Премини към съдържание

Help - гръмнах двигателя


Препоръчано мнение

Привет на всички съеклипсци. :) Моля за помощ, че от 6 месеца ходя по мъките и вече съм в тотална безизходица.

Та историята е следната.

Преди половин година прегрях двигателя, Просто се пръсна маркуча които влиза там в джаджата дето е клапана и от където тръгва маркуча за радиатора и към разширителня съд и докато се усетя стана белята. Тя принципно си надуваше повече от необходимото маркучите, но така я купих, а човека преди мен каза, че нямало проблем.

Та след това, Смених 3 глави, защото моя майстор каза че е спукана...Но уви колата всеки път харчеше вода като за свтовно...Та примирих се с този факт и си ходех с бутилката зад седалката и наливах по 200-400 гр. на ден, като междувременно продължаваше да се търси проблема с водата. Уви стигнахме ( не аз, защото нямам претенции да разбирам) , че има вътрешно спукване на блока...А това маи не търпяло ремонт/заварки...

Последното беше че изби преди месец и половина някаква тапа, долу ниско се намира...и от тогава... съм в BOX-a при майстора. Той и сложил друга...но пак пръснала маркуча..

 

Включително, Намерих цял нов-стар двигател, но той нещо се оказа скапан, тракаше здраво, та го махнах...

 

Та моля за съвет, кажете решение от тази безизходица, защото си обожавам колицата, никога нищо не съм пестил за нея и искам да си я карам пак, нищо че тя ме остави.

VIN:4MBMND22ANE002141

 

Благодаря на всички отзовали се и лек ден

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички съеклипсци. :) Моля за помощ, че от 6 месеца ходя по мъките и вече съм в тотална безизходица.

Та историята е следната.

Преди половин година прегрях двигателя, Просто се пръсна маркуча които влиза там в джаджата дето е клапана и от където тръгва маркуча за радиатора и към разширителня съд и докато се усетя стана белята. Тя принципно си надуваше повече от необходимото маркучите, но така я купих, а човека преди мен каза, че нямало проблем.

Та след това, Смених 3 глави, защото моя майстор каза че е спукана...Но уви колата всеки път харчеше вода като за свтовно...Та примирих се с този факт и си ходех с бутилката зад седалката и наливах по 200-400 гр. на ден, като междувременно продължаваше да се търси проблема с водата. Уви стигнахме ( не аз, защото нямам претенции да разбирам) , че има вътрешно спукване на блока...А това маи не търпяло ремонт/заварки...

Последното беше че изби преди месец и половина някаква тапа, долу ниско се намира...и от тогава... съм в BOX-a при майстора. Той и сложил друга...но пак пръснала маркуча..

 

Включително, Намерих цял нов-стар двигател, но той нещо се оказа скапан, тракаше здраво, та го махнах...

 

Та моля за съвет, кажете решение от тази безизходица, защото си обожавам колицата, никога нищо не съм пестил за нея и искам да си я карам пак, нищо че тя ме остави.

VIN:4MBMND22ANE002141

 

Благодаря на всички отзовали се и лек ден

Вземи блока от другия двигател!! и от двата мотора направи един! Трябва да питам Радо , но мисля че и той има доста ОЕМ части, така че питай!

 

ПП блок няма! :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени ли болтовете на главата?Незнам за 4г63 но при 420а е абсолютно задължително при всяко отваряне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 6-болтовите мотори болтовете на главата могат да се използват наново, но при по-късните 7-болтови мотори - не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Привет отново.

Двигател така и не намерих, но ми набиха ризи в стария двигател. Само да споделя, че за сега няма загуба на вода, е минал съм 80 км само, но в София все пак, но каточели колата няма същия ряз. Не я напъвам, з/о ми казаха да я карам лекинко, а то и къде ли тук в София, но да попитам все пак, колко километра така? Движа се като бременна мравка, тъй че давайте път ;)

 

П.С.

Маркучите към радятора пак стават на кокал кат загрее, туй нали не е нормално? Все пак и малко траябва да може да се стиска, иначе ПВЦ щяха да сложат японките...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново.

Двигател така и не намерих, но ми набиха ризи в стария двигател. Само да споделя, че за сега няма загуба на вода, е минал съм 80 км само, но в София все пак, но каточели колата няма същия ряз. Не я напъвам, з/о ми казаха да я карам лекинко, а то и къде ли тук в София, но да попитам все пак, колко километра така? Движа се като бременна мравка, тъй че давайте път ;)

 

П.С.

Маркучите към радятора пак стават на кокал кат загрее, туй нали не е нормално? Все пак и малко траябва да може да се стиска, иначе ПВЦ щяха да сложат японките...

Така трябва да караш около 1000 км. пробег ,след това смяна на маслото и м. филтър и после "по нежно ръчкане " до към 3500 об...............желателно е на 5000 км. да се ссмени още веднъж маслото.....през това време гледай температурата,водата и маслото дали намаляват,а за температурата - дали е нормална.......

Не е нормално да стават кокал маркучите , но зависи какво ти разбираш под "кокал" ......трябва да се види........ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...