Премини към съдържание

АУТЛЕНДЪР 2.2 177 кс., проблем с балансовия механизъм.


Препоръчано мнение

Здравейте,колеги. Възниква ми следния проблем, който на скоро чух, но може и от месеци да е така: Нетипично тракане в областта на двигателя,което при едни обороти е осезаемо, при по-високи обороти като, че ли изчезва. След посещение в сервиз на Митсубиши, ми заявиха че проблема е от въпросния балансов механизъм и вал, за накакви пробки говореха и тн. Което при тях се сменя само като цял блок, и заговориха за едни баснословни суми, които за 2012 година автомобил, няма да отделя.

Споделих им, че такива пари няма да дам и казах тогава да си търся някой който разбира от Митсубиши, ако се хване да го отвори, и ако може да оправи каквото трябва не цял блок.

Конкретно, търся съвет възможно ли да е бъде отстранен конкретния проблем по друг начин ,освен цял блок, който няма да взема. И кой би могъл да извърши въпросната интервенция с оглед това, че съм от гр. Русе, а тук за сега не намирам майстор.Има ли такива на близо, в краен случай ще отида където има. Благодаря предварително, за евентуално отделеното време.

Редактирано от Q.B.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.2 дизел, 177 японски мотор.

 

По-точн зъбни колела на балансов/междинен вал, в митсубиши искат една шапка пари за нов цял блок,не извършват ремонт и подмяна на зъбни колела и тн.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги. Възниква ми следния проблем, който на скоро чух, но може и от месеци да е така: Нетипично тракане в областта на двигателя,което при едни обороти е осезаемо, при по-високи обороти като, че ли изчезва. След посещение в сервиз на Митсубиши, ми заявиха че проблема е от въпросния балансов механизъм и вал, за накакви пробки говореха и тн. Което при тях се сменя само като цял блок, и заговориха за едни баснословни суми, които за 2012 година автомобил, няма да отделя.

Споделих им, че такива пари няма да дам и казах тогава да си търся някой който разбира от Митсубиши, ако се хване да го отвори, и ако може да оправи каквото трябва не цял блок.

Конкретно, търся съвет възможно ли да е бъде отстранен конкретния проблем по друг начин ,освен цял блок, който няма да взема. И кой би могъл да извърши въпросната интервенция с оглед това, че съм от гр. Русе, а тук за сега не намирам майстор.Има ли такива на близо, в краен случай ще отида където има. Благодаря предварително, за евентуално отделеното време.

....вашия проблем не се решава вече лесно, преди я имаше часта,която се сменя и всичко е ок,но сега тази част я няма ,никъде не се предлага,нито пък се произвежда ,а е елементарна за направа, но все пак на е само фреза ....трябва да се обработи,кали и т.н......до преди 1 година намирахме този детайл, но преди няколко месеца търсихме за едно :mitsu-smiley: и ударихме наа камък, няма го никъде....може да се въстанови вашия с пръскова заварка и после да се обработи, но това много малко хора биха се навили да го правят....освен това се износва и привода от към балансир валовете ,където се зацепва въпросното каре, аз му викам каре....когато сме сменяли това каре,без привода, няма проблеми, вече не трака мотора.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....вашия проблем не се решава вече лесно, преди я имаше часта,която се сменя и всичко е ок,но сега тази част я няма ,никъде не се предлага,нито пък се произвежда ,а е елементарна за направа, но все пак на е само фреза ....трябва да се обработи,кали и т.н......до преди 1 година намирахме този детайл, но преди няколко месеца търсихме за едно :mitsu-smiley: и ударихме наа камък, няма го никъде....може да се въстанови вашия с пръскова заварка и после да се обработи, но това много малко хора биха се навили да го правят....освен това се износва и привода от към балансир валовете ,където се зацепва въпросното каре, аз му викам каре....когато сме сменяли това каре,без привода, няма проблеми, вече не трака мотора.....

 

Благодаря за отговора. Тоест варианта е, някой на фреза да направи детайл,това предполагам ще го мога да го уредя, с калявянето обаче нз.

То трябва първо да го смъкна някъде. Как решихте проблема с това митсубиши, с което ударихте на камък. Ако е износен и привода, какво правя. Доколкото виждам единствения вариант, ще бъде да ви посетя в София, но не знам 1во да разбера кой е детайла да го направя на фреза,защото съм на 300 км, въобще мазало. .

Редактирано от Q.B.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Тоест варианта е, някой на фреза да направи детайл,това предполагам ще го мога да го уредя, с калявянето обаче нз.

То трябва първо да го смъкна някъде. Как решихте проблема с това митсубиши, с което ударихте на камък. Ако е износен и привода, какво правя. Доколкото виждам единствения вариант, ще бъде да ви посетя в София, но не знам 1во да разбера кой е детайла да го направя на фреза,защото съм на 300 км, въобще мазало. ��.

....някъде, из по старите теми тук ,в близкото минало бях коментирал този проблем подробно,дори и снимки на проблемния детаил бял поствал да се види за какво става въпрос....потърсете и ще се ориентирате....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....някъде, из по старите теми тук ,в близкото минало бях коментирал този проблем подробно,дори и снимки на проблемния детаил бял поствал да се види за какво става въпрос....потърсете и ще се ориентирате....

 

За това ли говорим.

Редактирано от Q.B.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това ли говорим.

 

Cuupling balancer shaft 1132A027., снимката сте качили вие, но ми идва голяма не иска да я качи, в една тема с ASX с чукане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Cuupling balancer shaft 1132A027., снимката сте качили вие, но ми идва голяма не иска да я качи, в една тема с ASX с чукане.

Да ,аз съм я качил.....

.....по номера я познах, дори и да не отварям снимката....за това става въпрос...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли просто да се премахне, както например на 4G63?

.....не може, върти маслената помпа....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....не може, върти маслената помпа....

 

Имам 1 въпрос, тъй като колата се кара тракаща около близо 2 месеца,а имам възможност да карам друга в момента. Има ли някаква опасност от употребата и в този вид, и възможност за по-сериозно износване на други детайли. Ако трябва ще карам друга докато не успея да намеря начин да се сдобия с частта или взема някакво друго решение и се разберем да дойда до София, поне извънградски не тропа толкова в обороти като са спокойно, само при набиране до, 1500 тропа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност установих, че в зависимост от това на коя предавка е колата, тропа до по-високи обороти при ускорение, примерно на 1ва е до 1200,2ра 1500,3та 1800 ако ускоряваш бързо, ако е плавно по-малко се чува,и после успокоява.

Редактирано от Q.B.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам 1 въпрос, тъй като колата се кара тракаща около близо 2 месеца,а имам възможност да карам друга в момента. Има ли някаква опасност от употребата и в този вид, и възможност за по-сериозно износване на други детайли. Ако трябва ще карам друга докато не успея да намеря начин да се сдобия с частта или взема някакво друго решение и се разберем да дойда до София, поне извънградски не тропа толкова в обороти като са спокойно, само при набиране до, 1500 тропа.

...не няма,то по голям проблем е когато мотора работи на празен ход и/или на по ниски обороти, въпреки че при каране и с 40км./ч. на 5-та предавка, вече валовете са си обрали луфта....можете да направите следния експеримент-да запалите мотора загрял и да го оставите на пр. ход да работи, в момента в който чуете тропането, леко,много леко подайте газ от педала,ако тропането изчезне, значи 100% е от него......карето се сменя като се свали картера и предния/челен капак на мотора,там където се намира агр. верига.....после задължително се сменя семеринга на коляновия вал откъм демпферната шайба.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...не няма,то по голям проблем е когато мотора работи на празен ход и/или на по ниски обороти, въпреки че при каране и с 40км./ч. на 5-та предавка, вече валовете са си обрали луфта....можете да направите следния експеримент-да запалите мотора загрял и да го оставите на пр. ход да работи, в момента в който чуете тропането, леко,много леко подайте газ от педала,ако тропането изчезне, значи 100% е от него......карето се сменя като се свали картера и предния/челен капак на мотора,там където се намира агр. верига.....после задължително се сменя семеринга на коляновия вал откъм демпферната шайба.....

 

Да изчезва тракането на около 1100 оборота на празен ход, иначе на скорост ако ускоряваш бързо явно има повече вибрация и дрънка здраво до към 1500-1700 зависи на коя скорост съм между 1 и 3та, като на 4, 5та вече е по-Добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди време се сблъсках с подобен проблем. Живея близо до Пловдив, имах проблем с една строителна машина. На едно зъбно колело се бяха счупили няколко зъба. В Пловдив има поне 2 фирми които биха могли да свършат работа с изработка, зъбонарязване и последващо закаляване. Ако трябва да се шлайфат зъбите тогава мисля ще има проблем, но ако е без шлайфане мисля не само в Пловдив има такива места където ще се случат нещата. И вероятно е по-рентабилно да се заръчат няколко комплекта за по-добра цена, защото както чета са си консуматив които с времето ще става по-недостъпан. Рабира се ако проблема е само във въпросното зъбно колело или зъбна двойка!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте!Позволявам си да ползвам темата, защото се интересувам от OutlanderII фейслифт с двигател 2.2DI-D 177к.с.

Има доста изписано за френския двигател, но не и за този(странно). Има една тема за този вариант, но тя е от 2011г.,когато колата е била нова. Та въпросите ми са следните:

1. Проблема с балансиращия вал на колегата, хроничен ли е за този двигател или е изключение?

2. При фейслифта решени ли са проблемите с шума в купето?

3. Как се държат скоростните кутии за този двг?

4. Друго..., каквото се сетите.

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Позволявам си да ползвам темата, защото се интересувам от OutlanderII фейслифт с двигател 2.2DI-D 177к.с.

Има доста изписано за френския двигател, но не и за този(странно). Има една тема за този вариант, но тя е от 2011г.,когато колата е била нова. Та въпросите ми са следните:

1. Проблема с балансиращия вал на колегата, хроничен ли е за този двигател или е изключение?

2. При фейслифта решени ли са проблемите с шума в купето?

3. Как се държат скоростните кутии за този двг?

4. Друго..., каквото се сетите.

Благодаря!

.....1. да, хроничен е и почти няма спасение, ако ги премахнете ,ще има неприятна вибрация, на някои не им пука, но на други ги дразни....в по дълъг период на време не знам....може да укаже някакво влияние на мотора ....

.....2.не ,няма, все същия шум в купето ,дори май е вповече ,но това е само предположение и е субективен фактора ( поне за мен )

.....3.ако търсите ччисто технически характеристики и динаика, -добре, обаче по надежност не е от най добрите (говорим за SST кутиите) ,чисто механичните кутии също се скапват ,проблем правят 6-та предавка.....

Според мен си търсете друга кола или поне такава, но с 3.0 литровия 6 цилиндров мотор ,която е оборудвана с чист автомат ( най добрата комбинация)....за съжаление не се намират лесно тук ....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Искам да използвам темата и да питам, дали при 4N13, 1.8 di-d 150 коня може да се премахне балансиращия механизъм или случая е както при 2.2 ?

Горе долу при какъв пробег започват първите симптоми ?

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...