invisible Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Става въпрос за преглед на веригата на мотора и реглаж на клапаните-профилактика, че много страшни работи пише за тази верига на 3,2 DID.Колебая се между Балканстар и Супер дизел на околовръстното, става въпрос за София.Моля споделете впечатления! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
investmotors Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Става въпрос за преглед на веригата на мотора и реглаж на клапаните-профилактика, че много страшни работи пише за тази верига на 3,2 DID.Колебая се между Балканстар и Супер дизел на околовръстното, става въпрос за София.Моля споделете впечатления! Привет, естествено при положение, че автомобила Ви е гаранционен трябва да посетите сервиза на Балкан Стар. При положение, че е извън гаранция, можете да потърсите съдеиствие в Пан Сервиз на Околовръстен път. Търсете Николаи Иванчев. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borizanov Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Чакайте бе хора, какъв реглаж на клапани? Тези двигатели не са ли с хидравлични повдигачи??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Става въпрос за преглед на веригата на мотора и реглаж на клапаните-профилактика, че много страшни работи пише за тази верига на 3,2 DID.Колебая се между Балканстар и Супер дизел на околовръстното, става въпрос за София.Моля споделете впечатления! Колега, не им се връзвай на приказките, още повече, че колата ти е на малко над 100 000 км, освен това е с двойна верига, която няма как да се скъса. Може само да се разтегне (след 200 000 км), но не и да се скъса. Обади се на DJ-a от нашия форум, той е в час с всички модели на Митсубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 октомври 2007 Сподели Публикувано 31 октомври 2007 Колега, не им се връзвай на приказките, още повече, че колата ти е на малко над 100 000 км, освен това е с двойна верига, която няма как да се скъса. Може само да се разтегне (след 200 000 км), но не и да се скъса. Обади се на DJ-a от нашия форум, той е в час с всички модели на Митсубиши.Веригата е единична ............и има банан по който се пързаля.този банан се натиска от хидр. обтегач..........все пак се износва и както каза Миро , трябва да се провери ,иначе се къса..................но има малко уточнение и то е когато почне да се къса,то преди това ( зависи как и колко време се е карало така ) ще се чува по специфиен шум откъм капака й........а за да се провери дали е тръгнала, то трябва да се свали капака, а това си е бая работа ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MDRAZHEV Публикувано 8 март 2008 Сподели Публикувано 8 март 2008 Здравейте колеги,купих си едно Мицубиши Паджеро 2 и моментално се регистрирах и във Вашият прекрасен форум!По принцип джиповете са ми голяма слабост, а още по-голяма слабост ми е ОФФ РОУДЪТ. Имам една Г-класа, която е само и единствено за гората и за състезания, която съвсем скоро ще излезе от бокса, след тотален тунинг, ама това е друга тема!Паджерото го взех за ежедневно каране по асфалта и за леки разходки сред природата!Та на въпроса - Паджерото е 2.8 ТДИ, дълга база, 1995г. производство, SUPER SELECT.Имам следният проблем - когато набирам двигателя прекъсва и харчи много(18-20 градско), иначе на ниски обороти работи добре и си пали нормално.Освен това искам да му се прегледа цялата ходова част и всичко, което е за смяна, да се смени.В кой точно от изброените от Вас сервизи в София, ще ме посъветвате да го закарам, като имате предвид, че най-много държа качеството и бих искал да го правят хора, които наистина знаят какво правят, защото честно казано ми писна от некадърници, с които сервизите са пълни! :icon_censored: Благодаря Ви предварително, дано не съм бил много досаден! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Здравейте колеги,купих си едно Мицубиши Паджеро 2 и моментално се регистрирах и във Вашият прекрасен форум!По принцип джиповете са ми голяма слабост, а още по-голяма слабост ми е ОФФ РОУДЪТ. Имам една Г-класа, която е само и единствено за гората и за състезания, която съвсем скоро ще излезе от бокса, след тотален тунинг, ама това е друга тема!Паджерото го взех за ежедневно каране по асфалта и за леки разходки сред природата!Та на въпроса - Паджерото е 2.8 ТДИ, дълга база, 1995г. производство, SUPER SELECT.Имам следният проблем - когато набирам двигателя прекъсва и харчи много(18-20 градско), иначе на ниски обороти работи добре и си пали нормално.Освен това искам да му се прегледа цялата ходова част и всичко, което е за смяна, да се смени.В кой точно от изброените от Вас сервизи в София, ще ме посъветвате да го закарам, като имате предвид, че най-много държа качеството и бих искал да го правят хора, които наистина знаят какво правят, защото честно казано ми писна от некадърници, с които сервизите са пълни! :icon_censored: Благодаря Ви предварително, дано не съм бил много досаден! :icon_blush:Мотора ти е 4М40 , един от най добрите мотори дизели стара генерация в света........по официални данни е 125 коня, но по неофициални е към 140 коня..........по твоя въпрос може само да се гадае.........може да си попаднал на кофти нафта , може попмпата да се е разхерметизирала и да смуче въздух ,а от друга страна да тече нафта от нея .....огледай я дали е суха или влажна.........може дюзите и по скоро разпръсквачите да са сдали" багажа и да не впръскват горивото добре, от там и да прекъсва.......може гор. филтър да е запушен - пак ще създава тези проблеми......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MDRAZHEV Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Джипа го имам от една седмица. След като го взех смених всички видове масла и филтри навсякъде. Освен това сложих една добавка(възможно най-хубавата) за почистване на цялата система, зареждам само на OMV.Бях също и в Супер Дизел на Околовръстното, където смениха един електро-магнитен клапан на помпата и в интерес на истината подобриха положението, но не отстраниха проблема!Бих искал да закарам джипа някъде, където ще си погледнат всичко от А до Я, професионалисти, ще сменят всичко, което е нужно да се смени и ще отстранят проблема.Кажете къде да го закарам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 на такава нова кола какъв реглаж на клапани искаш да правиш! моето е 97'', на 230 000 км и още не са правени такива работи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.65 Публикувано 29 юни 2009 Сподели Публикувано 29 юни 2009 Здравейте колеги. Току що се регистрирах в форума. Имам Паджеро 2.8 тди 98 година от година и половина. Имам проблем с ходовата част а от форума разбрах че Dj Tymbi е доста в час с тези коли. Може ли някои да ми каже как да се свържа с него освен чрез skype. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.