tpenkovski Публикувано 22 януари 2020 Сподели Публикувано 22 януари 2020 ЗдравейтеПърво искам да се извиня,че пускам нова тема при наличието на стара такава,но писах във въпросната тема и никой не ми отговаря.Предполагам,че това е така защото темата е стара и никой не я преглежда.Прегледах доста теми и не намерих решение на моят проблем. Обръщам се към вас,защото пробвах всичко и не мога да реша проблема.Автомобила е аутлендър 2005г. 136к.с. 2000 кубика 4х4След сваляне на кората на шофьорската вратата,откачане на куплунга(буксата) на бутонерата за управление на прозорците и последвало замерване с пробна лампа(най-вероятно сме дали нещо на късо или така си мисля само),при обратното зглабяне,бутонерата отказа да командва всички прозорци освен този на шофьора.Като при това автоматичното вдигане и сваляне не работи,прозореца се смъква до долу но на горе се вдига малко и спира.Трябва да се пусне бутона и пак да се дръпне за да продължи и така 5-7 пъти до горе.Не работеше и бутона за блокиране на останалите прозорци.Останалите прозорци работят но всеки от собственото си копче на всяка врата.Закупих друга бутонера втора рака,която монтирах и тя работи коректно.Управлява всички прозорци,бутона за заключване също работи,но проблема с шофьорският прозорец остана.Сваля се до долу но на горе се вдига на интервали.Опитах всичко прочетено за обучението в този форум и по други форуми но без успех.Възможно ли е да има някаква друга електроника,която да сме повредили при проверката с пробна лампа?Ако някои знае правилният начин за обучение на прозореца ще съм много благодарен ако го сподели,защото не съм сигурен дали това което съм опитвал до сега е правилно.Пробвах сваляне до долу,вдигане до горе със задържане на бута;На долу,задържане - до горе задържане;Сваляне и дигане на интервали;Откачане на акумулатора и други но без резултат.Между другото никъде не се казва с точност как точно се вдига/сваля и задържа,защото бутона е с две степени а никъде не се опоменава с коя степен на бутона се вдига/сваля/задържа ...Още веднъж се извинявам за пускането на новата тема но този прозорец направо ме вбесява,представям си лятото какво ще е ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 23 януари 2020 Сподели Публикувано 23 януари 2020 https://mitsubishitechinfo.com/data/GS41/2009/42/HTML/M142900460009200USA.htm Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 23 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2020 https://mitsubishitechinfo.com/data/GS41/2009/42/HTML/M142900460009200USA.htm Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Да благодаря колега,но и това изпробвах и то няколко пъти но без резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 24 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2020 Хайде де няма ли хора,които са в час с тези неща? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 27 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2020 Явно няма специалисти ... :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 28 януари 2020 Сподели Публикувано 28 януари 2020 Колега, какъв беше проблема че да почнеш да проверявш с пробна лампа?Ако се оправяш с руския се разтърси из руските форуми като използваш яндекс. ру Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2020 Сподели Публикувано 28 януари 2020 ....има, ма са много заети....вероятно сте изгорили бушон, който осигурява постоянен + към таблото с копчетата на шоф. врата.......или пък имате прекъсване на този +....Обучението на прозорците натази кола става по следния начин - давате на контакт и качвате стъклото до горе, изкл. от контакт за 20-30 сек. и отново давате на контакт....след това за една секунда сваляте стъклото надолу,после една сек. изчаквате, и така процеса се зацикля докато спуснете стъклото най долу, когато е най долу ,изчаквате 4-5 сек, и по същия начин на горе през една сек. за една секунда.....бутона НЕ се натиска до долу за автоматично задържане ,а се натиска по леко, преди да "щракне"....след като изпълните процедурата по обуч. на стъклото , изкл. от контакт и пак вкл. след това пробвайте, ако не стане ,значи имате проблем с ел. инсталацията или модула му.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 28 януари 2020 Сподели Публикувано 28 януари 2020 ....има, ма са много заети....вероятно сте изгорили бушон, който осигурява постоянен + към таблото с копчетата на шоф. врата.......или пък имате прекъсване на този +....Обучението на прозорците натази кола става по следния начин - давате на контакт и качвате стъклото до горе, изкл. от контакт за 20-30 сек. и отново давате на контакт....след това за една секунда сваляте стъклото надолу,после една сек. изчаквате, и така процеса се зацикля докато спуснете стъклото най долу, когато е най долу ,изчаквате 4-5 сек, и по същия начин на горе през една сек. за една секунда.....бутона НЕ се натиска до долу за автоматично задържане ,а се натиска по леко, преди да "щракне"....след като изпълните процедурата по обуч. на стъклото , изкл. от контакт и пак вкл. след това пробвайте, ако не стане ,значи имате проблем с ел. инсталацията или модула му.... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 29 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2020 ....има, ма са много заети....вероятно сте изгорили бушон, който осигурява постоянен + към таблото с копчетата на шоф. врата.......или пък имате прекъсване на този +....Обучението на прозорците натази кола става по следния начин - давате на контакт и качвате стъклото до горе, изкл. от контакт за 20-30 сек. и отново давате на контакт....след това за една секунда сваляте стъклото надолу,после една сек. изчаквате, и така процеса се зацикля докато спуснете стъклото най долу, когато е най долу ,изчаквате 4-5 сек, и по същия начин на горе през една сек. за една секунда.....бутона НЕ се натиска до долу за автоматично задържане ,а се натиска по леко, преди да "щракне"....след като изпълните процедурата по обуч. на стъклото , изкл. от контакт и пак вкл. след това пробвайте, ако не стане ,значи имате проблем с ел. инсталацията или модула му.... Благодаря много за информацията.Ще пробвам процедурата която сте описали а ако не стане ще търся изгорял бушон (проверих бушона,който е обозначен за прозорците и той е здрав).А модула за управление не е ли в самата бутонера на шофьорската врата,тази която смених с нова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 4 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2020 Днес "намерих" малко време и си поиграх с този прозорец.Проверих бушоните в купето и тези при двигателя но не открих изгорял бушон.При бушоните при двигателя има 30 Амперов бушон обозначен с картинка за вдигане на прозорците,но е здрав.Изпробвах пак два-три пъти процедурата за обучение но без резултат.Сменил съм цялата бутонера на шофьорската врата,в която мисля се намира и самият модул за управление???Остава единствено да сме прекъснали кабел неволно при зглобяването на вратата.Тия дни ще разглобя вратата отново и ще търся за прекъснат кабел и за кабел с постоянен "+".Ще ми е от голяма помощ ако някой знае какъв цвят е кабела с постоянен "+",но се съмнявам някой да знае или помни,но пък знае ли човек Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cruiser Публикувано 5 февруари 2020 Сподели Публикувано 5 февруари 2020 (редакция) Имах подобно премеждие и след няколко дена търсене на проблема причината се оказа прозаична - цокъла. Въпреки, че привидно нищо му нямаше, явно не е правил добър контак. Защото след като му понатиснах пластинките с отверка да са малко по затворени всичко се оправи. Имай го едно наум като възможна причина. Редактирано 5 февруари 2020 от Cruiser Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 5 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2020 Имах подобно премеждие и след няколко дена търсене на проблема причината се оказа прозаична - цокъла. Въпреки, че привидно нищо му нямаше, явно не е правил добър контак. Защото след като му понатиснах пластинките с отверка да са малко по затворени всичко се оправи. Имай го едно наум като възможна причина. Колега имаш предвид цокъла на бушона,който е отпред при двигателя нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cruiser Публикувано 6 февруари 2020 Сподели Публикувано 6 февруари 2020 Колега имаш предвид цокъла на бушона,който е отпред при двигателя нали? Не, цокъла с който окабеляването на вратата се свързва с бутоните. При мен изглеждаше привидно наред, но както се оказва дори едно откачане и закачане беше достатъчно да започне да не прави хубав контакт. Първо пробвах откачане, спрей и закачане и наместване, но докато не заигра отверката не се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cruiser Публикувано 6 февруари 2020 Сподели Публикувано 6 февруари 2020 Не ми стана ясно преди това имал ли си проблеми с бутоните и ако не си имал защо си проверявал с лампа. На мен ми заяждаше прозореца и бях решил малко да го смажа. За да стигна до механизма се наложи да откача бутоните и при обратното сглобяване не искаха да работят. За мен изгорял кабел е по-малката вероятност - уж предназначението на бушоните е да пазят кабелите от изгаряне. След като си проверил абсолютно всички бушони и вътре и вън бих се насочил към това което съм пипал. А доколкото разбирам едно от нещата е, че си откачал бутоните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 7 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2020 Не ми стана ясно преди това имал ли си проблеми с бутоните и ако не си имал защо си проверявал с лампа. На мен ми заяждаше прозореца и бях решил малко да го смажа. За да стигна до механизма се наложи да откача бутоните и при обратното сглобяване не искаха да работят. За мен изгорял кабел е по-малката вероятност - уж предназначението на бушоните е да пазят кабелите от изгаряне. След като си проверил абсолютно всички бушони и вътре и вън бих се насочил към това което съм пипал. А доколкото разбирам едно от нещата е, че си откачал бутоните. Исках да монтирам модул,който да затваря прозорците след като заключа колата.За това откачихме буксата и с пробна лампа търсихме постоянен плюс за да свържем модула.Не знаех,че на тази кола не може да бъде монтиран такъв модул.При обратното зглабяне бутоните не работеха и за това смених и цялата бутонера в последствие.Да се пооправи времето малко и ще разглобя отново,ще почистя и смажа със силиконов спрей,ще огледам и буксата.Ще пиша какво съм постигнал след това.Благодаря за съветите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 7 февруари 2020 Сподели Публикувано 7 февруари 2020 стана ми интересен твоя проблем и се загледах в схемата на прозорците на пааджерото 2008г. Предполагам, че е идентична с твойта.Та до бутоните не отива постоянен +12v защото релето на прозорците се управлява от ETACS-ECU заради времезадържането.Другия проблем е, че всяка врата си има собствено CPU и обученоето става от бутоните на съответната врата а не от тези на шофьорската врата. Я покажи модула, който искаш да монтираш Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 7 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2020 стана ми интересен твоя проблем и се загледах в схемата на прозорците на пааджерото 2008г. Предполагам, че е идентична с твойта.Та до бутоните не отива постоянен +12v защото релето на прозорците се управлява от ETACS-ECU заради времезадържането.Другия проблем е, че всяка врата си има собствено CPU и обученоето става от бутоните на съответната врата а не от тези на шофьорската врата. Я покажи модула, който искаш да монтираш Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Модула е Pandora DWM 502Мога дам и линк с описание на модула но да не наруша някои от правилата.А за останалите прозорци освен този на шофьора няма автоматично вдигане и сваляне.Нямаше да ми е толкова проблемно ако беше отказало да работи и на шофьорската врата автомата,но това че трябва да дърпам и пускам бутона за да си затворя прозореца 7-10 пъти просто ме влудява.Просто не знам какво може да сме прецакали с пробната лампа?!Факт е обаче че всички прозорци си работят но този на шофьорската врата отказва да се обучи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.