Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

4G63 SOHC към DOHC


Препоръчано мнение

Здравейте,

Някой да е пробвал да сложи глава от Хюндай/Киа на 8-ми Галант 2.0?

Донорът е с код G4JS.

Интересува ме по-точно как стоят нещата с буталата и клапаните. Бях търсил как изглеждат буталата на 4G63 от Галант 8 и на снимки излязоха подобни на тези на Хюндаите. Е да ама сега през каталог с номера на частите ми излизат малко по-различни. Тези на G4JS са с 4 вдлъбнатини(по две от двете страни), на 4G63 ми излизат с две - от едната страна и като че ли доста плитки.

Някой да има номер на частта само за буталото? Излизаха ми само за бутало с бутален болт и каталогът в който гледам размерите на буталата не ги намира.

 

Това което излиза по номер на част прилича на това: http://www.tik.com.tw/index.php?option=product&lang=en&task=pageinfo&id=20192&belongid=20064&index=121

 

На G4JP/JS са такива: http://www.tik.com.tw/index.php?option=product&lang=en&task=pageinfo&id=19828&belongid=19780&index=43

 

Има ли опасност да се ударят клапаните в буталата? Мислим да сложим гарнитура от Ево, тя е една идея по-дебела, по-натам и турбина...

 

Също ме интересува и какви части се ползват по ангренажа, американците са го правили това ама или говорят за по-старите, или за 4G64 който тук е GDI и няма много общо с техния(тия 6мм по-висок блок май не позволяват да се ползват същите части?)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо от Хюндай, има толкова много 4G63 с DOCH на Митсубиши. И каква е целта - няколко коня отгоре ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо от Хюндай, има толкова много 4G63 с DOCH на Митсубиши. И каква е целта - няколко коня отгоре ли?

Главата е копие на Ево, клапаните са с размерите на Ево, само валовете и пружините са различни. На Лансер CS главата е с по-малки клапани.

Старите са наобратно.

Идеята е няколко коня отгоре и след време турбо.

Редактирано от ЕА2А
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо от Хюндай, има толкова много 4G63 с DOCH на Митсубиши. И каква е целта - няколко коня отгоре ли?

https://www.dsmtuners.com/threads/g4js-head-in-2g.519779/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато чакам тука някой разбирач да отговори, сам си намерих отговора.

Евентуално на някой новак може да го кажа на лично, иначе се ровете вие из малоумния каталог на мицубиши. Кой нашмъркан японец е решил да пишат един номер за бутало и бутален болт?

Вероятно някъде из обширният интернет може и да има някой каталог в който да са написани отделно, обаче аз трябваше да се ровя из руски, китайски и тайвански каталози за бутала.

 

И става ли?

Да?

Не?

 

Разберете си сами :P

Редактирано от ЕА2А
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Защо да е различно да се почне с гарнитурата на главите ако е еднаква да се види масловода на същото място ли е

Редактирано от jdmbulgaria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...