Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Kой сервиз да посетя


Препоръчано мнение

Става въпрос за преглед на веригата на мотора и реглаж на клапаните-профилактика, че много страшни работи пише за тази верига на 3,2 DID.

Колебая се между Балканстар и Супер дизел на околовръстното, става въпрос за София.

Моля споделете впечатления!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за преглед на веригата на мотора и реглаж на клапаните-профилактика, че много страшни работи пише за тази верига на 3,2 DID.

Колебая се между Балканстар и Супер дизел на околовръстното, става въпрос за София.

Моля споделете впечатления!

 

Привет, естествено при положение, че автомобила Ви е гаранционен трябва да посетите сервиза на Балкан Стар. При положение, че е извън гаранция, можете да потърсите съдеиствие в Пан Сервиз на Околовръстен път. Търсете Николаи Иванчев.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за преглед на веригата на мотора и реглаж на клапаните-профилактика, че много страшни работи пише за тази верига на 3,2 DID.

Колебая се между Балканстар и Супер дизел на околовръстното, става въпрос за София.

Моля споделете впечатления!

Колега, не им се връзвай на приказките, още повече, че колата ти е на малко над 100 000 км, освен това е с двойна верига, която няма как да се скъса. Може само да се разтегне (след 200 000 км), но не и да се скъса. Обади се на DJ-a от нашия форум, той е в час с всички модели на Митсубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не им се връзвай на приказките, още повече, че колата ти е на малко над 100 000 км, освен това е с двойна верига, която няма как да се скъса. Може само да се разтегне (след 200 000 км), но не и да се скъса. Обади се на DJ-a от нашия форум, той е в час с всички модели на Митсубиши.

Веригата е единична ............и има банан по който се пързаля.този банан се натиска от хидр. обтегач..........все пак се износва и както каза Миро , трябва да се провери ,иначе се къса..................но има малко уточнение и то е когато почне да се къса,то преди това ( зависи как и колко време се е карало така ) ще се чува по специфиен шум откъм капака й........а за да се провери дали е тръгнала, то трябва да се свали капака, а това си е бая работа .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги,

купих си едно Мицубиши Паджеро 2 и моментално се регистрирах и във Вашият прекрасен форум!

По принцип джиповете са ми голяма слабост, а още по-голяма слабост ми е ОФФ РОУДЪТ. Имам една Г-класа, която е само и единствено за гората и за състезания, която съвсем скоро ще излезе от бокса, след тотален тунинг, ама това е друга тема!

Паджерото го взех за ежедневно каране по асфалта и за леки разходки сред природата!

Та на въпроса - Паджерото е 2.8 ТДИ, дълга база, 1995г. производство, SUPER SELECT.

Имам следният проблем - когато набирам двигателя прекъсва и харчи много(18-20 градско), иначе на ниски обороти работи добре и си пали нормално.

Освен това искам да му се прегледа цялата ходова част и всичко, което е за смяна, да се смени.

В кой точно от изброените от Вас сервизи в София, ще ме посъветвате да го закарам, като имате предвид, че най-много държа качеството и бих искал да го правят хора, които наистина знаят какво правят, защото честно казано ми писна от некадърници, с които сервизите са пълни! :icon_censored:

Благодаря Ви предварително, дано не съм бил много досаден! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

купих си едно Мицубиши Паджеро 2 и моментално се регистрирах и във Вашият прекрасен форум!

По принцип джиповете са ми голяма слабост, а още по-голяма слабост ми е ОФФ РОУДЪТ. Имам една Г-класа, която е само и единствено за гората и за състезания, която съвсем скоро ще излезе от бокса, след тотален тунинг, ама това е друга тема!

Паджерото го взех за ежедневно каране по асфалта и за леки разходки сред природата!

Та на въпроса - Паджерото е 2.8 ТДИ, дълга база, 1995г. производство, SUPER SELECT.

Имам следният проблем - когато набирам двигателя прекъсва и харчи много(18-20 градско), иначе на ниски обороти работи добре и си пали нормално.

Освен това искам да му се прегледа цялата ходова част и всичко, което е за смяна, да се смени.

В кой точно от изброените от Вас сервизи в София, ще ме посъветвате да го закарам, като имате предвид, че най-много държа качеството и бих искал да го правят хора, които наистина знаят какво правят, защото честно казано ми писна от некадърници, с които сервизите са пълни! :icon_censored:

Благодаря Ви предварително, дано не съм бил много досаден! :icon_blush:

Мотора ти е 4М40 , един от най добрите мотори дизели стара генерация в света........по официални данни е 125 коня, но по неофициални е към 140 коня..........

по твоя въпрос може само да се гадае.........може да си попаднал на кофти нафта , може попмпата да се е разхерметизирала и да смуче въздух ,а от друга страна да тече нафта от нея .....огледай я дали е суха или влажна.........може дюзите и по скоро разпръсквачите да са сдали" багажа и да не впръскват горивото добре, от там и да прекъсва.......може гор. филтър да е запушен - пак ще създава тези проблеми.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Джипа го имам от една седмица. След като го взех смених всички видове масла и филтри навсякъде. Освен това сложих една добавка(възможно най-хубавата) за почистване на цялата система, зареждам само на OMV.

Бях също и в Супер Дизел на Околовръстното, където смениха един електро-магнитен клапан на помпата и в интерес на истината подобриха положението, но не отстраниха проблема!

Бих искал да закарам джипа някъде, където ще си погледнат всичко от А до Я, професионалисти, ще сменят всичко, което е нужно да се смени и ще отстранят проблема.

Кажете къде да го закарам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

на такава нова кола какъв реглаж на клапани искаш да правиш! моето е 97'', на 230 000 км и още не са правени такива работи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Здравейте колеги. Току що се регистрирах в форума. Имам Паджеро 2.8 тди 98 година от година и половина. Имам проблем с ходовата част а от форума разбрах че Dj Tymbi е доста в час с тези коли. Може ли някои да ми каже как да се свържа с него освен чрез skype.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...