 4х4 е с виско ,което ще рече че само при прибоксуване ще се вклщчат и задните колела ,иначе се разчита на предните ............т.е. системата е като full time на някои коли, но автоматично се задейства и задния мост когато е необходимо.........няма ръчки ,няма копчета и т.н. :icon_dance:

Има дизел. 2.0 ТДИ, 90 к.с. Не знам на 4х4 дали го монтират. Знаех всеки ранър от Дупница до Пловдив лятото, някой още се продават ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за изчерпателните отговори.Само още нещо искам да попитам например ПРИМЕРИТЕ имат една обща болка предни горни носачи които много често обичат да са разбити има ли тука нещо подобно за което да се оглеждам при избора на кола?А освен това когато търся 4x4 щом се включва при приплъзване на предните как става теста по салоните за да се види дали ще сработи и задния мост :icon_hmm: .Ако я карама само на бензин че нещо тея газови не са ми по вкуса ще мога ли да не надвишавам разхода от 10/100 в града :icon_hmm: :icon_blush: с нормално каране разбира се

И като разбера това остава само да се замисля наистина сериозно над нещата и да се опитам да продам ПРИМЕРАТА за добри пари за да мога да добавя нещо отгоре в по малък размер :icon_blush:

 

ПС: Колко парички ще ми са ножни за да преведа тая колица от покупката и до регистрация или по точно говоря за мотора 1.8и 122 коня как е той с ремък ли е колко струва ролки какво масло се слага четох тука че май е задължително да се смени и маслото в скоростната кутия че нещо хъркали скоростите накладки и такива неща :icon_hmm:

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разход 10 в града... ми съмнява ме. Не знам, зависи, ние в София си мерим разхода в града на мото часове, като тракторите ;-) А и 4х4 харчи малко повече, наистина не знам. Но не бих разчитал на толкова, особено в задръстванията. Относно газта - аз нямам никакви забележки, карам на газ от много години, а сега с ГИ - просто си е само икономия, не пада мощност, всичко е ОК. Дори колега тук във форума с Галант със същия двигател кара с обикновена газова, и той няма проблеми BAlexandrov му е ника, можеш да го питаш. А и той е достатъчно технически грамотен да ти обясни разни неща.

За профилактиката след покупката:

1 и задължително - ремък и ролка. При нашите двигатели е един ремък и една ролка. Оригиналните са доста скъпи - отиват към 350-400лв, ако се не лъжа. Има заместители всякакви - корейски - общо под 100 лв, но по съвет на DJ-я си сложих японсли рмък SUN и ролка KOYO. Не помня точно колко излезе, но мах 150 лв. ми се върти в главата. Поне е там някъде, че купувах и други работи и ще те излъжа.

2. Всичките масла - двигател, ск. кутия... Филтърът ми излиза ок. 10 лв, Масло слагам MOTUL 4100 10 W 40 полусинтетика и съм много доволен. Цената му е ок 60 лв за 4 литра, двигателят ти събира 3,5 + 0.3 за филтъра, но сипвам винаги ок. 3,6, толкова ми стига до горната чертичка и си оставям малко за доливане. Скоростната кутия събира 1.8л, сложих синтетично МОБИЛ, но не мога да ти кажа точно вискозитета му, забравил съм. Но хората по сервизите за смяна и продавачите имат каталози и ще ти кажат.

3. Всичките филтри. Горивен (ок 15 лв мисля), въздушен - ако се налага, но е добре да се смени, не помня колко струваше.

4. Накладки и други консумативи е добре да се огледат и се сменя само което има нужда. Огледай си гумените маншони на полуоските, на рейката (Вътрешните кормилни накрайници) - бе всичко що е гума го огледай. И не само, де!

5. Относно 4х4 - като я тестваш колата (то верно във Варна не ви затрупва снега, ама поне някоя кал ще намериш) и намери хлъзгаво място. Иначе не знам къде и как би могъл да я провериш, огледай се във форума, имаме си варненски колеги, те ще те насочат за сервизите в града. Ако я купуваш от София - абсолютно навсякъде има лед, сняг, кал, няма да ти е проблем да я тестваш

Ми това се сещам. Следващите дни няма да съм покрай нет, но след НГ съм готов да отговарям за каквото се сетиш още. Весели празници и да се похваляш след прекрасната покупка!

А за слаби места... ми не знам, за 22 хиляди км за 6 месеца... не виждам нещо чак пък слабо. Сега сменям вътрешни и външни кормилни накрайници - четирите за 160 лв. японски. Ама по тези пътища - какво да говоря... а и кой знае кога и дали са сменяни.... Няма как, всяка кола е свързана с една и съща математическа операция, наречена ИЗВАЖДАНЕ Няма как, няма коли, дето да не се чупят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните са доста скъпи - отиват към 350-400лв, ако се не лъжа.

Роско, не е така, не плаши човека ;) На мен смяната на 2-та ремъка (оригинални) + 2 ролки (оригинални) + 2 пистови ремъка (Mitsoboshi) + труда беше някъде към 400 - 450 лева, така че не е толкова страшно положението с оригиналните консумативи. И ако са на разумна цена - няма място за мислене :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, не е така, не плаши човека ;) На мен смяната на 2-та ремъка (оригинални) + 2 ролки (оригинални) + 2 пистови ремъка (Mitsoboshi) + труда беше някъде към 400 - 450 лева, така че не е толкова страшно положението с оригиналните консумативи. И ако са на разумна цена - няма място за мислене :)

Здрасти, Милене!

Бе не плаша, казвам само какво ми се случи на мен, какви бяха офертите, това е. Не искам да го лъжа. Всяка дума и цена е факт, който ми се случи. Дори ако се разровя в личните (ако съм ги и запазил, де) ще се види цената. Това, което искам да му кажа на човека е, че няма какво много да мисли и да си купува камион като нашите и да дава газ, няма друго. само се опитвам да го подготвя за това, което го чака, а той да си преценя, ние като сме маняци - не всички са. С много мъничък % разлика - всичко е както си е. Друга е темата, че не трябва да се купува все оригинално (за нашите стари коли няма нужда), но има ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДОБРИ като качество части на добри цени. Весели Празници!

 

П.П. Заранта поемам за Сливен, там ще съм до 28.12., ако имаш слизане надолу - обади се. Както се казва - по колите ще се познаем ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти rosko за прекрасните отговори накараха ме много да се замисля но както и да е.А относно дали някой са маняци а други не който ме познава(като приятели говоря)смятат че няма по голям маняк на японското от мен :icon_thumbup: в пълните му граници.За мен няма значение каква марка ще е само да е японска само това ИМА ЗНАЧЕНИЕ.Аз бях много доволен от КОЛТА така че...

Поздрави на всички в форума и ако се взема нещо ще се чуе :rolleyes: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Милене!

Бе не плаша, казвам само какво ми се случи на мен, какви бяха офертите, това е. Не искам да го лъжа. Всяка дума и цена е факт, който ми се случи. Дори ако се разровя в личните (ако съм ги и запазил, де) ще се види цената. Това, което искам да му кажа на човека е, че няма какво много да мисли и да си купува камион като нашите и да дава газ, няма друго. само се опитвам да го подготвя за това, което го чака, а той да си преценя, ние като сме маняци - не всички са. С много мъничък % разлика - всичко е както си е. Друга е темата, че не трябва да се купува все оригинално (за нашите стари коли няма нужда), но има ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДОБРИ като качество части на добри цени. Весели Празници!

 

П.П. Заранта поемам за Сливен, там ще съм до 28.12., ако имаш слизане надолу - обади се. Както се казва - по колите ще се познаем ;-)

Да японска, но задължително MITSUBISHI!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз, като визирам непрофесионалното си мнение!

Японска да е!

Наще имаха Голф(1 и 2), после Корола 83(преди 3 месеца карах зад нея със 120 извънградско!), Джета, Нисан Съни и Мазда 323. Аз съм с най - добрия вариант за момента - Каризма 1,8, 16 В, 116 к.с. :drag::tok: (МНОГО ДОБРА), но важното е, че всички са 6! Няма по-добро от Японско!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги. Вчера имах възможност да се разходя пак из варненските салони и да разгледам.За мое голямо учудване имаше само 2 Спейс рънара единия обаче без 4x4 без климатик а с АБС и му искаха 5900 за 94-та година.Странното в него беше мотора когато го запалихме студен вдигна 1800 оборота после паднаха на 1200 някаде и когато се опитахме да го форсираме първо глъхнеше после се режеше и лампата за еърбега светеше постоянно :icon_hmm: Там за бартер и дума не можело да става :icon_crying:

Другия 97-ма година имаше 4x4 имаше подгрев на седалките но нямаше климатик,еърбег нямаше и АБС с чисто нови гудияр ултра грип гуми.На него цената му беше 5000 лева последствие стана 4500 и възможен бартер като за моята щял да даде 3000 ииииии малко. :icon_blush: Запалихме го и него оборотите си скочиха до 1400 при студен мотор после 900 режеше се като замаяна няма прекъсване няма нищо :icon_clap: . Собственика каза да я разтъпча да видя как е и тогава се изненадах много .Тръгнахме вдигнах около 40 км/ч и не можехме да си чуеме приказката в колата от някъде стържеше и виеше като на лагер звука малко.Обаче голямата изненада беше че колкото и да натискам педала на газта тая кола не вървеше. по равно тя нямаше никакъв ряз никва динамика никакъв старт аз с примерата както е дизел ще я направя смешна :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Питам ви има ли и нещо на колата и на мотора според вас или са куци коне макар и за 122 коня защото останах с впечатление че вървят :icon_hmm: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги. Вчера имах възможност да се разходя пак из варненските салони и да разгледам.За мое голямо учудване имаше само 2 Спейс рънара единия обаче без 4x4 без климатик а с АБС и му искаха 5900 за 94-та година.Странното в него беше мотора когато го запалихме студен вдигна 1800 оборота после паднаха на 1200 някаде и когато се опитахме да го форсираме първо глъхнеше после се режеше и лампата за еърбега светеше постоянно :icon_hmm: Там за бартер и дума не можело да става :icon_crying:

Другия 97-ма година имаше 4x4 имаше подгрев на седалките но нямаше климатик,еърбег нямаше и АБС с чисто нови гудияр ултра грип гуми.На него цената му беше 5000 лева последствие стана 4500 и възможен бартер като за моята щял да даде 3000 ииииии малко. :icon_blush: Запалихме го и него оборотите си скочиха до 1400 при студен мотор после 900 режеше се като замаяна няма прекъсване няма нищо :icon_clap: . Собственика каза да я разтъпча да видя как е и тогава се изненадах много .Тръгнахме вдигнах около 40 км/ч и не можехме да си чуеме приказката в колата от някъде стържеше и виеше като на лагер звука малко.Обаче голямата изненада беше че колкото и да натискам педала на газта тая кола не вървеше. по равно тя нямаше никакъв ряз никва динамика никакъв старт аз с примерата както е дизел ще я направя смешна :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Питам ви има ли и нещо на колата и на мотора според вас или са куци коне макар и за 122 коня защото останах с впечатление че вървят :icon_hmm: :icon_hmm:

КОЙ КУЦ КОН, БЕ! Ей, няма такова нещо! Колата е изключително тиха, никакви паразитни шумове по купе, табло, скърцания, нищо. Двигателя си не го чувам като запали. В тоя студ да се вдигнат оборотите и после да паднат е нормално, ама да вие, дрънчи и пр - няма такова нещо! Колата ти казах, че никак не е куц кон, изключителен двигател, на който във всеки миг разчиташ в целия му диапазон. Хич не се занимавай с тези. Ако имаш път към София - с удоволствие ще ти предоставя моята красавица да видиш, че не е куца! Подаваш газ и :plane: !

Търси, огледай из мобилето, харесай някоя тук из Сф, обещавам да ида да я погледна и да ти кажа дали си струва да биеш пътя дотук. Ама куци коне - не са, гарантирам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, аз съм евентуален нов собственик на Space runner и бих искал, ако е възможно малко повече информация за този автомобил- здравина надеждност, как стои въпроса с подръжката- цени и намират ли се части лесно, въобще всякаква информация ще ми е от полза. Автомобила е 1,8л. 122 коня производство 1998г.. Надявам се тук да е най-точното място, където да попитам и ще получа най-точните и професионални отговори мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето в тази тема

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4663

съм писал за колата... И един съвет - ползвай търсачката, тя ще ти даде отговори на много въпроси

Успех с покупката, колата е невероятна. за 8 месеца и 30 000 км - все повече се влюбвам в нея

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте!

Първо искам да ви поздравя за хубавия форум, в който има много наистина полезна информация.

Предстои ми покупка на автомобил, който според потребностите ми, следва да бъде семеен. След като прегледах какво се продава на пазара на автомобили, и съобразно финансовите си възможности, мисля че окончателно се спрях на миниван на Мицубиши.

Предполагам, че колата която ще закупя, ще е Space Runner.

Бих искал да помоля за коментар от страна хора с опит в областта, на следните въпроси, които възникват в мен, докато чета обявите за този автомобил, а именно:

1. Лично за мен е объркваща цената, която върви в момента на пазара, в смисъл от 1993 до 1997 г., цените са почти изравнени, а налице е все пак една разлика от 3-4 години във възрастта на автомобила. Същото е и касателно мотора - дизел и бензин пак са на една среднопретеглена цена от 5000-6000 лева. Наясно съм, че пазара се определя от търсенето и предлагането, но ще съм благодарен за един ваш коментар в това отношение.

2. За мен предпочитаният тип мотор, от това което виждам да се предлага, е двулитровия дизелов агрегат (с турбина мисля са всички). В близкото минало пет години имах дизелов японски автомобил (Нисан Блубърд) и качеството му ме удовлетворява напълно. На марката Мицубиши се спрях, защото в категорията на мини вановете, мисля се предлагат оптималния вариант за добър автомобил. Бих помолил за коментар и относно този мотор.

3. И последно бих се радвал да чуя мнения затова откъде е желателно да се закупи автомобила. Понеже аз не съм от Сф, би ми било полезно да знам ако тръгна да взимам кола от столицата, къде така да се каже "на място" бих могъл да я проверя поне на пръв прочит за видими дефекти/проблеми. В смисъл на сервиз.

Предварително благодаря за вниманието!

Поздрави,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизела - нищо не мога да кажа. Никога не съм имал дизел, а от това, което съм карал - не е за мен.

Относно годините - всичко отново е относително. Има запазени коли. Моята, например '93, беше по-скъпа от една "96 година. Но запазена. Относно цената - 5 000 - 6 000 - ако се спазариш ще свалиш. Незнайно защо, този автгомобил не е сред най-популярните и цените не са кой-знае колко високи (на фона на другите японци). Така че 4500 за добър екземпляр е разумна цена.

Как да ти кажа за сервиз... Преди всичко е добре да ходиш с някой, който разбира от коли. Основните неща. Шумове, ходова част... да се огледат. Компресия... Толкова може да се направи и на място. Диагностика правят в Ратола и БС, но е малко трудна работа, тъй като в повечето случаи трябва да си запазиш предварително час. Другото е - късмет и обикаляне. Почваш от Мобиле-то, разпечатваш, правиш си маршрут и - обикаляне му е майката!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизела - нищо не мога да кажа. Никога не съм имал дизел, а от това, което съм карал - не е за мен.

Относно годините - всичко отново е относително. Има запазени коли. Моята, например '93, беше по-скъпа от една "96 година. Но запазена. Относно цената - 5 000 - 6 000 - ако се спазариш ще свалиш. Незнайно защо, този автгомобил не е сред най-популярните и цените не са кой-знае колко високи (на фона на другите японци). Така че 4500 за добър екземпляр е разумна цена.

Как да ти кажа за сервиз... Преди всичко е добре да ходиш с някой, който разбира от коли. Основните неща. Шумове, ходова част... да се огледат. Компресия... Толкова може да се направи и на място. Диагностика правят в Ратола и БС, но е малко трудна работа, тъй като в повечето случаи трябва да си запазиш предварително час. Другото е - късмет и обикаляне. Почваш от Мобиле-то, разпечатваш, правиш си маршрут и - обикаляне му е майката!

 

Благодаря за отговорите!

За непопулярността на автомобилите, моето обяснение е най-вече в българския манталитет - "ами Голфа е колата и това е!" ... Респективно Астра-та. Не е ясно защо, но е така.

Преди, когато имах японска кола, всички казваха - ми те частите и по-скъпи. Любимият ми въпрос беше - с колко са по-скъпи? И тишина нали, но това е до манталитет според мен.

Искам отново да попитам нещо - 4х4 стандартно задвижване при всички модели ли е на Рънър-а ли или не?

Значи наистина ще тръгна да обикалям, но просто искам първо да видя един на живо, най-вече ме интересува големината на багажника, защото имам голям четирикрак лаещ багаж. :) Също и пространството на задните седалки дали е достатъчно. Ако са ок, няма да мисля повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В багажника можеш спокойно да си сложиш и санбернар, от най-големите, място - колкото искаш. Отзад е много просторно, но не е за високи хора. Мъничко е вдигнат пода (не ме слушай, това е, защото седя отпред, а на моята седлка съм като в трон, отзад си е нормална кола, нищо по-различно). Но е доста широко! Не всички са 4х4, а тези, които са се движат само на предно и при нужда (боксуване) се задвижва задното. Тази седмица няма да съм в страната, но можем да се уговорим по-нататък и като идваш насам към София да я изръчкаш - да можеш да съпоставиш с другите, които ще гледаш - за мен ще е удоволствие!

За голфа и астрата - няма да коментирам, излишно е. Да не забравяме, че естетика и ум се възпитават в един народ с векове... допреди 20 години имахме само москвич и жигули, какво да им се сърдим на хората

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за вниманието и отделеното време - разясненията относно обема на купето и багажника наистина са ми много от полза! :)

Мисля определено да се ориентирам към Сф - едно че избора вероятно ще е най-голям (и възможност за съпоставка предполагам), от друга страна нещо съм скептично настроен към оферти тип "Дупница" или "Враца" (без да искам да обидя никого). Но в крайна сметка наистина всичко е на късмет.

Ами значи таргета е като цяло фиксиран - дизелов мотор, да не е 4х4. Остава да извадя късмет. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...