Премини към съдържание

yoan_eagletalon

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

yoan_eagletalon's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Вкарах колата при мой роднина свалил е ангренажа, сега чакам да отвори главата и да каже какво се случва иначе благодаря колеги за отзивите!! Дано да е само гарнитура...
  2. 1 цилиндър - 10 атмосфери 2 цилиндър - 4 атмосфери 3 цилиндър - 4 атмосфери 4 цилиндър - 10 атмосфери
  3. Оказа се, че нямам компресия на 2ри и 3ти цилиндър.. Първоначално си мислех, че е заради свещите: смених ги и пак колата работи на 2 цилиндъра. След това размених местата на инжекторите на 1ви и 2ри инжектор (1ви на мястото на 2ри и 2ри на мястото на 1ви) и пак нямаше промяна.. Не е и от кабели, защото са нови! Само бобина не съм прегледал, но ме съмнява да е от бобина. По-скоро съм сдухал клапани аз така мисля.. Някой ако може да помогне да добави отговор под темата.. ще съм благодарен! Ако някой иска по-подробно да ми обясни, ако знае за какво става дума да ме намери в Facebook : Yoan Yordanov
  4. Здравейте! От година притежавам Eagle Talon 1G атмосферен двиг. и се чудя дали да го турбинирам? За турбиниране на атмосверен двигател знам, че не е от най-евтините неща,(реално по лесният начин е с готов турбо мотор) но бих искал да го направя възможно по най-бюджетния вариант... От приятели знам, че мога да го турбинирам без да слагам бутала+биели (закалени), но съм на риск атмосферните да заминат много бързо, но са ми казвали , че ако се направи настойка на 0,4 0,5 Бара налаягане на турбото, може и да не се стопят толкова бързо .... Затова пиша тази тема и ако някои може да ми помогне/насочи към избора ми (или ако е глупав избор) да отговори. Реалната ми цел не е коне, а просто да имам турбо и да си монтирам Blow off и да се кефя при смяна на предавки.
×
×
  • Създаване...