Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравеите,значи проблема е такъв.Когато е студена пали трудно,направи ми впечетление че свещире се подгряват за 2 секунди и релето изключва а не свети и лампата на таблото за свещите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това реле с биметална пластина ли е или го управлява нещо друго

Не е с биметал. На главата има двоен температурен датчик(близо до изходния маркуч към радиатора). Единия е за уреда на таблото, а другия е именно за подгряването на свещите според температурата на двигателя. Сигналът се подава на електронен блок, който управлява релето. Размърдай клемите на датчика, на блока(до левия ти крак) и ако не се оправи търси спец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е с биметал. На главата има двоен температурен датчик(близо до изходния маркуч към радиатора). Единия е за уреда на таблото, а другия е именно за подгряването на свещите според температурата на двигателя. Сигналът се подава на електронен блок, който управлява релето. Размърдай клемите на датчика, на блока(до левия ти крак) и ако не се оправи търси спец.

Благодаря засъветите.Вчера намерих една документация и там пише време за пидгряване 2-3 секунди.

От ваши наблюдения толкова ли е????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моето е така, ама съм му изкарал ключе за принудително подгряване - директно ток на срещите, и си бройкам около 6-7-8-9 секунди в зависимост от това колко е студено.

Лука, май те познавам от друг форум, та къде имаш предвид "датчика на клемите на балока, до левия ти крак"? Би ли описал малко по- подробно какво имаш предвид, къде се намира и какво точно представлява.. Ама ако може на български да го обясниш, на български кат' за мене, щото по принцип бързо схващам ама требва да ми се обяснява повече... (Пр. "едно такова с две такива.....") :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

време за пидгряване 2-3 секунди.

От ваши наблюдения толкова ли е????

Времето не е постоянно - зависи от температурата на охл. течност. Затова е и датчика, а ел. блок изчислява времето според температурата - по-студено - > по-дълго време. Освен това има различни схеми (quick glow, super quick glow, self regulating glow) а и различни свещи за да е кашата пълна

Лука, май те познавам от друг форум, та къде имаш предвид "датчика на клемите на балока, до левия ти крак"?

Да, същият съм.

Ето как изглежда блокчето и къде се намира

http://img255.imageshack.us/img255/388/podgrmw3.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На татко Паджерото подгрява минимум 7-8 сек.За зимата са малко повече.

Май има някакъв резон-преди да смени свещите,разправя,че била малко по-бърза :icon_hmm: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На татко Паджерото подгрява минимум 7-8 сек.За зимата са малко повече.

Май има някакъв резон-преди да смени свещите,разправя,че била малко по-бърза :icon_hmm: .

Смених едната свещ/беше друга-бавно нагряваща/проверих релетата и блока за управление всичко е ОК,но проблема си остана.Ако някои има идея моля да помага!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених едната свещ/беше друга-бавно нагряваща/проверих релетата и блока за управление всичко е ОК,но проблема си остана.Ако някои има идея моля да помага!!!!!

Казваш "релетата". От тук си правя извод, че системата ти е Super quick glow, другите са с по едно реле. На тази пък не виждам лампата, за която говориш. Провери си я сам:

http://img145.imageshack.us/img145/8691/superquckglowna0.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да бъдем по-точни дай рама на автомобила. Относно свещите, препоръчвам ти оргинални или алтернативни които отговарят на тези за твоя автомобил, но това може да се определи само по рама.

системата ми е Super quick glow днеска ще поръчам оригинална свещт за да съм сигурен и още нещо когато е студена трябва ли да държи по високи обороти докато позагрее

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... когато е студена трябва ли да държи по високи обороти докато позагрее

Всеки един автомобил има система, която поддържа малко по-високи обороти, докато двигателя навлезе в работен режим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки един автомобил има система, която поддържа малко по-високи обороти, докато двигателя навлезе в работен режим.

Оправих я :icon_thumbup: беше спукана тръбата от резервоара до помпата и смучеше въздух

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправих я :icon_thumbup: беше спукана тръбата от резервоара до помпата и смучеше въздух

:icon_thumbup:

В такъв случай би трябвало колата да няма мощност и да пали много трудно, но това няма връзка със свещите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...