R.ART Публикувано 15 ноември 2007 Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Значи от около 2 месеца забелязвам ,че колата започна да става по-тромава,като и подам рязко газ от двигателя се чува силно бучене,но едвам ускорява.Друго,което ми прави впечетление е ,че перката на радиатора се включва и работи доста продължително.От какво може да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 ноември 2007 Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Може да е съединител... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R.ART Публикувано 16 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Не,бученето не е от вдигане на обороти,просто двигателя нещо се мъчи.Ходих на диагностика,закачиха я на MUT III и излиза ,че всичко по електрониката е добре ,няма никакви грешки.Момчето каза,че се съмнява или бензинова помпа или дюзи на инжекциона.Препоръча ми почистване на дюзите с ултразвук и да се замери какво налягане дава помпата. Те нямали накрайник,питах и на друго място и там нямат.Какво налягане трябва да прави помпата и как точно се мери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Пролетта на мен ми замерваха бензиновата помпа по следния начин: извадиха маркуча по който минава обратния бензин и за 15 сек. напълни около 300-350гр. в едно шишенце и майстора каза че е добре. Ако искаш опитай. :icon_thumbup: За дюзите сипвах добавка в бензина беше на кастрол, но по-точно не си спомням. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Пробвай с добавки (ама внимавай че повечето са ШИТ) Аз лично сипвам като колегата ТАZ "Castrol" мисля че беше към 14-16лв.Запушен Катализатор ?Запушен въздушен филтър ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Не,бученето не е от вдигане на обороти,просто двигателя нещо се мъчи.Ходих на диагностика,закачиха я на MUT III и излиза ,че всичко по електрониката е добре ,няма никакви грешки.Момчето каза,че се съмнява или бензинова помпа или дюзи на инжекциона.Препоръча ми почистване на дюзите с ултразвук и да се замери какво налягане дава помпата. Те нямали накрайник,питах и на друго място и там нямат.Какво налягане трябва да прави помпата и как точно се мери.Бензиновата помпа се мери по два начина ,в зависимост какво ти трябва.........абсолютна стойност или работна такава. Аб. стойност се мери като на помпата се закачи директно манометъра и тя трябва да е към 6 атм. налягане...............Раб. стойност се мери , като на помпата и бензинопровода се закачи тройник и чрез него се закачи помпата........тогава трябва да е 3-3.5 атм. Описанието ти което си дал ме кара да мисля че не е помпата ..........Дюзите са ти 370 / на 12 Волта и 16 ома Rако е за 4G92 мотора 1.6 16 кл.( не си уточнил кой мотор е)............ако сутрин когато мотора е студен ти прекъсва мотора в движение и едва едва тръгва на 1 или 2 предавка , а като загрее малко се оправя , значи са ти запушени и се налага чистене......В никакъв случай не ползвай добавки в резервоара, тъй като ще вкараш всички боклуци и утайки вътре ..........Проблем може да имаш с: свещи, кабели , дистр. капачка.......... гор. филтър( не е задължително да прекъсва мотора над примерно 3000 об./мин. ) възд. филтър и запушване на въздуховода..........ЕГР система,катализатор , гърнета и др. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Пролетта на мен ми замерваха бензиновата помпа по следния начин: извадиха маркуча по който минава обратния бензин и за 15 сек. напълни около 300-350гр. в едно шишенце и майстора каза че е добре. Ако искаш опитай. :icon_thumbup: За дюзите сипвах добавка в бензина беше на кастрол, но по-точно не си спомням.Това е несериозна работа............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R.ART Публикувано 17 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2007 И аз си мисля,че няма да е помпата,защото колата не прекъсва дори и при 6000 оборота.Скоро я пробвах на магистрала и вдигна 200 км/ч само ,че по -бавно от преди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.