Celeborn Публикувано 25 септември 2020 Сподели Публикувано 25 септември 2020 Здравейте, Напоследък забелязвам един шум след като светне лампата за ниско ниво на горивото до последната степен (уж съвсем празно, но по моя преценка остават около 5 литра още). На мен ми звучи все едно върти помпа и се чува по-скоро в купето. Уви, не се сетих да отворя капачката на резервоара и да послушам там какво се случва. При наливане на гориво общо-взето изчезва. Притеснява ме, че преди не е шумяло толкова силно при празен резервоар - дали е симптом, че помпата си заминава? Нямам особено желание да ме остави някъде по пътя...Въможно ли е решетката на филтъра на помпата да е запушена или директно филтъра за груби частици в помпата и оттам да прави проблем? Автомобилът е Outlander дизел 2.2, 2008г., 4HN френския мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 25 септември 2020 Сподели Публикувано 25 септември 2020 Противопоказно е да се кара "напоследък" (сиреч редовно) с празен резервоар. За причините (охлаждане, смазване) има десетки статии. Ако продължаваш така, скоро ще се повреди и повече няма да вие. Горивото все ще го изгорите и парите все ще ги дадете. Но се губи време за зареждане и се повреждат агрегатите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 25 септември 2020 Сподели Публикувано 25 септември 2020 .....дали е симптом, че помпата си заминава? .... Може и да е, може и от друго място да идва звука. Трбява да го установиш от къде е. При мен нямаше никакви симптоми, един път не запали на автомивка, обадиха се и след като отидох трудно запали. Следващия път запали и буквално на 15 метра пред бензиноколонката изгасна в движение и повече не запали заради изгоряла горивна помпа в резервоара. За смяната се смъква половината мокет на багажника или се реже мокета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 25 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2020 (редакция) Противопоказно е да се кара "напоследък" (сиреч редовно) с празен резервоар. За причините (охлаждане, смазване) има десетки статии. Ако продължаваш така, скоро ще се повреди и повече няма да вие. Горивото все ще го изгорите и парите все ще ги дадете. Но се губи време за зареждане и се повреждат агрегатите. Да, вероятно не съм се замислял досега, но то си е напълно логично - почти никоя помпа, дори такива с много ниско налягане като тази, не обича да работи на "сухо".Напоследък, защото принципно зареждам само от едно място, близо до което преди ходих ежедневно, но покрай корона-кризата вече няколко месеца работя от вкъщи и като цяло ако забравя и светне лампата имам още около 30-ина км. дотам и почти неминуемо ако това се случи накрая пада до 5-6 литра докато стигна... до преди това наистина се е случвало много рядко. При мен нямаше никакви симптоми, един път не запали на автомивка, обадиха се и след като отидох трудно запали. Следващия път запали и буквално на 15 метра пред бензиноколонката изгасна в движение и повече не запали заради изгоряла горивна помпа в резервоара. Аз бях останал с впечатлението дори ако помпата е заминала би трябвало горе-долу докато стигне половината резервоар горивото да си тече "гравитационно" и автомобилът да работи? Чисто информативно тогава напълни ли догоре след като изгасна преди колонката? . Редактирано 25 септември 2020 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 28 септември 2020 Сподели Публикувано 28 септември 2020 ... Аз бях останал с впечатлението дори ако помпата е заминала би трябвало горе-долу докато стигне половината резервоар горивото да си тече "гравитационно" и автомобилът да работи? Чисто информативно тогава напълни ли догоре след като изгасна преди колонката? . Напълних до горе, и не запали.Идва майтор да я гледа, и той нищо не направи.Накрая опита със спрей за запалване, двигателя палеше, но гаснеше след няколко секунди. Много пъти опитвахме и накрая я оставих на бензиностанцията.Най-гадно ми беше че беше национален празник и нищо не работеше, трябваше да пътувам 7 часа с автобус за да се прибера и още толкова обратно за да си я взема и отново до вкъщи.От сервиза в който отстраниха аварията бяха сменили горивната помпа и горивния филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 28 септември 2020 Сподели Публикувано 28 септември 2020 Това палене със спрей е за издухани дизели и то зимата,не е за препоръчване-чувал съм ,че може да скъса КВ мотора понеже палел с удар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 8 Май 2021 Сподели Публикувано 8 Май 2021 (редакция) За смяната на горивната помпа вв резервоара се смъква половината мокет на багажника или се реже мокета. Линк за онагледяване - https://www.drive2.ru/l/504606294112469185/ и малко видео: Редактирано 8 Май 2021 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.