Наблюдател Публикувано 13 ноември 2007 Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Колегите, споделете как се държи парното на вашият автомобил Колт след 2004г.При мен едва успява да подгрее, а да не говорим че ми обледява прозорците. Сутрин дори не може да ги размрази, след половин час работа на място!!!Да не би да имам проблем с термостата?!Ту духа топло, ту изведъж започва да духа студено и така се редува. Някакви идеи, съвети...! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 13 ноември 2007 Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Тези модели са с полуавтоматичен климатик (т.е. има датчик за температурата в купето).При мен също му трябва малко повечко време да загрее, но след това започва да духа доста топло и няма колебания. За съжаление няма стрелкови уред за температурата на охладителната течност (а само светлинен индикатор за прегряване) за да разбереш по-лесно какъв е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 13 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Тези модели са с полуавтоматичен климатик (т.е. има датчик за температурата в купето).При мен също му трябва малко повечко време да загрее, но след това започва да духа доста топло и няма колебания. За съжаление няма стрелкови уред за температурата на охладителната течност (а само светлинен индикатор за прегряване) за да разбереш по-лесно какъв е проблема. Значи съмненията ми за проблем с термостата (който разбрах, че е двустепенен) се потвърждават. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2007 Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Значи съмненията ми за проблем с термостата (който разбрах, че е двустепенен) се потвърждават. :icon_crying:Зависи.............може да е от Air Mix Damper Motor-а на климатроника...........той нещо да не управлява добре топлия въздух......възможно е и самото управление от ЕКУ-то на климатроника да е причина..........може да няма синхронизация м/у останалите мотори ,които управляват клапите .........В!ъзможно е и да е термостата а мотора- това можеш да го провериш лесно, просто когато загрее мотора достатъчно добре, примерно 10-15 мин. работа в града, отвори капака и пипни маркучите които свързват мотора с радиатора..........ако са еднакво топли, знач и термостата си работи,ако единия е студен , а другияв е горещ , значи термостата още не е отворил и вероятно няма и да отвори,което значи че имаш проблем с него..........ако е така, изчакай още 10-ина минути да поработи мотора на празех ход и тогава виж дали маркучите са с еднаква температура.......ако пак не е така, значи е термостат...................перката за охлаждане включва ли се....??? Когато проверяваш с този метод ,който съм описал, обърни внимание дали перката ще се включи.......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 13 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Зависи.............може да е от Air Mix Damper Motor-а на климатроника...........той нещо да не управлява добре топлия въздух......възможно е и самото управление от ЕКУ-то на климатроника да е причина..........може да няма синхронизация м/у останалите мотори ,които управляват клапите .........В!ъзможно е и да е термостата а мотора- това можеш да го провериш лесно, просто когато загрее мотора достатъчно добре, примерно 10-15 мин. работа в града, отвори капака и пипни маркучите които свързват мотора с радиатора..........ако са еднакво топли, знач и термостата си работи,ако единия е студен , а другияв е горещ , значи термостата още не е отворил и вероятно няма и да отвори,което значи че имаш проблем с него..........ако е така, изчакай още 10-ина минути да поработи мотора на празех ход и тогава виж дали маркучите са с еднаква температура.......ако пак не е така, значи е термостат...................перката за охлаждане включва ли се....??? Когато проверяваш с този метод ,който съм описал, обърни внимание дали перката ще се включи.......... :rolleyes: Благодаря DJ. Ще проверя по метода на маркучите... Възможно ли е, термостата да е отворил и така да е заседнал. Което би могло да докарва гореописаните проблеми?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2007 Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Благодаря DJ. Ще проверя по метода на маркучите... Възможно ли е, термостата да е отворил и така да е заседнал. Което би могло да докарва гореописаните проблеми?!Възможно и така да е ...........като ги провериш - сподели тук........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 13 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Възможно и така да е ...........като ги провериш - сподели тук........ такаа, колата топла, топла, работила около час. Качвам се, духа топло, изведнъж почва да духа хладно.Купих антифриз и долях в разширителният съд. Там нямаше никой, съответно и като отворих капачката на радиатора пак никой се не виждаше.. Тръбата входящата към радиатора топла, изгходящата и тя. Перката върти - включва, изключва. След като долях, покарах около половин час и изобщо в купето стана баня! Изчезна горният проблем! Както и да е. Едва ли това е решило проблемите. Утре ще проверя, дали проблема се проявява отново и ако да отивам на сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2007 Сподели Публикувано 13 ноември 2007 А!!! Мислех че колата ти е нова................все пак говорим за 2004 година CZ3 модела............... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 такаа, колата топла, топла, работила около час. Качвам се, духа топло, изведнъж почва да духа хладно.Купих антифриз и долях в разширителният съд. Там нямаше никой, съответно и като отворих капачката на радиатора пак никой се не виждаше.. Тръбата входящата към радиатора топла, изгходящата и тя. Перката върти - включва, изключва. След като долях, покарах около половин час и изобщо в купето стана баня! Изчезна горният проблем! Както и да е. Едва ли това е решило проблемите. Утре ще проверя, дали проблема се проявява отново и ако да отивам на сервиз.Почти щях да сваля радиатора на парното на колата на жена ми (по нейните подобни разяснения предположих, че е запушен), а тя си е вече старичка (колата де). Ами аз съм глупак доверих й се, че има охладителна течност (но кой да и каже, че има 2 съда за течности и този който е гледала е за чистачките :icon_n_furious: ), но да ми е за урок той се проверява първо. Та след голямото гъзуркане вътре излязох да източа антифриза и ...... :argue: Долях, запалих ...... и всичко нормално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 14 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Колата 2004 г произведена, жената я кара, обаче моя е вината, че не и гледам често под .. полите.. та долях антифриз и всичко е наред до сега. :icon_rock: Съвсем нормално си грее парното. Дано липсата на антифриз не е докарала някой друг проблем!!! :mitsu-smiley: Сега наблюдавам антифриза, колко е и дали го яде. Би трябвало, да се обезвъздуши сама по някое време и ако е нужно да долея още? Интересно къде е заминала течността като цяло!?!? Не видях да има течове... странно мм да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 14 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2007 А!!! Мислех че колата ти е нова................все пак говорим за 2004 година ЦЗ3 модела............... :icon_blush: DJ, абе нова е и малко карана, та дори не съм предполагал, че ще и липсва течност. Скоро и изтече гаранцията, а от Балканстар никой нищо не обели по въпроса за този консуматив след последният преглед. Ще я наблюдавам, пък да видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 DJ, абе нова е и малко карана, та дори не съм предполагал, че ще и липсва течност. Скоро и изтече гаранцията, а от Балканстар никой нищо не обели по въпроса за този консуматив след последният преглед. Ще я наблюдавам, пък да видим.Точно за това се заблудих.........би трябвало в БС да ти кажат за този проблем.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Сега наблюдавам антифриза, колко е и дали го яде. Би трябвало, да се обезвъздуши сама по някое време и ако е нужно да долея още? Интересно къде е заминала течността като цяло!?!? Не видях да има течове... странно мм да.Сега няколко дни подред сутрин преди да запалиш мотора проверявай за нивото в разширителния съд..........би трябвало 1 -2 дни да дръпне малко охл. течност и след това да спре да дърпа.........ако е малко или под макс. тогава долей от течността до макс. .........така на следващия ден сутринта пак провери и при необходимост пак долей до макс. след 1-2 дни би трябвало повече да не губи, и така да си остане..........ако губи ,дори и малко ,трябва вече да се види къде има проблем...............за сега обаче само я наблюдавай в течение на 1 седмица всеки ден сутринта ( с доливането ако трябва) и после сподели тук......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlady Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 За да не пускам друга подобна тема, ще използвам тази .Здравейте, моя колт е 96г., искам да ви попитам от средните духалки какъв въздух духа при вас на загрял двигател.Уф не знам какво стана но като свалях таблото с копчетата за уредите в колата, после нещо ми се разбазика парното, като карам започва да духа топло,после студено после хладко и пак топло и ей такива разни анoмалии. Някакви предположения от какво може да е? Но ми прави впечатление, че от средните духалки притока на студен въздух е най-голям. :icon_blush:*А може и да е съвпадение, просто нещо друго се е развалило успорено в този момент (като например термостат?). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Влади това не е нормално! Аз също съм с 96-та година и при мен сичко е наред и духа много жега...Но попринцип съм забелязал че ако краините и средната клапи са отворени докраи, така или иначе от средната духа по-силно незнам защо (дали пътя на струята е по-къс?)...Като си затворя 1-2 позициики средната клапа и духат сички еднакво...Нека вещите се изкажат, но определено имаш проблем :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.