Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ЕА2А

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

ЕА2А's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Черен салон, оптитронно табло има ли?
  2. Интересно на EC__ с какво е различно?
  3. ЕА2А

    4G63 SOHC към DOHC

    Докато чакам тука някой разбирач да отговори, сам си намерих отговора. Евентуално на някой новак може да го кажа на лично, иначе се ровете вие из малоумния каталог на мицубиши. Кой нашмъркан японец е решил да пишат един номер за бутало и бутален болт? Вероятно някъде из обширният интернет може и да има някой каталог в който да са написани отделно, обаче аз трябваше да се ровя из руски, китайски и тайвански каталози за бутала. И става ли? Да? Не? Разберете си сами :P
  4. ЕА2А

    4G63 SOHC към DOHC

    https://www.dsmtuners.com/threads/g4js-head-in-2g.519779/
  5. Здравейте, някой да го е правил това? От каталога на partsouq като че ли предните главини се сменят с такива от Space Wagon 3, а задните от Американски Галант(предните не стават, шенкелите са различни, американците получават галант 8 с чист макферсон, останалите се водят двойно А-рамо), Еклипс или Крайслер Себринг 2(вероятно заради DSM) Някой да потвърди ако го е правил?
  6. ЕА2А

    4G63 SOHC към DOHC

    Форума много замрял ми се струва?
  7. ЕА2А

    4G63 SOHC към DOHC

    Главата е копие на Ево, клапаните са с размерите на Ево, само валовете и пружините са различни. На Лансер CS главата е с по-малки клапани. Старите са наобратно. Идеята е няколко коня отгоре и след време турбо.
  8. ЕА2А

    4G63 SOHC към DOHC

    Здравейте, Някой да е пробвал да сложи глава от Хюндай/Киа на 8-ми Галант 2.0? Донорът е с код G4JS. Интересува ме по-точно как стоят нещата с буталата и клапаните. Бях търсил как изглеждат буталата на 4G63 от Галант 8 и на снимки излязоха подобни на тези на Хюндаите. Е да ама сега през каталог с номера на частите ми излизат малко по-различни. Тези на G4JS са с 4 вдлъбнатини(по две от двете страни), на 4G63 ми излизат с две - от едната страна и като че ли доста плитки. Някой да има номер на частта само за буталото? Излизаха ми само за бутало с бутален болт и каталогът в който гледам размерите на буталата не ги намира. Това което излиза по номер на част прилича на това: http://www.tik.com.tw/index.php?option=product&lang=en&task=pageinfo&id=20192&belongid=20064&index=121 На G4JP/JS са такива: http://www.tik.com.tw/index.php?option=product&lang=en&task=pageinfo&id=19828&belongid=19780&index=43 Има ли опасност да се ударят клапаните в буталата? Мислим да сложим гарнитура от Ево, тя е една идея по-дебела, по-натам и турбина... Също ме интересува и какви части се ползват по ангренажа, американците са го правили това ама или говорят за по-старите, или за 4G64 който тук е GDI и няма много общо с техния(тия 6мм по-висок блок май не позволяват да се ползват същите части?)
×
×
  • Създаване...