хитр петър Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 :icon_rock: :icon_crying: Повече от 140км/ч не мога да вдигна откакто му смених EKU-то.От 1-ва до 3-та се'реже',като вкарам четвъртия зъб и заспива на 140км/ч-4500об/мин.Може ли да се програмира тази пущина така,че колицата ми пак да живне.Кой би ми помогнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Като за начало напиши на по-вещите колеги какъв е еклипса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 :icon_rock: :icon_crying: Повече от 140км/ч не мога да вдигна откакто му смених EKU-то.От 1-ва до 3-та се'реже',като вкарам четвъртия зъб и заспива на 140км/ч-4500об/мин.Може ли да се програмира тази пущина така,че колицата ми пак да живне.Кой би ми помогнал.По какъв случай е сменяно ECU-то? Може наистина да не е програмирано като хората. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
хитр петър Публикувано 24 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Изгармя пущината.Май това е често срещан проблем :icon_hmm: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Изгармя пущината.Май това е често срещан проблем :icon_hmm: .Проблемът с гръмналото ECU наистина е често срещан, доста сме го обсъждали. Решението е просто и евтино - сменяйте си кондензаторите, преди да стане късно. А за конкретния проблем - сигурен ли си, че си сложил точното ECU за твоята кола? Най-добре ще е да напишеш номерата на старото и новото ECU, както и VIN-a на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.