Премини към съдържание

За парното на Colt 1.3 Cz3 (2004)


Препоръчано мнение

Колегите, споделете как се държи парното на вашият автомобил Колт след 2004г.

При мен едва успява да подгрее, а да не говорим че ми обледява прозорците. Сутрин дори не може да ги размрази, след половин час работа на място!!!

Да не би да имам проблем с термостата?!

Ту духа топло, ту изведъж започва да духа студено и така се редува.

 

Някакви идеи, съвети...!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези модели са с полуавтоматичен климатик (т.е. има датчик за температурата в купето).

При мен също му трябва малко повечко време да загрее, но след това започва да духа доста топло и няма колебания.

За съжаление няма стрелкови уред за температурата на охладителната течност (а само светлинен индикатор за прегряване) за да разбереш по-лесно какъв е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези модели са с полуавтоматичен климатик (т.е. има датчик за температурата в купето).

При мен също му трябва малко повечко време да загрее, но след това започва да духа доста топло и няма колебания.

За съжаление няма стрелкови уред за температурата на охладителната течност (а само светлинен индикатор за прегряване) за да разбереш по-лесно какъв е проблема.

 

Значи съмненията ми за проблем с термостата (който разбрах, че е двустепенен) се потвърждават. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи съмненията ми за проблем с термостата (който разбрах, че е двустепенен) се потвърждават. :icon_crying:

Зависи.............може да е от Air Mix Damper Motor-а на климатроника...........той нещо да не управлява добре топлия въздух......възможно е и самото управление от ЕКУ-то на климатроника да е причина..........може да няма синхронизация м/у останалите мотори ,които управляват клапите .........

В!ъзможно е и да е термостата а мотора- това можеш да го провериш лесно, просто когато загрее мотора достатъчно добре, примерно 10-15 мин. работа в града, отвори капака и пипни маркучите които свързват мотора с радиатора..........ако са еднакво топли, знач и термостата си работи,ако единия е студен , а другияв е горещ , значи термостата още не е отворил и вероятно няма и да отвори,което значи че имаш проблем с него..........ако е така, изчакай още 10-ина минути да поработи мотора на празех ход и тогава виж дали маркучите са с еднаква температура.......ако пак не е така, значи е термостат...................перката за охлаждане включва ли се....??? Когато проверяваш с този метод ,който съм описал, обърни внимание дали перката ще се включи.......... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи.............може да е от Air Mix Damper Motor-а на климатроника...........той нещо да не управлява добре топлия въздух......възможно е и самото управление от ЕКУ-то на климатроника да е причина..........може да няма синхронизация м/у останалите мотори ,които управляват клапите .........

В!ъзможно е и да е термостата а мотора- това можеш да го провериш лесно, просто когато загрее мотора достатъчно добре, примерно 10-15 мин. работа в града, отвори капака и пипни маркучите които свързват мотора с радиатора..........ако са еднакво топли, знач и термостата си работи,ако единия е студен , а другияв е горещ , значи термостата още не е отворил и вероятно няма и да отвори,което значи че имаш проблем с него..........ако е така, изчакай още 10-ина минути да поработи мотора на празех ход и тогава виж дали маркучите са с еднаква температура.......ако пак не е така, значи е термостат...................перката за охлаждане включва ли се....??? Когато проверяваш с този метод ,който съм описал, обърни внимание дали перката ще се включи.......... :rolleyes:

 

Благодаря DJ. Ще проверя по метода на маркучите... Възможно ли е, термостата да е отворил и така да е заседнал. Което би могло да докарва гореописаните проблеми?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ. Ще проверя по метода на маркучите... Възможно ли е, термостата да е отворил и така да е заседнал. Което би могло да докарва гореописаните проблеми?!

Възможно и така да е ...........като ги провериш - сподели тук........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно и така да е ...........като ги провериш - сподели тук........

 

 

такаа, колата топла, топла, работила около час. Качвам се, духа топло, изведнъж почва да духа хладно.

Купих антифриз и долях в разширителният съд. Там нямаше никой, съответно и като отворих капачката на радиатора пак никой се не виждаше.. Тръбата входящата към радиатора топла, изгходящата и тя. Перката върти - включва, изключва. След като долях, покарах около половин час и изобщо в купето стана баня! Изчезна горният проблем!

 

Както и да е. Едва ли това е решило проблемите. Утре ще проверя, дали проблема се проявява отново и ако да отивам на сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А!!! Мислех че колата ти е нова................все пак говорим за 2004 година CZ3 модела............... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

такаа, колата топла, топла, работила около час. Качвам се, духа топло, изведнъж почва да духа хладно.

Купих антифриз и долях в разширителният съд. Там нямаше никой, съответно и като отворих капачката на радиатора пак никой се не виждаше.. Тръбата входящата към радиатора топла, изгходящата и тя. Перката върти - включва, изключва. След като долях, покарах около половин час и изобщо в купето стана баня! Изчезна горният проблем!

 

Както и да е. Едва ли това е решило проблемите. Утре ще проверя, дали проблема се проявява отново и ако да отивам на сервиз.

Почти щях да сваля радиатора на парното на колата на жена ми (по нейните подобни разяснения предположих, че е запушен), а тя си е вече старичка (колата де). Ами аз съм глупак доверих й се, че има охладителна течност (но кой да и каже, че има 2 съда за течности и този който е гледала е за чистачките :icon_n_furious: ), но да ми е за урок той се проверява първо. Та след голямото гъзуркане вътре излязох да източа антифриза и ...... :argue:

Долях, запалих ...... и всичко нормално

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата 2004 г произведена, жената я кара, обаче моя е вината, че не и гледам често под .. :) полите.. та долях антифриз и всичко е наред до сега. :icon_rock: Съвсем нормално си грее парното. Дано липсата на антифриз не е докарала някой друг проблем!!! :mitsu-smiley:

 

Сега наблюдавам антифриза, колко е и дали го яде. Би трябвало, да се обезвъздуши сама по някое време и ако е нужно да долея още? Интересно къде е заминала течността като цяло!?!? Не видях да има течове... странно мм да.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А!!! Мислех че колата ти е нова................все пак говорим за 2004 година ЦЗ3 модела............... :icon_blush:

 

 

DJ, абе нова е и малко карана, та дори не съм предполагал, че ще и липсва течност. Скоро и изтече гаранцията, а от Балканстар никой нищо не обели по въпроса за този консуматив след последният преглед. Ще я наблюдавам, пък да видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, абе нова е и малко карана, та дори не съм предполагал, че ще и липсва течност. Скоро и изтече гаранцията, а от Балканстар никой нищо не обели по въпроса за този консуматив след последният преглед. Ще я наблюдавам, пък да видим.

Точно за това се заблудих.........би трябвало в БС да ти кажат за този проблем.......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега наблюдавам антифриза, колко е и дали го яде. Би трябвало, да се обезвъздуши сама по някое време и ако е нужно да долея още? Интересно къде е заминала течността като цяло!?!? Не видях да има течове... странно мм да.

Сега няколко дни подред сутрин преди да запалиш мотора проверявай за нивото в разширителния съд..........би трябвало 1 -2 дни да дръпне малко охл. течност и след това да спре да дърпа.........ако е малко или под макс. тогава долей от течността до макс. .........така на следващия ден сутринта пак провери и при необходимост пак долей до макс. след 1-2 дни би трябвало повече да не губи, и така да си остане..........ако губи ,дори и малко ,трябва вече да се види къде има проблем...............за сега обаче само я наблюдавай в течение на 1 седмица всеки ден сутринта ( с доливането ако трябва) и после сподели тук......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

За да не пускам друга подобна тема, ще използвам тази :).

Здравейте,

моя колт е 96г., искам да ви попитам от средните духалки какъв въздух духа при вас на загрял двигател.

Уф не знам какво стана но като свалях таблото с копчетата за уредите в колата, после нещо ми се разбазика парното, като карам започва да духа топло,после студено после хладко и пак топло и ей такива разни анoмалии. Някакви предположения от какво може да е? Но ми прави впечатление, че от средните духалки притока на студен въздух е най-голям. :icon_blush:

*А може и да е съвпадение, просто нещо друго се е развалило успорено в този момент (като например термостат?).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Влади това не е нормално! Аз също съм с 96-та година и при мен сичко е наред и духа много жега...Но попринцип съм забелязал че ако краините и средната клапи са отворени докраи, така или иначе от средната духа по-силно незнам защо (дали пътя на струята е по-къс?)...Като си затворя 1-2 позициики средната клапа и духат сички еднакво...Нека вещите се изкажат, но определено имаш проблем :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...