Премини към съдържание

Q.B.

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

Q.B.'s Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да изчезва тракането на около 1100 оборота на празен ход, иначе на скорост ако ускоряваш бързо явно има повече вибрация и дрънка здраво до към 1500-1700 зависи на коя скорост съм между 1 и 3та, като на 4, 5та вече е по-Добре.
  2. Всъщност установих, че в зависимост от това на коя предавка е колата, тропа до по-високи обороти при ускорение, примерно на 1ва е до 1200,2ра 1500,3та 1800 ако ускоряваш бързо, ако е плавно по-малко се чува,и после успокоява.
  3. Имам 1 въпрос, тъй като колата се кара тракаща около близо 2 месеца,а имам възможност да карам друга в момента. Има ли някаква опасност от употребата и в този вид, и възможност за по-сериозно износване на други детайли. Ако трябва ще карам друга докато не успея да намеря начин да се сдобия с частта или взема някакво друго решение и се разберем да дойда до София, поне извънградски не тропа толкова в обороти като са спокойно, само при набиране до, 1500 тропа.
  4. Cuupling balancer shaft 1132A027., снимката сте качили вие, но ми идва голяма не иска да я качи, в една тема с ASX с чукане.
  5. Благодаря за отговора. Тоест варианта е, някой на фреза да направи детайл,това предполагам ще го мога да го уредя, с калявянето обаче нз. То трябва първо да го смъкна някъде. Как решихте проблема с това митсубиши, с което ударихте на камък. Ако е износен и привода, какво правя. Доколкото виждам единствения вариант, ще бъде да ви посетя в София, но не знам 1во да разбера кой е детайла да го направя на фреза,защото съм на 300 км, въобще мазало. .
  6. По-точн зъбни колела на балансов/междинен вал, в митсубиши искат една шапка пари за нов цял блок,не извършват ремонт и подмяна на зъбни колела и тн.
  7. Здравейте,колеги. Възниква ми следния проблем, който на скоро чух, но може и от месеци да е така: Нетипично тракане в областта на двигателя,което при едни обороти е осезаемо, при по-високи обороти като, че ли изчезва. След посещение в сервиз на Митсубиши, ми заявиха че проблема е от въпросния балансов механизъм и вал, за накакви пробки говореха и тн. Което при тях се сменя само като цял блок, и заговориха за едни баснословни суми, които за 2012 година автомобил, няма да отделя. Споделих им, че такива пари няма да дам и казах тогава да си търся някой който разбира от Митсубиши, ако се хване да го отвори, и ако може да оправи каквото трябва не цял блок. Конкретно, търся съвет възможно ли да е бъде отстранен конкретния проблем по друг начин ,освен цял блок, който няма да взема. И кой би могъл да извърши въпросната интервенция с оглед това, че съм от гр. Русе, а тук за сега не намирам майстор.Има ли такива на близо, в краен случай ще отида където има. Благодаря предварително, за евентуално отделеното време.
×
×
  • Създаване...