yoan_eagletalon Публикувано 15 ноември 2020 Сподели Публикувано 15 ноември 2020 Оказа се, че нямам компресия на 2ри и 3ти цилиндър..Първоначално си мислех, че е заради свещите: смених ги и пак колата работи на 2 цилиндъра.След това размених местата на инжекторите на 1ви и 2ри инжектор (1ви на мястото на 2ри и 2ри на мястото на 1ви)и пак нямаше промяна..Не е и от кабели, защото са нови!Само бобина не съм прегледал, но ме съмнява да е от бобина. По-скоро съм сдухал клапани аз така мисля..Някой ако може да помогне да добави отговор под темата.. ще съм благодарен!Ако някой иска по-подробно да ми обясни, ако знае за какво става дума да ме намери в Facebook : Yoan Yordanov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 16 ноември 2020 Сподели Публикувано 16 ноември 2020 Гарнитура колега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivail3o Публикувано 16 ноември 2020 Сподели Публикувано 16 ноември 2020 Колега,мерена ли е компресията с манометър,и какви стойности показва?Правиш ли разлика между компресия,и неработещи цилиндри?Ако два съседни цилиндъра нямат компресия,работата отива на изгоряла гарнитура между тях,но ако два съседни цилиндъра не работят,причината може да е в бобината,ако е обща за двата цилиндъра,или ако са две бобини в един блок може да са изгорели намотките за двата цилиндра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoan_eagletalon Публикувано 16 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2020 Колега,мерена ли е компресията с манометър,и какви стойности показва?Правиш ли разлика между компресия,и неработещи цилиндри?Ако два съседни цилиндъра нямат компресия,работата отива на изгоряла гарнитура между тях,но ако два съседни цилиндъра не работят,причината може да е в бобината,ако е обща за двата цилиндъра,или ако са две бобини в един блок може да са изгорели намотките за двата цилиндра. 1 цилиндър - 10 атмосфери2 цилиндър - 4 атмосфери3 цилиндър - 4 атмосфери4 цилиндър - 10 атмосфери Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 ноември 2020 Сподели Публикувано 17 ноември 2020 ,но ако два съседни цилиндъра не работят,причината може да е в бобината,ако е обща за двата цилиндъра,или ако са две бобини в един блок може да са изгорели намотките за двата цилиндра.При 1-ва генерация Еклипс няма как да се случи, бобината е една . 1 цилиндър - 10 атмосфери2 цилиндър - 4 атмосфери3 цилиндър - 4 атмосфери4 цилиндър - 10 атмосфери Гарнитура на главата . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 17 ноември 2020 Сподели Публикувано 17 ноември 2020 При 1-ва генерация Еклипс няма как да се случи, бобината е една .Гарнитура на главата .Мии не съвсем, бубуните на Еклипс са 2. Работят 1ви и 4ти, и 2ри и 3ти. Комутатора е един. :rolleyes: Иначе да, колегата си е за кебапчета с "ГАРНИТУРА". Сори за спама, ама обяд стана... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoan_eagletalon Публикувано 19 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2020 (редакция) Вкарах колата при мой роднина свалил е ангренажа, сега чакам да отвори главата и да каже какво се случва иначе благодаря колеги за отзивите!!Дано да е само гарнитура... Редактирано 19 ноември 2020 от yoan_eagletalon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.