Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Горивната помпа вие?


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Напоследък забелязвам един шум след като светне лампата за ниско ниво на горивото до последната степен (уж съвсем празно, но по моя преценка остават около 5 литра още).

 

На мен ми звучи все едно върти помпа и се чува по-скоро в купето. Уви, не се сетих да отворя капачката на резервоара и да послушам там какво се случва.

При наливане на гориво общо-взето изчезва.

 

Притеснява ме, че преди не е шумяло толкова силно при празен резервоар - дали е симптом, че помпата си заминава? Нямам особено желание да ме остави някъде по пътя...

Въможно ли е решетката на филтъра на помпата да е запушена или директно филтъра за груби частици в помпата и оттам да прави проблем?

 

Автомобилът е Outlander дизел 2.2, 2008г., 4HN френския мотор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Противопоказно е да се кара "напоследък" (сиреч редовно) с празен резервоар. За причините (охлаждане, смазване) има десетки статии. Ако продължаваш така, скоро ще се повреди и повече няма да вие. Горивото все ще го изгорите и парите все ще ги дадете. Но се губи време за зареждане и се повреждат агрегатите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....дали е симптом, че помпата си заминава? ....

 

Може и да е, може и от друго място да идва звука. Трбява да го установиш от къде е.

 

При мен нямаше никакви симптоми, един път не запали на автомивка, обадиха се и след като отидох трудно запали. Следващия път запали и буквално на 15 метра пред бензиноколонката изгасна в движение и повече не запали заради изгоряла горивна помпа в резервоара.

 

За смяната се смъква половината мокет на багажника или се реже мокета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Противопоказно е да се кара "напоследък" (сиреч редовно) с празен резервоар. За причините (охлаждане, смазване) има десетки статии. Ако продължаваш така, скоро ще се повреди и повече няма да вие. Горивото все ще го изгорите и парите все ще ги дадете. Но се губи време за зареждане и се повреждат агрегатите.

 

Да, вероятно не съм се замислял досега, но то си е напълно логично - почти никоя помпа, дори такива с много ниско налягане като тази, не обича да работи на "сухо".

Напоследък, защото принципно зареждам само от едно място, близо до което преди ходих ежедневно, но покрай корона-кризата вече няколко месеца работя от вкъщи и като цяло ако забравя и светне лампата имам още около 30-ина км. дотам и почти неминуемо ако това се случи накрая пада до 5-6 литра докато стигна... до преди това наистина се е случвало много рядко.

 

При мен нямаше никакви симптоми, един път не запали на автомивка, обадиха се и след като отидох трудно запали. Следващия път запали и буквално на 15 метра пред бензиноколонката изгасна в движение и повече не запали заради изгоряла горивна помпа в резервоара.

 

Аз бях останал с впечатлението дори ако помпата е заминала би трябвало горе-долу докато стигне половината резервоар горивото да си тече "гравитационно" и автомобилът да работи? Чисто информативно тогава напълни ли догоре след като изгасна преди колонката?

 

 

 

.

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Аз бях останал с впечатлението дори ако помпата е заминала би трябвало горе-долу докато стигне половината резервоар горивото да си тече "гравитационно" и автомобилът да работи? Чисто информативно тогава напълни ли догоре след като изгасна преди колонката?

.

 

Напълних до горе, и не запали.

Идва майтор да я гледа, и той нищо не направи.

Накрая опита със спрей за запалване, двигателя палеше, но гаснеше след няколко секунди.

Много пъти опитвахме и накрая я оставих на бензиностанцията.

Най-гадно ми беше че беше национален празник и нищо не работеше, трябваше да пътувам 7 часа с автобус за да се прибера и още толкова обратно за да си я взема и отново до вкъщи.

От сервиза в който отстраниха аварията бяха сменили горивната помпа и горивния филтър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това палене със спрей е за издухани дизели и то зимата,не е за препоръчване-чувал съм ,че може да скъса КВ мотора понеже палел с удар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

За смяната на горивната помпа вв резервоара се смъква половината мокет на багажника или се реже мокета.

 

Линк за онагледяване - https://www.drive2.ru/l/504606294112469185/

 

и малко видео:

 

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...