ЕА2А Публикувано 14 юни 2020 Сподели Публикувано 14 юни 2020 Здравейте,Някой да е пробвал да сложи глава от Хюндай/Киа на 8-ми Галант 2.0?Донорът е с код G4JS.Интересува ме по-точно как стоят нещата с буталата и клапаните. Бях търсил как изглеждат буталата на 4G63 от Галант 8 и на снимки излязоха подобни на тези на Хюндаите. Е да ама сега през каталог с номера на частите ми излизат малко по-различни. Тези на G4JS са с 4 вдлъбнатини(по две от двете страни), на 4G63 ми излизат с две - от едната страна и като че ли доста плитки.Някой да има номер на частта само за буталото? Излизаха ми само за бутало с бутален болт и каталогът в който гледам размерите на буталата не ги намира. Това което излиза по номер на част прилича на това: http://www.tik.com.tw/index.php?option=product&lang=en&task=pageinfo&id=20192&belongid=20064&index=121 На G4JP/JS са такива: http://www.tik.com.tw/index.php?option=product&lang=en&task=pageinfo&id=19828&belongid=19780&index=43 Има ли опасност да се ударят клапаните в буталата? Мислим да сложим гарнитура от Ево, тя е една идея по-дебела, по-натам и турбина... Също ме интересува и какви части се ползват по ангренажа, американците са го правили това ама или говорят за по-старите, или за 4G64 който тук е GDI и няма много общо с техния(тия 6мм по-висок блок май не позволяват да се ползват същите части?) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 юни 2020 Сподели Публикувано 14 юни 2020 Защо от Хюндай, има толкова много 4G63 с DOCH на Митсубиши. И каква е целта - няколко коня отгоре ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЕА2А Публикувано 14 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2020 (редакция) Защо от Хюндай, има толкова много 4G63 с DOCH на Митсубиши. И каква е целта - няколко коня отгоре ли?Главата е копие на Ево, клапаните са с размерите на Ево, само валовете и пружините са различни. На Лансер CS главата е с по-малки клапани. Старите са наобратно. Идеята е няколко коня отгоре и след време турбо. Редактирано 14 юни 2020 от ЕА2А Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЕА2А Публикувано 16 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2020 Форума много замрял ми се струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЕА2А Публикувано 16 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2020 Защо от Хюндай, има толкова много 4G63 с DOCH на Митсубиши. И каква е целта - няколко коня отгоре ли?https://www.dsmtuners.com/threads/g4js-head-in-2g.519779/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЕА2А Публикувано 16 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2020 (редакция) Докато чакам тука някой разбирач да отговори, сам си намерих отговора.Евентуално на някой новак може да го кажа на лично, иначе се ровете вие из малоумния каталог на мицубиши. Кой нашмъркан японец е решил да пишат един номер за бутало и бутален болт?Вероятно някъде из обширният интернет може и да има някой каталог в който да са написани отделно, обаче аз трябваше да се ровя из руски, китайски и тайвански каталози за бутала. И става ли?Да?Не? Разберете си сами :P Редактирано 16 юни 2020 от ЕА2А Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юни 2020 Сподели Публикувано 21 юни 2020 Дали става питате, колега. Най вероятно никой не го интересува, та затуй мълчание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jdmbulgaria Публикувано 16 юли 2020 Сподели Публикувано 16 юли 2020 (редакция) Защо да е различно да се почне с гарнитурата на главите ако е еднаква да се види масловода на същото място ли е Редактирано 16 юли 2020 от jdmbulgaria Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.