Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Джанти за Galant Avannce


sasho

Препоръчано мнение

Колеги,

искам да питам с какъв цолаж джанти трябва да се кара Galant Avance. Моя съм го купил със 17-ки, но честно казано имам чувството, че му идват в повече.

Кара ли някой с 15-ки, например оригиналните и ако има снимка може да качи да видя как изглежда визуално колата. Гледам, че и на врата си му пише 15-ки.

Поздрави!

А.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

искам да питам с какъв цолаж джанти трябва да се кара Galant Avance. Моя съм го купил със 17-ки, но честно казано имам чувството, че му идват в повече.

Кара ли някой с 15-ки, например оригиналните и ако има снимка може да качи да видя как изглежда визуално колата. Гледам, че и на врата си му пише 15-ки.

Поздрави!

А.

 

Ето това са оригиналните 15-ки, с които дойде моята кола. Заповядай :) Иначе в момента съм с 16-ки и за момента съм доволен от возията, за съжаление нямам снимки.

post-2881-034726600 1564210224_thumb.jpg

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

16-та е оптималната джанта. Виж ми гаража в профила, за да добиеш представа как седят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

16-та е оптималната джанта. Виж ми гаража в профила, за да добиеш представа как седят.

 

Моите са същите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с 15-ки дали не става много ниска, предишната ми беше с 16, но със спортни пружини и буквално не можех да я кача на бурдюр и зимата опираше в коловозите на малките улички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с 15-ки дали не става много ниска, предишната ми беше с 16, но със спортни пружини и буквално не можех да я кача на бурдюр и зимата опираше в коловозите на малките улички.

 

Малко по ниска е в сравнение с 16-те, но нищо фрапантно. Имай в предвид обаче, че аз съм със стандартни пружини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, в момента и аз съм със стандартни и като височина със 17-ки ме усторйва напълно пробелма е, че колата ми дърпа надясно въпреки няколкото реглажа които минах и остава да е от гумите. И затова обмислям дали да не мина на по-малък цолаж, че гумите 17" във високия клас са сериозна цифра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята вървеше направо с абсолютно право кормило при 4 разбити накрайника и с доста окапали неща по задницата. След ремонта и последвалия реглаж на стенд, дърпа надясно. За да върви направо воланът трябва де е леко вляво. Гумите 205/50 17" са 2.4 bar предни и 2.2 задни. Разбира се, съобразявам се с естествения наклон на пътя и посоката на вятъра. Ще ида на друг по-добър стенд и вече каквото и да прави, това остава.

Принципно имам съмнения в задният мост понеже е от много тънка ламарина. Годинките са доста, корозия, умора на метала, да не забравям и дупките. По някое време няма да може да се вкарат в нормите на стенд с тези "сериозни" мостове.

Та аз си мисля че при теб не е от гумите, а или реглажът не е направен добре, или някъде има криво. Гледай градусите на колелата по вертикала и хоризонтала като я качиш на стенд.

 

Най-добрата гума за тази кола според мен (с двигател 2500 сс) е 225/50 16". Може малко да увлича волана в коловози върху асфалта, но дава други предимства в движение. Съответно ЕТ не трябва да е на минимума (ЕТ 35).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея стенда беше hunter, уж чисто нов - всичко светна в зелено и на нулите, единствено дясното колело имаше лек наклон. Ще търкам с тия докато сложа зимните гуми и ако тогава е така, ще търся други джанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно колело, дори задно, да ти е извън норми и колата няма да върви идеално направо. Кой ъгъл е извън нормата - отворено в долен край колело или предния/задния му край сочи навън/навътре?

Нямам обяснение защо, но при моя галант като слагах по-малки от 17" джанти се изправяше ъгъла - по-точно долния край се прибираше и колелата бяха вертикално прави на око.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вертикалният на дясното колело не беше ок, по спомен, но колко точно немям идея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Една камара приказки и никой нищо не каза за масата на джантите :) Карал съм десетки пъти по магистралата с оригинални 15-ки и с AEZ 17-ки, огромна разлика във вървенето. Всеки килограм на колелата трови яко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...