@@@ Публикувано 13 август 2019 Сподели Публикувано 13 август 2019 Здравейте,Имам следният проблем.Влиза в авариен режим двигателя и автомобила не иска да се движи. Пали много лесно (по-бързо от момента когато всичко му е наред), но пуши много силно и неможещи да работи на други обороти освен ниските. Когато му подам газ се дави и не иска да се форсира. След известно време се оправя сам и всв едно нищо не е било... Диагностиката не вижда проблем с помпата. Вижда проблем с турбото. Някакви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 13 август 2019 Сподели Публикувано 13 август 2019 Какъв проблем вижда с турбото (код грешка) или турбото е блокирало? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 13 август 2019 Сподели Публикувано 13 август 2019 Аз залагам на запушен катализатор. Освен понякога, мисля, че вдигането на обороти и вкарването на двигателя в нормален режим, може да става и чрез угасване и запалване в движение. Така се лъже компът за грешките. Разбира се, докато изцяло не се повреди нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 13 август 2019 Автор Сподели Публикувано 13 август 2019 (редакция) Не, не е блокирало. Изписваше някаква запаметена грешка, но след това си работеше отлично в продължение на два месеца. Днес отново ми направи номер колата 7 не се оправя. Но тук намерих един висящ вакуум. Точно от дясно и под акумулатора има някакви датчици или електромагнити. Два броя ив тях влизат по два вакуумна. Единият на горният датчик се е откъснал заедно с тръбичката в която влиза. Някои да има идея какво управляват тези датчици или Ел магнити? Пс: Тези датчици се намират от дясно на акумулаторът, но автомобила е само с един акумулатор и тъпи е отляво на двигателя. Редактирано 13 август 2019 от @@@ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 13 август 2019 Автор Сподели Публикувано 13 август 2019 (редакция) https://photos.app.goo.gl/eM8bkZFvxxdKmckBA За тези работи пиша...Идея какво управляват? Редактирано 13 август 2019 от @@@ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 13 август 2019 Автор Сподели Публикувано 13 август 2019 (редакция) Редактирано 13 август 2019 от @@@ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 13 август 2019 Автор Сподели Публикувано 13 август 2019 (редакция) Не са тези клапана. Друг е проблема. Редактирано 13 август 2019 от @@@ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 14 август 2019 Автор Сподели Публикувано 14 август 2019 За огромно мое съжаление се оказа обичайният заподозрян в тези двигатели...Ще правим помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 18 август 2019 Сподели Публикувано 18 август 2019 Направете диагностика и кажете номерата на грешките Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 27 август 2019 Автор Сподели Публикувано 27 август 2019 Здравейте,Направих диагностика и се оказа проблем в помпата. Според майстора проблема беше в някаква Електроника. Така, че правихме помпа... Излезна солено, но мисля това всички го знаят.Тук обаче има едно нещо което ме притеснява. След ремонта и уверение от страна на Майстора, че всичко е ок автомобила пали на 2-3 ти оборот на стартера. Това нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 28 август 2019 Сподели Публикувано 28 август 2019 А как я настроихте тая " електроника"? Как палеше автомобола преди това? Как върви сега? Какви грешки показа преди ремонта? След като не давате никаква имформация, как очаквате някой да ви отговори адекватно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 29 август 2019 Автор Сподели Публикувано 29 август 2019 Здравейте Бисер Савов...Нямам никаква идея как е настроена електрониката...От СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ поискаха да им закаран автомобила на място и всичко там се правеше...Преди ремонта автомобила палеше на четвърт оборот, много рядко на оборот. Странното е, че това започна да ми го прави след ремонта на помпата...Почти бях повярвал, че съм хвърлил 2500 лева на вятъра...Но се оказа нещо съвсем елементарно, до което се докопат с помощ от братята руснаци...Оказа се, че едната гайка на стартера се е разхлабила и от това той не получава нужното напрежение. Съответно не върти с нужната мощност и резултата... Палене на автомобила по различен начин, като най-често 2-3 оборота... Спомних си, че бях гледал нещо подобно в тубата и неговото решение от един руснак. Та намерих клипа и го изгледах отново и...о чудо и при мен се оказа такъв проблема... Сега вече автомобила пали на четвърт оборот... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 29 август 2019 Сподели Публикувано 29 август 2019 Е това е вече нещо. Щом там ти е правена помпата, няма съмнение, че ще е настроена както трябва. Хората имат стенд и знаят какво правят. Понякога най-елементарните проблеми се откриват най-трудно. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodromov Публикувано 30 август 2019 Сподели Публикувано 30 август 2019 може ли линк към въпросното клипче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 31 август 2019 Автор Сподели Публикувано 31 август 2019 (редакция) може ли линк към въпросното клипче?Може.Някъде след пета минута става дума за проблемът, които беше при мен. При мен буквално имаше точки по шайбата на гайката. Точки нагар Редактирано 31 август 2019 от @@@ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.